Akit ismerek és váltóhibás lett a motorja(úgy hogy újan vette, vagy lealább 40 ezret belerakott megvétel után), azok hozzám képest úgy mennek, mint a vadmalac.
Többnyire tényleg így van....általában mindenki szereti az egyszerűbb dolgokat megoldani maga ami valóban jó és költségkímélő dolog......viszont ezért van az, hogy az ügyfél jelenléte nélkül nem veszek ki olajleresztő csavart, gyertyát meg még pár dolgot .....
Én láttam fantáziát a mondandójában....az ilyen nyomatékos géppel rendelkezők előszeretettel mennek alapjárat közelében a legmagasabb fokozatban is ami szerintem nem használ a gépnek.......jó lenne megnézni, hogy akiknek volt gond a váltóval azok, hogy használták a gépeiket illetve az előző tulajok?....
Nem is az volt a baj múltkor se amit írt, hanem az ahogy leírta. Csakúgy mint Tibinek nekem is az jött le első olvasatra, hogy gyakorlatilag lehülyézett mindenkit akinek váltó gondjai voltak/vannak.
Persze 20. olvasás és értelmezés után már belátható, hogy nem ez volt a célja.
Ez nem csoda....nem nagyon egyezik a véleménye azoknak sem akik ezzel foglalkoznak, mindenki látott már mindenre ellenpéldát....és lehet nagyot szívni ha az ember nem kritikusan áll a saját munkájához...
A 20w50 nekem azért nem jött be a motulból sem, mert hidegen olyan, mint a méz. Még hideg sem volt, 0 fokban kint volt a motor 2 órát, indítás után fuldoklott ilyen 600 körüli alapjáraton, amíg meg nem melegedett rendesen. A 10w50 nel persze nincs ilyen gond.
Az XT-s emberke nem ragaszkodott márkához, de noném olajat sosem öntött bele, viszont csak ásványolajat.
Nehéz ítéletet mondani olajra, de levegő-olajosba, mint hogy nekem is az van nem tenném. Igazság szerint semmibe nem tenném.
Kísérlet: a motor forró kipufogójára csöppents olajat, ásványit, rész-szintetikusat és fullt. Amelyik jobban füstöl az biztosan a blokkban is hagy koroxot.
Olajcseréknél vettük észre, hogy a gixxerekből leengedett olaj, nem füstölgött amikor a kipufogón át (olajszűrő levétel) az edénybe folyt a Banditoknál meg igen.
Na ez a különbség olaj és olaj között....van amelyik ezt csinálja és van amelyik nem.....ezért sem mindegy melyik márkát választja az ember és, hogy ne tescos 300ft-os olaj legyen a flakonban(volt rá példa)...és tisztítót nem nagyon használnék mert az többnyire több kárt okoz mint hasznot....."Persze mindenki azt és oda és annyit önt ahova akar."....
Nekem fenntartásaim vannak az ásványolajat illetően. Adott egy levegős XT600, nagyon nehezen indult, ette az olajat és gyenge volt. Kompresszió: 4bar. Hát elkopott, gondoltuk. Hengerfej, henger, leszed. A dugó sötétbarnára égve, a gyűrűk beragadva az égett olajkoxtól. Beáztattuk hideg zsíroldóba. Az égéstermékek le oldódása után, az alkatrészek bőven méreten voltak, egy próbát megér, összeraktuk. Hidegen 9bar lett...
Aki ásványolajat használ, olajcserénél megéri olajkox oldó adalékot
locsolgatni a blokkba. Remélve hogy a kuplunglamellákat nem oldja, merthogy ezek a trutyik azért autóba készülnek.
Persze mindenki azt és oda és annyit önt ahova akar.
Miért van az,hogy a gixerek szintetikus olajjal zörögnek?(Tényleg zörögnek)Mi az,ami miatt jobb a félszint vagy az ásványi olaj nekik?Egyébként attól,hogy hangosabb a blokk fullsint olajjal,még lehet,hogy jobb védelmet kap tőle mint mástól.Vagy nem?
fazerem van... És castrol actevo van benne és újra azt kap ha indul a móka...
nekem úgy müködik ez a moci mint az elődei sosem még az xx-sem...
a hayabusát inkább hagyjuk
A zs+u nál vettem az olajat akcióban 1690-ért/l
eddig is ez volt benne..úgy müködik mint a doxa óra...Járásra hangtalan a blokk a váltó is teljesen precíz..
Majd ha biztos helyről kapok hasonló árban Motult kiprobálom..
a busába tettem 300v factory line-t de semmi sem változott a Fuchs silkoline-hez képest..
Multkor a szervizen kérdeztem a szerelőt,"hogy látom,te is motulos vagy..?! Hát ezt kaptam olcsón"
Persze 20. olvasás és értelmezés után már belátható, hogy nem ez volt a célja.
Látom óvatosan fogalmazol...
Nehéz ítéletet mondani olajra, de levegő-olajosba, mint hogy nekem is az van nem tenném. Igazság szerint semmibe nem tenném.
Kísérlet: a motor forró kipufogójára csöppents olajat, ásványit, rész-szintetikusat és fullt. Amelyik jobban füstöl az biztosan a blokkban is hagy koroxot.
Olajcseréknél vettük észre, hogy a gixxerekből leengedett olaj, nem füstölgött amikor a kipufogón át (olajszűrő levétel) az edénybe folyt a Banditoknál meg igen.
Persze mindenki azt csinál amit akar...
Aki ásványolajat használ, olajcserénél megéri olajkox oldó adalékot
locsolgatni a blokkba. Remélve hogy a kuplunglamellákat nem oldja, merthogy ezek a trutyik azért autóba készülnek.
Persze mindenki azt és oda és annyit önt ahova akar.
nekem úgy müködik ez a moci mint az elődei sosem még az xx-sem...
a hayabusát inkább hagyjuk
A zs+u nál vettem az olajat akcióban 1690-ért/l
eddig is ez volt benne..úgy müködik mint a doxa óra...Járásra hangtalan a blokk a váltó is teljesen precíz..
Majd ha biztos helyről kapok hasonló árban Motult kiprobálom..
a busába tettem 300v factory line-t de semmi sem változott a Fuchs silkoline-hez képest..
Multkor a szervizen kérdeztem a szerelőt,"hogy látom,te is motulos vagy..?! Hát ezt kaptam olcsón"