Persze.A sok vacakot a blokk tetejéről letakarítottam.Tank,légszűrőház,másodlagos levegőcsövek,pár kábel,oldalsó kis panelek,szelepfedél.
Oldalt főtengelydekli le főtengelyt és vezérlést jelre állítottam.Majd kábelkötegelővel lebiztosítottam a láncot.Ez jól jött mert majd leugrott a tengelyekről mikor 2 csavarral a feszítőt felraktam.Kis tökölés míg minden vissza és ment mint a saffhausen.
A régi feszítőn semmi nem látszik mért kopog.Szerintem a rugó nem tudta beljeb tólni és úgymaradt.
De csak tipp.
Nekem fuvaros aszondta díjban 40% emelés lenne reális.
Már most egy nyíregyházi fuvar 15% vagy trítőben 1206 km-t írtak.Nem is rendelek ettől a cégtől mert a vásárló hüledezik a helyi fuvar 4500.- forintos díján.
Bár a vevő akkor is sokallta mikor 800 volt Volt olyan aki sóher volt elvitte saját futón a cuccot.
másnap jött rendelni egy másik sarokelemet mert mogyoródon egy kanyarban elhagyta.
Sajnos olyan szarokon spórolnak az emberek hogy a hajam égnek áll.
Nem, ez itthon....számold 30L/100km-el.....nem kell sok hozzá, nemzetköziben ennél több elmenne....jelenleg 100km 14000-be kerül, amikor kezdtem másfél éve 10000-be és az díj nem változott....
Saját felhasználásnál szgk-nál igazából tényleg nem jelentős akár a 100 ft sem legfeljebb ha ugyanannyi pénz van rá 2000km-el kevesebbet megy egy évben....,de nekem havi 250000-el ment feljebb az üzemanyagszámlám miközben ugyanannyi maradt a bevétel......ez a gáz....
Az Opel Omega 2,5 TD.-t azért cseréltem le Fiat Doblo 1,9 JTD.-re, mert az Omegába havi 60.000.-ért tankoltam. Kiszámoltam, hogy ha a Doblóval is annyit megyek, akkor a megtakarításból kijön a törlesztő részlet, utána havi 25.000 Ft. a zsebben marad, amit elmotorozhatok. Azóta öt és fél év telt el, törlesztő részlet már nincs és havi 80-100.000-ért tankolok.
Hozzáteszem, hogy nem megyek sokkal többet.
A bevételeim persze csökkentek.
Ezeknél semmit nem lehet előre tervezni.
Bekaphatják!
Te, kiszámoltam, hogy a nem keveset (átlag 7L) fogyasztó autómál, ha 10 ezret megyek évente(ez kb stimmel, inkább kevesebb), ha holnap reggel 50(ötven!) forinttal emelik a benzin árát, akkor éves szinten 35 ezerrel van többe az autózás, vagyis havi 3 rugóval.....
Szerintem kijön felül a lánc mellett.Egy stiften van ami a blokkba és a deklibe megy.
Felül meg a feszítő löki neki a láncnak.
Oldalt főtengelydekli le főtengelyt és vezérlést jelre állítottam.Majd kábelkötegelővel lebiztosítottam a láncot.Ez jól jött mert majd leugrott a tengelyekről mikor 2 csavarral a feszítőt felraktam.Kis tökölés míg minden vissza és ment mint a saffhausen.
A régi feszítőn semmi nem látszik mért kopog.Szerintem a rugó nem tudta beljeb tólni és úgymaradt.
De csak tipp.
Már most egy nyíregyházi fuvar 15% vagy trítőben 1206 km-t írtak.Nem is rendelek ettől a cégtől mert a vásárló hüledezik a helyi fuvar 4500.- forintos díján.
Bár a vevő akkor is sokallta mikor 800 volt Volt olyan aki sóher volt elvitte saját futón a cuccot.
másnap jött rendelni egy másik sarokelemet mert mogyoródon egy kanyarban elhagyta.
Sajnos olyan szarokon spórolnak az emberek hogy a hajam égnek áll.
Mivel jársz? Benzines Zillel meg UAZ-zal?
Hozzáteszem, hogy nem megyek sokkal többet.
A bevételeim persze csökkentek.
Ezeknél semmit nem lehet előre tervezni.
Bekaphatják!
A motorozás mennyiségére a gyerek valóban korlátozó hatással van. Sebaj, megéri!