Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, már beszélgettünk erről, emléxek!
De ettől még mindíg életem legjobb döntésének - és ismét leírom, hála feleségemnek - tartom, hogy nem vettem meg a kicsit!
Azóta lemartam volna magamról a húst, ha a kicsi mellett döntök!
Há mondom....................és még szar is.
Kimondva valóban ditekk!
Szia!

Megmondom őszintén, hogy a józan ész és az asszonyt is beleszámítva valószínűleg Fazer lesz a befutó. Kényelem szempontjában és árban is talán jobban jövök ki mint egy XX-szel.
Anyagiak eléggé bekorlátoznak viszont mióta eladtam a kicsikét majd meg őrülök egy motorért! Grande moton van egy fenn azt lehet megnézem. Tudom, hogy olasz meg ilyenek de a pénz nagy úr.
ha nem lesz nagyobb túra rendszeresen, csak városi ingázás, oda akkor tényleg nem kell az 1200....de a 600-as is épphogy jó :-)
az a kérdés, hogy a futott évi km milyen arányban oszlik meg a távolsági használat és a napi bejárás, bóklászás között...
szvsz
Lépjél fel az adatlapomra és meglátod hova jutottam el . Nem beszélve a minden héten 600-at megyek vele a munkahelyig nyáron.
Figyelj! Tavaly egy haveromnak vetünk motort 5-motorból 4 törött volt. Én nem befolyásollak, hogy kicsit vagy nagyot vegyél. Egy valamire azonban fel hívnám a figyelmed csak szakemberrel és aki ért a motorhoz! Vid magaddal és ő neki higgyél. A haver már az első motort tulajdonába érezte volna, ha nem beszélem le, hogy hegesztve volt a váz. Nagyon nézzétek meg, és próbáljátok ki gumi, fékbetét, lánc-stb. stb.
hát ne

Szia ! Ép felejteni próbálok erre feltéped a régi sebeket
Hogy vagy ? Mostanában nem zaklattalak
Mindenben igaza van.

Amúgy a ditekk.
MI az, hogy idombuzi!
Rugócsere?
Ezt mondtam neki én is, de rám se bagózott!
Másik hiba a kicsi után!
Csak fej idomosat!
Gyuri!

Van egy 50 ccm-es Aprilia DiTec-em is!
Azzal is oda jutok....szal ez nem jó érv!
Egyet mondok. Tudod mit vegyél, ha úgyis naked? GSX750 inazuma.
Ugyanez a blokk, csak egy szépséges naked vázban. És a 750 pont az ideális utcai kategória. Már nagyon szépet lép alapjárattól, középen állat, kifogatva meg szakít.
Aljj, a 650 nem egyenlő a 600-zal. A tied tényleg nem vibral
Egy túl gyenge rugó munkapontját hiába tologatod, az jó sosem lesz.
Kicsinel vagy egy kis vibracio neha, 4000-5000 kozott. En kb. egy szezon lehuztam vele, mire eszrevettem az egyhengeres utan. :-)
Amugy a 100-as megall a tankon, minden fordulatszam mellett. Az egyik legselymesebben jaro motor.
A 600-as es a 650-es (levegosrol beszelek) szinte tok ugyanaz muszakilag nagyreszben (szerintem meg a vaz is ugyanaz). A kulsosegekben ternek el.
A 650-es kicsit jobban megy alul, kb. 5000-ig.
Zöldi a szél vibrációjára gondolt!
Gyanítom a a feszítés állíthatatlanságán lehet segíteni egy pár sv-állítóval.Nem egy horror történet bontva.
Gyuri olvastam, és pont ez az egyik félelmem az 1.2-el. Amilyen a formám belenyúlnék a tutiba.
A 650-es futóműve jobb mint a 600-as-é? Ezzel a vibrációval megzavartatok, a nagynál nincs csak a kicsiknél?
Ja, már értem :D hát kétszer akkorát nem :D