Fene tudja, váltótémában végigolvastam a banditforum.de-t, egy csomó 600-on is előjött, de itthon sokkal kevesebb van, mint 1200, nagyrészt azért, mert új korukban is alig volt különbség az árakban.
Jelentem el volt forgatva. AZ FJR volt az egyetlen olyan, ahol ereztem ezt, de azt is fennt. Alatta meg szepen tolt eszrevetlenul (nem kellett forgatni, mint a kisbandit).
Felreertes ne essek, nem gyenge vagy ilyesmi. Megy szepen, de lehet, hogy valahol azt varja az ember, hogy 2x akkor blokk 2x akkorat tol. :-D
Bölcs döntés, de abból alig van. Mindenki idombuzi, mert az véd a széltől
Ja, tényleg próbáld ki, sok 600 tulaj mondta, hogy idegesítően vibrál 100-110 között. Plusz, amit senki nem mond, gyalázatos a 600 első futóműve, nagyon puha. Ezen kívül a hátsó rugóstag is jóval gyengébb, a nagy stabilabb lábakon áll lényegesen, valamint elöl is állítható az előfesz, a 600-on nem.
1. Itt egy 700000-es motorrol beszelunk, ertekvesztesrol nagyon nem lehet beszelni. Te mindig a szalonbol tolod ki a motorokat. En 200 korul bukok az 5 ev alatt, a k5-on.
2. Szerintem az 1200-as szumma nem tol max. 10-15%-kal jobban, mint a 600-as. Csak kicsit maskent teszi. :-) A 650-es 5000-ig nagyon kezes, varosban kenyelmesen hasznalhato. 5-6000 kozott gondolkodik, 6000 felett elindul, 8-9000-rol pedig gyakorlatilag kivagodik a mutato a pirosba. Az 1200-es pedig kb. kicsivel jobban tol, mint a 600-as 8000 felett, de azt majd' mindenhol. Kezdonek jobban koordinalhato a kisebb, baratsagosabb 600-as, kisebb az eselye, hogy egy nedves/hideg/poros korforgalomban eldobja a vasat. A kicsi is repulo lesz kezdokent.
3. Ha belefut egy valtohibaba (szuk a budget), akkor bukott a mutatvany.
Feltetelezem, ha anyu 177 magas, akkor apu is magas lesz. DL-ben gondolkodj inkabb.
En 5. eve tolom a 650-esnek, soha sem volt bajom a teljesitmennyel. Meg mindig en vagyok a szuk keresztmetszet.
Nincs nagy különbség ugyanolyan évjáratú 1.2-es kb 100-150 ezerrel drágább, a probléma inkább az, hogy zömében városban használnám. Hosszabb túra havonta csak 1X lenne.
Akkor vegyél kicsit! Viccet félretéve kimotorozott 4-év és 86-ezer kilóméter után elfogultság miatt én a kicsi mellet döntenék. Ja és lehetőleg vizes legyen!
Felreertes ne essek, nem gyenge vagy ilyesmi. Megy szepen, de lehet, hogy valahol azt varja az ember, hogy 2x akkor blokk 2x akkorat tol. :-D
Ja, tényleg próbáld ki, sok 600 tulaj mondta, hogy idegesítően vibrál 100-110 között. Plusz, amit senki nem mond, gyalázatos a 600 első futóműve, nagyon puha. Ezen kívül a hátsó rugóstag is jóval gyengébb, a nagy stabilabb lábakon áll lényegesen, valamint elöl is állítható az előfesz, a 600-on nem.
1. Itt egy 700000-es motorrol beszelunk, ertekvesztesrol nagyon nem lehet beszelni. Te mindig a szalonbol tolod ki a motorokat. En 200 korul bukok az 5 ev alatt, a k5-on.
2. Szerintem az 1200-as szumma nem tol max. 10-15%-kal jobban, mint a 600-as. Csak kicsit maskent teszi. :-) A 650-es 5000-ig nagyon kezes, varosban kenyelmesen hasznalhato. 5-6000 kozott gondolkodik, 6000 felett elindul, 8-9000-rol pedig gyakorlatilag kivagodik a mutato a pirosba. Az 1200-es pedig kb. kicsivel jobban tol, mint a 600-as 8000 felett, de azt majd' mindenhol. Kezdonek jobban koordinalhato a kisebb, baratsagosabb 600-as, kisebb az eselye, hogy egy nedves/hideg/poros korforgalomban eldobja a vasat. A kicsi is repulo lesz kezdokent.
3. Ha belefut egy valtohibaba (szuk a budget), akkor bukott a mutatvany.
Feltetelezem, ha anyu 177 magas, akkor apu is magas lesz. DL-ben gondolkodj inkabb.
En 5. eve tolom a 650-esnek, soha sem volt bajom a teljesitmennyel. Meg mindig en vagyok a szuk keresztmetszet.
Vagy a vizes 650-es ha találsz szépet,jót,olcsón mint az Aldiban.
El kellett volna forgatni 4000 fölé