Egy hangyabokányival magasabb értékei vannak a Castrolnak ami a viszkozitást illeti, simán okozhatja a hangos váltást, ha a kuplungra fogjuk. Rá kell állítani a kuplungra ez esetben. Ha nem változik, azt kell beletenni amelyik tetszik.
Nem beszélve arról, hogy meg kell tanulni menet közben kuplung nélkül váltani és akkor csak az egyes lesz hangos.
Vagy füldugó.
"Most azzal a problémával küzdünk hogy hangosan veszi a váltó a sebességeket..." ha visszaolvastál volna néhány oldalt, akkor fel sem merült volna ez a kérdésed, mivel a közelmúltban többen is részletesen leírták, hogy kinek mi a kínja a váltójával
Felőlem lehet az Atyaisten is. Ha normálisan kezdte volna a mondókáját, akkor nem érdekel. De.
zöldit azonnal leugatja, mert szerinte ő azért dicséri a Motult, mert lehet nála kapni.
Bejelenti, hogy az ikaruszhang, ami a váltókból jön, az azért van, mert sokan nem tudnak motorozni / váltót megfelelően kezelni. Folytassam? Szerintem valaki nagyon unatkozik...
Arról nem beszélve, hogy évekig a Castrolokat és Valvolineokat locsoltuk az össze modellbe (Suzuki) és soha senki nem panaszkodott, hogy hangos lenne a váltó vagy bármi különbség feltűnt volna bárkinek, biztos egyformán hangosak.
Nem kötözködök, biztosan úgy van ahogy állítjátok, miért ne lehetne.
Azt kell beletenni amitől jobban érzitek magatokat, a motornak valószínű mindegy.
Mi mindig mindenkinek azt mondjuk hogy mindegy mi van benne, csak figyeljétek, hogy legyen benne, abból már nagyobb baj volt hogy nem volt benne, de olyan még nem volt, akinek az tette tönkre, hogy milyen van benne.
Amikor behúzod a kuplungot vagyis oldod a tengely-kapcsolatot és sebességbe rakod a váltót, az olaj áthajt az eltávolodott lamellák között, a sűrűbb ragadósabb állagú olaj esetén jobban áthajt a kuplung, vagy eleve nem húzod be annyira...
Szívesen megnézem, és elhiszem neked, ha nagyon akarod, de most akkor melyik olaj a roszz? Mindkettővel elmentél 100-100 ezer kilométert betartva a szervízintervallumokat a kettő kísérlet között felújítottad teljesen és mi derült ki?
Értem hogy hangosabb, de mindenkinek, akinek ugyanilyen motorja van mint neked ugyan ezt mondja egyébként? Ez is megér egy misét.
Nem beszélve arról, hogy meg kell tanulni menet közben kuplung nélkül váltani és akkor csak az egyes lesz hangos.
Vagy füldugó.