Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fene tudja, váltótémában végigolvastam a banditforum.de-t, egy csomó 600-on is előjött, de itthon sokkal kevesebb van, mint 1200, nagyrészt azért, mert új korukban is alig volt különbség az árakban.
Vigyáz a régi 1200-esekre mert búg a váltója mint az Ikarusz busz. Kicsit olvas vissza és meg látod miről beszélek. 600-650-esre nem halottam ilyet.
Hozzáteszem, ha meglesz az álom (125 feletti 4T vespa), akkor bálnát elő nem veszem a városba. Azzal már lebüntetek mindenkit.
Korábban visszaolvasgatva ha jól értem, akkor a 600/650 esetében kisebb az esélye a váltóhibának? Javítsatok ki ha nem így van.
A futomure utaltam... az ket szemely alatt kelloen lengos tud lenni uthiban vagy temposabb kanyarban. A ketto egyutt meg kulon vicces. :-)
Jelentem el volt forgatva. AZ FJR volt az egyetlen olyan, ahol ereztem ezt, de azt is fennt. Alatta meg szepen tolt eszrevetlenul (nem kellett forgatni, mint a kisbandit).
Felreertes ne essek, nem gyenge vagy ilyesmi. Megy szepen, de lehet, hogy valahol azt varja az ember, hogy 2x akkor blokk 2x akkorat tol. :-D
Bölcs döntés, de abból alig van. Mindenki idombuzi, mert az véd a széltől
Ja, tényleg próbáld ki, sok 600 tulaj mondta, hogy idegesítően vibrál 100-110 között. Plusz, amit senki nem mond, gyalázatos a 600 első futóműve, nagyon puha. Ezen kívül a hátsó rugóstag is jóval gyengébb, a nagy stabilabb lábakon áll lényegesen, valamint elöl is állítható az előfesz, a 600-on nem.
Ez sajna igaz!
Na ez nem biztos.
Egy robogónál bármilyen váltós motor jobb (élvezetesebb)..
Ja..................és ne feledjétek a 600-650-ben nem kell váltót cserélni az árokparton.
Engedd meg, hogy vitatkozzak.

1. Itt egy 700000-es motorrol beszelunk, ertekvesztesrol nagyon nem lehet beszelni. Te mindig a szalonbol tolod ki a motorokat. En 200 korul bukok az 5 ev alatt, a k5-on.
2. Szerintem az 1200-as szumma nem tol max. 10-15%-kal jobban, mint a 600-as. Csak kicsit maskent teszi. :-) A 650-es 5000-ig nagyon kezes, varosban kenyelmesen hasznalhato. 5-6000 kozott gondolkodik, 6000 felett elindul, 8-9000-rol pedig gyakorlatilag kivagodik a mutato a pirosba. Az 1200-es pedig kb. kicsivel jobban tol, mint a 600-as 8000 felett, de azt majd' mindenhol. Kezdonek jobban koordinalhato a kisebb, baratsagosabb 600-as, kisebb az eselye, hogy egy nedves/hideg/poros korforgalomban eldobja a vasat. A kicsi is repulo lesz kezdokent.
3. Ha belefut egy valtohibaba (szuk a budget), akkor bukott a mutatvany.

Feltetelezem, ha anyu 177 magas, akkor apu is magas lesz. DL-ben gondolkodj inkabb.
En 5. eve tolom a 650-esnek, soha sem volt bajom a teljesitmennyel. Meg mindig en vagyok a szuk keresztmetszet.
Maradj a hatkilósnál.
Vagy a vizes 650-es ha találsz szépet,jót,olcsón mint az Aldiban.
Városban is jó az 1.2, én jobban szeretek vele menni, mint a robogómmal.
"Az 1200-ra ulve vartam a fejet leszakito erot, de nem jott."

El kellett volna forgatni 4000 fölé
Nincs nagy különbség ugyanolyan évjáratú 1.2-es kb 100-150 ezerrel drágább, a probléma inkább az, hogy zömében városban használnám. Hosszabb túra havonta csak 1X lenne.
Ha szerzel egy jó K1200 GT-t(fekvőblokkosat), akkor lesz, aki leadja a szépséges 650-et
Virágot öntözök vele!
Halljátok................úgy megkeveritek szegényt hogy a végén vesz egy fazert................abból is az ezrest.
Lényegesen jobbat tudsz venni 600-ból, mint 1200-ból? Én a 600 árakat nem ismerem.
Vizesre nincs keret.
Hát mire jó a locsoló kanna?
Akkor vegyél kicsit! Viccet félretéve kimotorozott 4-év és 86-ezer kilóméter után elfogultság miatt én a kicsi mellet döntenék. Ja és lehetőleg vizes legyen!
ez csak hiszti