GRandésok az országban egyébként a legolcsóbbak.
Van aki nem utazik 300km egy motorért vár hátha lesz a közelébe egy jó áron. Meg kell nézni aztán majd kiderül. Válság van ki vesz manapság motort? szeptember óta nézem a hirdetéseket és visszaköszönnek vagy sokat akarnak érte kérni vagy ratyik a gépek. 10 éves motorokért hiába kérnek 1 millát ha a kutya sem fogja megvenni. A fejidom volt javítva az tudom a többit így képről nem látom. Beszéltem a sráccal , el is mondta. Meg persze azért azt ne felejtsük el hogy egy 1000ccm-es motor átírása kapásból 100.000Ft úgyhogy elég nehéz lesz ezt lenyomni sok ember torkán. Hiába akarok magyar papíros moci venni ha még rá kell dobni 100 rugót, és még kéne rá doboz, fém fékcső, olaj, légszűrő, gumi, fékbetét, telóolajcsere, karbiszinkron, stb. Hívtam egy csomó tulajt költeni kéne a gépre, a nagyja törött volt vagy horpadás a tankon stb. drágábban adják, és nem akarnak engedni az árból.
Nagyjából ez a helyzet. Banditom volt előzőleg imádtam, kifogtam egy nagyon jó fej és gondos gazditól vettem. Első nagy motorom volt örök szerelem! Kopó alkatrészeket cseréltem, csak tankoltam eltöltöttünk 12000km.Többet vaxoltam és simogattam mint bármit azelőtt. Igazi családtag volt. Aztán eladtam, 3 nap alatt én is engedtem az árból pedig gyönyörű állapotban volt új gumikkal, hibátlan fényezéssel 2 db karc volt rajta összesen. Ha kikértem volna az árát még most is árulnám. Nagy Bandit szerettem volna de elég sok a váltó hiba ezért inkább elnéztem a hangvillások világába. Akárki bármit mond nekem kell a 100 paci hogy kényelmesen visszapakolás nélkül tudjak előzni. (1X kipróbáltam egy 160 lovas BMW azóta tudom mit jelent az erőtartalék). Néztem még az Xx-t is de az hosszabb túrákra 2 személyre szerintem kényelmetlenebb lenne. Hasalós üléspozíció miatt.
Elnézést az off-ért.
üdv.
Hajrá Banditák!
KB mint egy kétéves banditnak....................Nem néztem utána a banditoknak de sterintem saccpekb 2 milla körül indul..............meg ez is.
És annyi benne a rizsevő alkatrész hogy csak kapkodom a fejem.
Pont annyi az angol benne amitől jóval több szív és karakter lesz.
És menyi a piaci ára! Tudtommal két bandita ára... Kicsit elfogult vagyok, bár egy haverom Németeknél a Triumph szervizbe dolgozott és csak jót mondott róluk. Én inkább maradok a felkelőnap országába megálmodott és újragondolt motoroknál.
Lényegesen jobb hogy hibádzik neki egy. Úgy bulisab az élet.Nincs torpanás,nincs alacsonan kevés kraft csak tol.Ellemben könnyű és kezes.Gumikat a fene tudja hogy koptatja de kap pályásat olcsóért.
Van aki nem utazik 300km egy motorért vár hátha lesz a közelébe egy jó áron. Meg kell nézni aztán majd kiderül. Válság van ki vesz manapság motort? szeptember óta nézem a hirdetéseket és visszaköszönnek vagy sokat akarnak érte kérni vagy ratyik a gépek. 10 éves motorokért hiába kérnek 1 millát ha a kutya sem fogja megvenni. A fejidom volt javítva az tudom a többit így képről nem látom. Beszéltem a sráccal , el is mondta. Meg persze azért azt ne felejtsük el hogy egy 1000ccm-es motor átírása kapásból 100.000Ft úgyhogy elég nehéz lesz ezt lenyomni sok ember torkán. Hiába akarok magyar papíros moci venni ha még rá kell dobni 100 rugót, és még kéne rá doboz, fém fékcső, olaj, légszűrő, gumi, fékbetét, telóolajcsere, karbiszinkron, stb. Hívtam egy csomó tulajt költeni kéne a gépre, a nagyja törött volt vagy horpadás a tankon stb. drágábban adják, és nem akarnak engedni az árból.
Nagyjából ez a helyzet. Banditom volt előzőleg imádtam, kifogtam egy nagyon jó fej és gondos gazditól vettem. Első nagy motorom volt örök szerelem! Kopó alkatrészeket cseréltem, csak tankoltam eltöltöttünk 12000km.Többet vaxoltam és simogattam mint bármit azelőtt. Igazi családtag volt. Aztán eladtam, 3 nap alatt én is engedtem az árból pedig gyönyörű állapotban volt új gumikkal, hibátlan fényezéssel 2 db karc volt rajta összesen. Ha kikértem volna az árát még most is árulnám. Nagy Bandit szerettem volna de elég sok a váltó hiba ezért inkább elnéztem a hangvillások világába. Akárki bármit mond nekem kell a 100 paci hogy kényelmesen visszapakolás nélkül tudjak előzni. (1X kipróbáltam egy 160 lovas BMW azóta tudom mit jelent az erőtartalék). Néztem még az Xx-t is de az hosszabb túrákra 2 személyre szerintem kényelmetlenebb lenne. Hasalós üléspozíció miatt.
Elnézést az off-ért.
üdv.
Hajrá Banditák!
És annyi benne a rizsevő alkatrész hogy csak kapkodom a fejem.
Pont annyi az angol benne amitől jóval több szív és karakter lesz.
Isten óvja a királynőt.
Kobold,sztem városba vizest vegyél.......lég olaj hűtést nem igazán oda tervezték....
Nagy arc egy kis testben acélos izmokkal.Könnyű és kezes vázzal mind szerpentinen mind városban ingázva.
Hühh de nyomom a reklámszöveget...................
Viszont a mamának......................na annak szar lehet de kit érdekel.
Lehet fáradt vagyok?
Egy hengerrel kevesebb és mekkora arc lett a gép.
2,3 literes fogyival járok évi 2-3.000 km-eket vele!