Akkor én is kérdeznék méghozzá a 2. pontra: miért van az, hogy más hasonló típusok esetében soha, egyetlen ilyen jellegű hibáról nem hallott senki, de a bandit tulajok igen nagy százaléka kénytelen szembenézni ezzel a problémával?
Akkor kezdeném:
"1.: Aki érzi a külömbséget olaj és olaj között a cangája hanga, ill a váltó kapcsolhatósága, vagy bármi egyéb alapján, pláne hogy nem viszkozitásról van szó hanem márkáról!"
Castrol Actevo 10w40: váltó minden fokozatban nagyot csattan, olajcsere után is, darabaos a váltás.
Motul,5100 10w40: sima, finom váltás, nincs csattogás, csak 1-ben.
Castrol Power1: Szinte ugyanaz, mint a motul.
Sziasztok!
Néha belesek, bár én típusidegen vagyok a CB750-nemmel, de szeretem a Sucukályokat.
Látom sokan sok élettapasztalatot összegyűjtöttek.
Legjobban az ilyenek tetszenek:
1.: Aki érzi a külömbséget olaj és olaj között a cangája hanga, ill a váltó kapcsolhatósága, vagy bármi egyéb alapján, pláne hogy nem viszkozitásról van szó hanem márkáról!
2.: Aki szerint kagylósan kipattogzik egy jó minőségben betét edzett, nitridált, váltófogaskerekerék (amit sokszorosan túlméreteztek a motor élettartamához képest) helytelenül megválasztott túl alacsony fordulatszámból adódó rángatással, ahol is ugye legkisebb a nyomaték, lévén nem villanymotorokon ülünk, (egyenlőre).
És még rengeteg aranyos szubjektív megállapítás aminek nem sok értelme, de jól el lehet lenni vele télvíz idején.
Az olajoknál KÖNYÖRGÖM ne azt nézzétek milyen a viszkozitási indexe, az ég világon semmi nem derül ki!
Ebböl kicsit több: http://www.lubnet.hu/sintetico...
9. Fizikai és kémiai tul.: pl:
Lobbanáspont: 215°C min.(ASTM D-92)
Dermedési pont: --36°C max.(ASTM D-97)
Sűrűség: 0,857 g/cm3 15°C-on
Viszkozitás 40°C-on: 95,0 mm2/s
Viszkozitás 100°C-on: 15,0 mm2/s
Ezekkel már kezdhetünk valamit, pl összehasonlíthatóak egyes adatok más olajokkal, majd eldöntjük mire koncentrálunk, pl.:viszkozitás, szótár idézet:
viszkozitás Ragadósság; tapadósság.
viszkozitás Általában véve az áramlásnak vagy a más anyag által okozott alakváltozásnak való ellenállás, a molekuláris kohézió eredményeképpen; leggyakrabban folyadékokra alkalmazzák, mint egy nyíróerő következtében létrejövő áramlás elleni rezisztencia.
Vagy a sűrűség a lényeg?
A dermedéspont mindenképp.
Szerintem a 100°C-os viszkozitás mindenképp, a motor élettartama nagy részén itt működik.
Na kellemes szórakozást mindenkinek!
Aztán jöjjenek az okosságok, had örüljek amíg nem motorozhatok!
Sziasztok.A segítségetek szeretném kérni.A fényképeim közt lévő Suzuki bandit 250 eladó.Ha valakit érdekel küldök még képet vagy privátban írók részletesen.
Egyébként egy haversrácnak van többszáz liter elfekvő készlete az alábbi 10W-40-es MOL olajból, nagyon kellemes áron. Egy "gond" van vele - 2008-as gyártás. Gyártó leírása szerint bontatlan csomagolásban 5 évig eláll.
Cimborám foglalkozik doboztartók, táskatartók készítésével! :)
Ezt nekem Ő csinálta, majd porfestve lett! (teljesen ő intézte) képek
Tóth-Pál Péter
email: petyaa89@freemail.hu
"1.: Aki érzi a külömbséget olaj és olaj között a cangája hanga, ill a váltó kapcsolhatósága, vagy bármi egyéb alapján, pláne hogy nem viszkozitásról van szó hanem márkáról!"
Castrol Actevo 10w40: váltó minden fokozatban nagyot csattan, olajcsere után is, darabaos a váltás.
Motul,5100 10w40: sima, finom váltás, nincs csattogás, csak 1-ben.
Castrol Power1: Szinte ugyanaz, mint a motul.
Néha belesek, bár én típusidegen vagyok a CB750-nemmel, de szeretem a Sucukályokat.
Látom sokan sok élettapasztalatot összegyűjtöttek.
Legjobban az ilyenek tetszenek:
1.: Aki érzi a külömbséget olaj és olaj között a cangája hanga, ill a váltó kapcsolhatósága, vagy bármi egyéb alapján, pláne hogy nem viszkozitásról van szó hanem márkáról!
2.: Aki szerint kagylósan kipattogzik egy jó minőségben betét edzett, nitridált, váltófogaskerekerék (amit sokszorosan túlméreteztek a motor élettartamához képest) helytelenül megválasztott túl alacsony fordulatszámból adódó rángatással, ahol is ugye legkisebb a nyomaték, lévén nem villanymotorokon ülünk, (egyenlőre).
És még rengeteg aranyos szubjektív megállapítás aminek nem sok értelme, de jól el lehet lenni vele télvíz idején.
Az olajoknál KÖNYÖRGÖM ne azt nézzétek milyen a viszkozitási indexe, az ég világon semmi nem derül ki!
Ebböl kicsit több:
http://www.lubnet.hu/sintetico...
9. Fizikai és kémiai tul.: pl:
Lobbanáspont: 215°C min.(ASTM D-92)
Dermedési pont: --36°C max.(ASTM D-97)
Sűrűség: 0,857 g/cm3 15°C-on
Viszkozitás 40°C-on: 95,0 mm2/s
Viszkozitás 100°C-on: 15,0 mm2/s
Ezekkel már kezdhetünk valamit, pl összehasonlíthatóak egyes adatok más olajokkal, majd eldöntjük mire koncentrálunk, pl.:viszkozitás, szótár idézet:
viszkozitás Ragadósság; tapadósság.
viszkozitás Általában véve az áramlásnak vagy a más anyag által okozott alakváltozásnak való ellenállás, a molekuláris kohézió eredményeképpen; leggyakrabban folyadékokra alkalmazzák, mint egy nyíróerő következtében létrejövő áramlás elleni rezisztencia.
Vagy a sűrűség a lényeg?
A dermedéspont mindenképp.
Szerintem a 100°C-os viszkozitás mindenképp, a motor élettartama nagy részén itt működik.
Na kellemes szórakozást mindenkinek!
Aztán jöjjenek az okosságok, had örüljek amíg nem motorozhatok!
Akit érdekel 0630 2215963
N84 N-Com "XS"
Fix 20.000.-
2. nagyon sok kincsbe kerül, ennél még a motorolajak Szent Grálja, a Motul is olcsóbb
Használt már valaki Mobil 1 olajat 1200 bandiba? Mobil1 Racing 4T 15W-50
Választ előre is köszönöm! üdv
Ezt nekem Ő csinálta, majd porfestve lett! (teljesen ő intézte)
képek
Tóth-Pál Péter
email: petyaa89@freemail.hu