"Az autóm is csak 1.4-es"...
Akkor a motornak is legalább egy 1400-es kell!
GSX 1400-en hárman is elférni!
Nálunk a csapatpa mindenki 1200-es banditokkal tért vissza, vagy lépett be a motoros életbe, de valakivel 1400-est vetettünk kezdö motornak. Azt nem kell pár év múlva nagyobbra cserélgetni, közben a kicsi árán meg amit el kell adni nagyot bukni, nem beszélve az átírás költségeiröl...
Ha nem egy idényben gondolkoztok, hanem töb évre terveztek, akkor komolyan megfontolandó...
7 kilóért már a !görbavázas! 1200-est odadják...de lehet a 2000 utániakat is már...
Lassan 31 éves leszek, úgyhogy nyugodtan mondhatom hogy benőtt a fejem lágya. Robogónál nagyobb motorom még sohasem volt, ezért nem szeretnék nagy Bandittal kezdeni. Az autóm is csak 1.4-es, azzal is eldöcögök, az 1200-es motor brutális lenne. Inkább az a kérdés, hogy melyik legyen, egy jobb állapotú 600-as vagy egy rosszabb 650-es, esetleg várjak egy jó lehetőségre, hátha valaki megválna féltve őlrzött 650-es bandikájától jó áron?
Ha van egy minimális életösztön akkor egy-két tligáz után tud tanusítani önmérsékletet. Bár én inkább kezdőként a súlyán lepődtem meg.Ez okozhat meglepetést ha nem készül fel az ember.
Szeva kobold!
Nekem 600-as volt, a haveromnak 650-es levegős. Az övé jelentősen jobban ment, de lehet, hogy az enyém nem volt teljesen a toppon.
Szerintem kezdésnek jó a 600-as is, az is bír menni, ha nógatod.
Én 700.000 Ft. körül inkább választanák egy 600-as pöpecet, mint egy 650-est, amire nem győzök költeni. A big bandit sem sok, ha tiszteled a motort, ha meg nem tiszteled, akkor a kicsi is ledob magáról. 182 cm magas vagyok, egyszer ültem hátul kb. 120 km.-ert. Semmi panaszom nem volt a lábtartóval.
Még egy kérdés:
A menyasszonyom 177 cm magas, szerintetek kényelmes lesz neki a lábtartó? Egy tesztben olvastam, hogy magasabb ember hátul túl sok időt nem bír ki. Ez igaz?
Sziasztok!
Suzuki Banditot szeretnék vásárolni és nagy dilemmában vagyok. Nem tudom, hogy 600-as vagy 650-es Banditot vegyek. Sajnos a keret adott, így nehéz a döntés (kb. 700 eft). Ezért az összegért egy jobb állapotú 2003/4-es motort tudnék venni, vagy egy kis esztétikai hibával rendelkező 2005/6-os 650-es modellt. A motort két személlyel kisebb túrázásokra és munkába járásra használnám. Az 1200-as kezdőként még nagy lenne.
Ti melyiket választanátok? Érzésre sok különbség van a 600-as és a szintén karbis 650-es között (4nm, alacsonyabb fordulaton)? Milyen típushibáik vannak, melyik a megbízhatóbb, alacsonyabb fenntartási költségű?
A segítségeteket előre is köszönöm.
Tavaly 60-ezernél az egyik első tárcsám megadta magát. A szorító gyűrűnél elengedett kotyogott. Már oly annyira, hogy hidegen a kormányon éreztem valami nincs rendben. A gyári horror árban. Párat meg nem akartam cserélni. A Carmo Suzukinál egy értékesítő haverom szerzet be nagyon barátságos áron 25-ezer forintért, aki sajnos már nincs közöttünk.
Én is tavaly vettem noname hullámos első féktárcsákat. El kellett telnie egy kis időnek, mire bekoptak - elsőre kicsit "hullámosan" fogtak. Most már jók. Én Angliából rendeltem őket, ezért nem volt gond a vámmal.
Hmmm.................egyik motoromat se venném vissza.
Volt egy suzuki hi-up.Kurvakicsi volt.
Meg egy 01-es ditekk 50-es................mmmmm............szerintetek?
SV.................
.talán.Nagyon jó gép volt és tényleg jó kezdésnek de Kb ennyi.
Ami érzelmet vált ki belőlem az meg megvan a garázsban.
Majd visszavásárolom pár év múlva talán.. Eladás után másnap megfordult a fejemben, hogy nyomni kéne egy mégse gombot.. de azt már ugye nem lehet, mert nem a szomszédból jöttek a motorért..kicsit sokba került volna az az 1 nap
Sajnos ki lehet fejezni pénzben mibe került..elég csak a kilométereket összeszorozni azok árával. Mondjuk az értékvesztésen sokat fogtam
Mindenféle érzelgöség nélkül mondom. Életem utólag megbánt döntései azok a pillanatok, mikor pénzé tettem pár darab, már tulajdononban lévö motort. Ahogy elnézem a Gs-sel szerzett élményeket, talán még az a szó sem fejezi ki igazán a valóságot, hogy összeforrt veled.
Lehet hogy sokszor jártál vele uttalan utakon, de az élmény amivel megajándékozott szerintem pénzben nem kifejezhetö.
A nagy többség imádja a változatosságot, de ugyankakkor szeretünk régi tárgyakat dugdosni, melynek birtoklása még hosszú évek után is libabörössé teszi a tulajdonosát.
Én így 10 év útán is vissza szeretném rakni a garázsba az eslö motoromat hogy néha újra átéljem amit mostani motorok nem úgy adnak vissza.
Nem jóslat, de pár év múlva lehet hasonló szándékaid lesznek...
Addig is élvezd a mostani motorod.
Miutána GS hozzámkerült kapott nála egy komplett motorgenerált.... aztán nem volt képes a hibát produkálni a motor a következő több mint 60ezer kilométer alatt (remélem még 40-et elmegy problémák nélkül az új tulajnál..bár azon se lepődnék meg ha mégtöbbet) Nekem ez egyelőre elég bizonyíték arra, hogy érti a dolgát.
Akkor a motornak is legalább egy 1400-es kell!
GSX 1400-en hárman is elférni!
Nálunk a csapatpa mindenki 1200-es banditokkal tért vissza, vagy lépett be a motoros életbe, de valakivel 1400-est vetettünk kezdö motornak. Azt nem kell pár év múlva nagyobbra cserélgetni, közben a kicsi árán meg amit el kell adni nagyot bukni, nem beszélve az átírás költségeiröl...
Ha nem egy idényben gondolkoztok, hanem töb évre terveztek, akkor komolyan megfontolandó...
7 kilóért már a !görbavázas! 1200-est odadják...de lehet a 2000 utániakat is már...