Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Gyuri!

A múlt évben voltam náluk a rendezvényükön, azóta személyesen nem.
De Flórikától rendeltem a kézvédőt a motorra, csak nem én voltam érte, hanem egy barátom hozta el tőle.
A kanyarodásról.
Igaz, hogy egy szűk tízessel több vagyok, mint te, de ha erre jársz, megnézzük mennyit versz rám oks?
Csak aztán nehogy nekem keljen várni rád!
Igen Attila én láttam az M800-ast is amit Pisti becserélt neked! Meg a tesztvezetésen láttam a nagy tesót. Azért ez számodra nagy előre lépés volt mert az M800 az a 650-es motorhoz képest csak falunapi kiállítási darab nem túrázni való. Remélem nem sértek meg vele senkit ez így van. Egy szerpentinen ott verem meg ahol van, egyszerűen nem lehet vele kanyarodni. Mikkor voltál a Nyíregyen a suzukinál utoljára?
Szevasztok Banditák!Érdeklődve olvasom a fórumot,hogy ki milyen motort ajánl.Elmondhatom,hogy nekem is álmatlan éjszakáim voltak:Sv1000,Bandit 1200,Gsx 1400.Akkor megjelent 1250-es.Mit szerettem volna?CB1300.Akkor ezt anyagilag nem értem fel maradt a nagybandit.Nem bántam meg.Sokat motoroztam 1000-es Fazerrel de igazából 180-200 felett jön ki a telejesitménykülönbség.Egy turamotorral ki megy tartósan 200 körül.Ez is egy drága választás lett volna.Hogy 600-as vagy 1200-es legyen?Erre egy elcsépelt de szerintem találó szöveg van.A nők válogatnak a szexshopban a vibrátorok között, melyiket veszik a kicsit vagy a nagyobbat?Ha nagyobb abból még baj nem volt!Bár lehet,hogy nincs igazam.Az erő legyen veletek!
Igen, ti is rásegítettetek, de én, anno még mint zöldfülű Bandit vásárlás terén, a kicsi felé hajlottam, az "odaáti" tanácsok ellenére!
És akkor bementünk a szalonba, az asszony ráült így sorban:

1- GSX 650F
2- GSF 650S
3- GSF 1250S

Aztán közölte velem, hogy ha nem a Nagy Banditot vesszük, akkor ő nem támogatja a motorcserét a Suzuki M800-ról.

Hát egészen pontosan így esett!
Látod, te pontosabban fogalmazol!
Ahogy mondod, az erőtartalék a nem mindegy a kicsi, meg a nagy között!
Én sem azért vettem a nagyot, mert 180-200-al járok állandóan.
Fenét, elég oda 130-160 is.
De tudom, hogy ha esetleg kell...akkor ott van, és ha odateszem neki, akkor teszi a dolgát!
Ja, nekem is vibrál az 1,2-es kb. 110nél (4000res fordulat korul)... szoval 100 v. 130
Szerintem meg mi beszéltünk rá a nagyra "odaát" annó, nem a zasszony.
Eccer én is....sőt még jobban.....
Vannekik szővszékgyártójuk,zongoragyártójuk,tankhajógyártójuk em kell nekik konkurencia.
Képzeld ha mindenkinek japo volna,hol lenne a konkurencia
Valahogy úgy vagyok a japokkal hogy nem fogtak meg.
Isten tudja.................pedig akartam.

a japokkal nincs gond csak gyorsan kopik a patkó
Má a bajor lovaknak.
Majd rájöttök a szervízköltségnél hogy ára van a sok lónak.
Jaja én csak a 1300GT próbáltam de asszony is rögtön szerelmes lett belé :)
"1X kipróbáltam egy 160 lovas BMW azóta tudom mit jelent az erőtartalék)"

Jaja, érdemes valami nyomatékos vasat kergetni. Próbáltam a K1600gt-t,gyenge szellő rásegítene...
Va.Volt.KB az első 100 méteren elhullott.
670 -ért megérheti nagyon! 1 milla alatt én sem adnám...Tudom milyen állapotú és felszerelt a paripa :)..Most volt nagyszerviz amit végig lestem
Volt rajt kamera?
Aztat nem hinném..................ahhoz bevallom az 1050-es kéne...........a karaktere passzolna szotyihoz ahogy ismerem...............de sose tudna rá cuccolni így nem hinném hogy megtartaná.

Bár ki tudja.
Csak le ne cseréld a banditát meg van rá az esély!
Űűűű.................a fék legutóbb picit hibádzott.

És egen................egyben maradt..................csak a kamerát hagytad el majdnem.

Ezt hidd el lehet szeretni.
Az sv is egyben maradt,+ tetszett is,normális ember minden motorban megtalálja a szépséget,egy simsonon is jól tudom érezni magam......csak guruljon és legyen rajta fék!
Köszi.............azt teszem....... ...........asszem őt sosem adom el.
Még kicsit recegek odaadni szotyinak mer még kinyírja vagy leszólja.
Vagy mindkettő.