Ugye papíron nincs túl nagy különbség. Életben viszont van. Nem egy könnyed motor de nagyon kezes. Azért nem egy pizzafutár robogó.
Hát városban......
Akkor most ha végleg össze akarunk kavarni akkor vegyél vízeset :-)
Az a lényeg, hogy te döntesz! Mi csak megosztottuk Veled a fontos dolgokat.
Mondom! Banditost vigyél a vásárláshoz! Nehogy úgy járj, mint Nozsid barátunk!
Ha már ekkora a döntésképtelenség, akkor ki kell bérelni 1 napra egy 600-as vagy 650-es banditot, rátenni az asszonyt, menni vele egy napon keresztül.. estére lesz megvilágosodás.
Kb 15 ezer Ft lehet a napidíj, meg még elpacsáltok ugyanennyi benzint is.. Aztán ha gyenge, kényelmetlen stb rögtön kiderül.
Én is kicsivel kezdtem, imádtam és egy hónap múlva elkezdtem nézni a big bandit hirdetéseket. Amikor a vevő este 5-kor megvette a kicsit, Én este nyolckor megvettem a nagyot.
Soha többet nem lesz kicsi, akkor inkább nem lesz semmilyen.
Az asszonnyal én sem merek vitatkozni! Azt mondta, hogy 1200 :-)
Nekem előtte SV 650 volt. Már így 20 év motorozás után talán benőtt :-) de azért 2 emberrel, túracumóval kell a nyomaték.
Nekem van, hogy hátsó doboz, oldaltáska,tanktáska és a kövér(52Kilós) asszony mellett így is több kéne.
Mindegy, hogy mit veszel csak szerelem legyen és épp fogaskerekek.
NE vegyél motort BANDITOS nélkül!
hehe, ez hogy jött ki? gyakorlatilag ugyanannyi a fenntartása az 1200 is, mint a 600-nak....mi lenne drágább hozzá? semmi, még benzinben is erősen meg lehet szorítani a naggyal a kicsit....de hogy nem számottevő az eltérés az biztos...
na mindegy te tudod...
Páromnak felolvastam a válaszotokat, majd elmondtam, hogy most legyen okos az ember én nem tudok dönteni, mire ő azt mondta, hogy teljesen egyértelmű választ adtatok. A 600-as jó állapotú banditot kell választanunk, mert kényelmesebb, kisebb a fenntartási költsége és városi használatra, plusz havi egy két kisebb túrára tökéletes, nem az a lényeg, hogy ezerrel repesszünk, hanem hogy ne legyen körülöttünk kaszni. "Mer érted a Balatonra egy simsonnal is leér az ember" Ezzel zárta mondandóját.
Én is inkább a kisebb és olcsóbb gép felé hajlok.
Az előttem szólók már elmondtak minden lényeges dolgot. Részemről annyit fűznék hozzá, hogy nekem az első igazán nagy motorom az 1.2-es. Idén a harmadik szezont kezdem majd a nagyvassal. Nem bántam meg, hogy rögtön a nagyot vettem hatszázas helyett. Eleinte persze megszokást igényelt, elsősorban a súlya miatt, valamint amilyen irammal megindul nyélgázra. Mindig van benne erőtartalék. Ha kell, akkor csorogsz vele szépen illedelmesen, ha elszakad a gépszíj, akkor meg ami a csövön kifér.
Tetszik a klasszikus motorforma, a terpesztő, bazinagy, finoman bordázott blokk. Nekem True Love a javából
En se állítom hogy kezdo motor, sot nem is ajánlanám annak , csak a saját példámat irtam le. Az biztos hogy az 1,2es vadocabb masina, és némileg koltségesebb a fentartása. Bár én elég oregurasan használom (5,6 l/100km, Diablo Strada hátso gumi 22 000 km és meg használhato)
Én azért mást is figyelembe vennék!
A két motor közötti kiadást, és felmerülő költséget mint például: üzemanyag, gumi, stb. Ami azt hiszem a mai gazdasági helyzetben bizony fontos szempont.
A Nagy bandit egy kezdő motorosnak szerintem sok. Ha mégis az 1200-as mellett döntöl, akkor egy vezetéstechnikai tréningen vegyél részt, mielőtt egy kövér gázadást követően, meglepetés érjen és balesetet szenvedjél!
Azért egy kisbandit szerintem egy tanulónak kezelhetőbb motor.
Hu ezért biztos leszedik a fejemet a nagybandital rendelkező fórumlakók.
Egyéni vélemény nem muszáj meghallgatni....
29 évesen vettem az 1.2est, elotte csak szoci motorok földúton :) Ovatosan az elso honapokat, lassan adagolni az élvezetett :) Orulok hogy ezt választottam, bár sose probáltam a 600ast bevallom, de hosszu távra gondolkoztam mert nincs keretem cserélgetni a gépeket.
Hallgass Istvánra, Palira, meg rám!
A nagyot nem kell cserélni, hagyd a kicsiket!
Szerencsére feleségem lebeszélt anno a kicsiről, azóta is áldom érte!
Fél év múlva már viszketett volna a seggem, hogy lecseréljem a kicsit, és az egy vagyon bukásával ment volna csak!
(Eladás olcsóbban, vétel drágábban, átíratás stb....)
Furcsa, de a 600-650-es motor madjnem ugyan az. Zoldivel neztuk egyszer ossze az 1200-es es a 650-es vazat, a kilogo reszek alapjan eleg sok hasonlosag volt bennuk. Elsore siman elhinnem, hogy egy-ket tartofulet leszamitva a vaz ugyan az.
A 650-es modernebb kinezetu (nekem jobban tetszik), de pl. a kilometerora igen ronda. Muszakilag a 650-es jobban megy alacsony furdulaton, fennt szerintem nincs kulonbseg.
A 650-es ulese hosszu tavon kenyelmetlen, a labtartoja kicsit hatrebb es fenntebb van talan, mint a 600/1200-e. Az utasules lejt, ezert az utasnak faraszto tartania magat, mert mindig rad csuszik.
A 600-as fejidomos lampajat szidtak mar paran, a 650-ere meg nem olvastam panaszt.
Ereje boven eleg mindkettonek, ha eladnam a 650-et jobb futomu/fek es kenyelem miatt tennem. Az 1200-ra ulve vartam a fejet leszakito erot, de nem jott. Jol megy, de tobb tobbleterot vartam tole (pl. mint egy FJR-nel). Az 1200 eleje jobb, nem leng ugy, mint a 600-e, es talan a sokszor szidott 6 dugos fekek is jobbak egy kicsit.
Osszefoglalva, en egy szep 600-at vennek a keretbol, a szeria vegerol. Ha magas vagy (190 folott) akkor meggondolando a dolog.
Ha realisan nezed evekig te leszel a gyenge lancszem, nem a motorero.
Az adót meg kilowatt X a jármű korának megfelelő összeg, az erre vonatkozó hivatalos táblázatból.
Az adó biztos több, a biztosítás nem biztos
Hát városban......
Akkor most ha végleg össze akarunk kavarni akkor vegyél vízeset :-)
Sokat használnám (80%) városban, az 1200-t lehet, hogy nehezebb manőverezni?
Mondom! Banditost vigyél a vásárláshoz! Nehogy úgy járj, mint Nozsid barátunk!
Kb 15 ezer Ft lehet a napidíj, meg még elpacsáltok ugyanennyi benzint is.. Aztán ha gyenge, kényelmetlen stb rögtön kiderül.
Vagy ugyan így egy 1.2eset is lehet..
Soha többet nem lesz kicsi, akkor inkább nem lesz semmilyen.
Nekem előtte SV 650 volt. Már így 20 év motorozás után talán benőtt :-) de azért 2 emberrel, túracumóval kell a nyomaték.
Nekem van, hogy hátsó doboz, oldaltáska,tanktáska és a kövér(52Kilós) asszony mellett így is több kéne.
Mindegy, hogy mit veszel csak szerelem legyen és épp fogaskerekek.
NE vegyél motort BANDITOS nélkül!
Megbánjátok fél év múlva!
Komolyan!
Vedd a nagyot!
na mindegy te tudod...
Én is inkább a kisebb és olcsóbb gép felé hajlok.
Tetszik a klasszikus motorforma, a terpesztő, bazinagy, finoman bordázott blokk. Nekem True Love a javából
A két motor közötti kiadást, és felmerülő költséget mint például: üzemanyag, gumi, stb. Ami azt hiszem a mai gazdasági helyzetben bizony fontos szempont.
A Nagy bandit egy kezdő motorosnak szerintem sok. Ha mégis az 1200-as mellett döntöl, akkor egy vezetéstechnikai tréningen vegyél részt, mielőtt egy kövér gázadást követően, meglepetés érjen és balesetet szenvedjél!
Azért egy kisbandit szerintem egy tanulónak kezelhetőbb motor.
Hu ezért biztos leszedik a fejemet a nagybandital rendelkező fórumlakók.
Egyéni vélemény nem muszáj meghallgatni....
A nagyot nem kell cserélni, hagyd a kicsiket!
Szerencsére feleségem lebeszélt anno a kicsiről, azóta is áldom érte!
Fél év múlva már viszketett volna a seggem, hogy lecseréljem a kicsit, és az egy vagyon bukásával ment volna csak!
(Eladás olcsóbban, vétel drágábban, átíratás stb....)
Széles utat!
Daty
A 650-es modernebb kinezetu (nekem jobban tetszik), de pl. a kilometerora igen ronda. Muszakilag a 650-es jobban megy alacsony furdulaton, fennt szerintem nincs kulonbseg.
A 650-es ulese hosszu tavon kenyelmetlen, a labtartoja kicsit hatrebb es fenntebb van talan, mint a 600/1200-e. Az utasules lejt, ezert az utasnak faraszto tartania magat, mert mindig rad csuszik.
A 600-as fejidomos lampajat szidtak mar paran, a 650-ere meg nem olvastam panaszt.
Ereje boven eleg mindkettonek, ha eladnam a 650-et jobb futomu/fek es kenyelem miatt tennem. Az 1200-ra ulve vartam a fejet leszakito erot, de nem jott. Jol megy, de tobb tobbleterot vartam tole (pl. mint egy FJR-nel). Az 1200 eleje jobb, nem leng ugy, mint a 600-e, es talan a sokszor szidott 6 dugos fekek is jobbak egy kicsit.
Osszefoglalva, en egy szep 600-at vennek a keretbol, a szeria vegerol. Ha magas vagy (190 folott) akkor meggondolando a dolog.
Ha realisan nezed evekig te leszel a gyenge lancszem, nem a motorero.