Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként attól,hogy az olajnyomás nagyobb sűrűbb olajnál,az áramlás még kisebb.Tehát kevesebb olaj jut a kenendő részekhez.

Ásványi-szint:Fater autójába ásványi olaj ment mindig,aztán szelephézag állításnál tele volt a hengerfej lerakódásokkal.Azóta csak minőségi olajat teszek bele.Legutóbbi állításnál eszembe sem jutott a dolog,valószinűleg nem volt olyan lerakódás,ami szembeötlő lett volna.
Az a baj,hogy a 15W-40 csak hidegen sűrűbb a 10W-40-nél.Hidegen pedig még a 10W-s is,de még az autókba létező 0W-s is sűrűbb a kelleténél.Ha vastagabb olajat szeretnél,akkor a 10W-50-et kell kipróbálni!
Ez elvileg egy bontott Gsx 1400 váltó. Azért mintha egy pöttyet nagyobb lenne mint a bandité. És lehet csak bebeszélem, de az anyagának szintonusa is eltér a banditétól az emlékeimben.
(Csak érdekesség képpen raktam fel.)
(A lánckeréken jól látható az angol szakszerü motorbontás nyoma , hogy nyilt volna meg a vágólap a flexben )
Az lehet.
De szerintem inkább olyan, mint az Orosz rulett.
Ha szerencsém van, amíg megvan nem jön elő komolyabb baj, csak búgócskázik, ha meg nincs, akkor gallyra megy a váltó.
50-50%
Minden esetre én drukkolok magamnak, és rulettezek!
Eladó GSXR 1100, BANDIT 1200 alkatrészek,
ha esetleg valakit érdekelne.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Repsolista vagyok.
Egyszer eltértem a 10W40-es gyártói javasolttól, a 15w40 ásványtól hidegen szörnyű kirimpolást csaptak a hidrotőkék.
És mindig ez az örök dilemma: kopott motor esetén mi a jobb a hígabb olaj vagy a sűrűbb.
Az olajjáratok nem változtak az olajpumpa kopott, gyengébb nyomása van, a siklócsapágyak kopottak könnyebben elengedik a nyomást ésszerűen sűrűbb olajat tennél bele, de az olajjáratok szűk keresztmetszetűek, nehezebben halad benne a sűrűbb olaj, viszont nagyobb a nyomás mint híg olajjal.
De a hígabb olaj azért mégis hamarabb odaér a vezérmű tengelyekhez, bár kisebb nyomással.
Én a gyári előírtat javaslom öreg cangákba is, szerintem őrültség a sűrűbb.
Mindenki azt abból és oda ahova jól esik... (sör,bor,pálinka)
Te egy Úr vagy. Úgyis megyek fogaskereket nézni a XI-be
nem 170 es
Öcsémmel kültem fel neked rácsot.
Sziasztok!
Most olvastam az 1250 SA banditnak a tartós tesztet, szerintem érdekes és leírják minden gondját baját 50.000km megtétele után. És itt is leírták hogy a 6 fogaskerék párnak elég erőteljes kopása volt. http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tartosteszt_suzuki_gsf1250sa_bandit_
szetszereles
Már késő, akkor kellette volna venni, mikor 240 Ft-ot adtak Mo.-on egy USD-ért.
Illetve azért jól lenne menet közben kiforgatni a sebességeket is, nem-e dobálja, egyéb motorikus dolgok stb. +4 Celsius környékén nem túl vidám gurulgatni, másfél hete próbáltam - nem izzadtam, pedig nem rövidnadrág - strandpaucs kombóban nyomtam. Tudom, tápos vagyok
Még most vegyél, olcsóság van :D
Rendben, majd szólok
De a busák nem búgnak. Azok visítanak, mint a sólyom Jó ez a bor
Úgy látom Gyulám, hogy akkor mi így kevesek leszünk. De majd hívjuk Csák Noriszt Neki biztos nem búg a Bandit váltója, egyszerűen nem merészel ilyet tenni, mert különben egy jól irányzott pörgőrúgással megküldené a szakadékba az egész motorbiciklit
De majd rányomjuk, és szaporán ütemesen ingatjuk a fejünket
De csak a tankon, műanyagon nem műkszik...
Lyó. Majd akkor ki lesz nyomozva az esetleges ráködölések tényállása
Van rétegvastagság mérőm :D
A leírtakat úgy általában értettem a CB1300-ra. Egyébként igazad lehet.

De várjá' csak májsztró, majd jössz velem a közeljövőben motornézőbe, mert el leszel ráncigatva, az biztos is
"Eladó kitűnő állapotban, egyedi külsővel, gyönyörű hanggal"

Porrá törtem, a gyári dob drága volt, de legalább szépen megfújták
Off: nna, szerintem találtam egy olyan motort, amelyiknek valszleg vaj a váltója, meg megbízható, kivisz a világból, 100 év + 1 napig működik, stb.: Honda De az meg már milyen, hogy sose kellene elővennem a Proxxon készletet, meg a kis / nagy nyomatékkulcsokat egy kis unaloműző tekergetéshez. Szerintem csak nézegetném, mint egy kiállítási tárgyat. Na jó, néha megsétáltatnám egy kicsit De mindennapi használatra valahogy sajnálnám. Annyira szép, eltalált, klasszikus formája van, akárcsak a görbevázasnak. Gyorsan el is felejtem. Suzuki love forevör
Rossz hozzáállás! Ha búg, az olyan, mintha fájna valamid. Időben jelzi a bajt! Ha időben orvosoljuk, nagy kiadást spórolhatsz meg!
Az én '99-es motoromban csak óra szerint van már kb. 50 eKm. Nagyon szeretek váltogatni, nem jellemző rám, hogy gyakran tötymörögnék negyedik-ötödikben, míg be nem rángat. Váltó eddig még rendben van, persze kis Ikarusz-moraj megfigyelhető. De nem foglalkozom vele. Tavaly beleraktam 13 eKm-t, nem hagyott ott sehol, öröm-bódottá
Nem szóltam eddig a váltó problémához.
Annál is inkább, mert alfabéta vagyok hozzá!
Igen, én sokat jártam utassal is hatodikban hatvannal/ötvennel.
Már leszoktam róla, lakott területen belül automatikusan visszarakom ötödikbe.
Szóval, majd ha elérem az 50.000 km-t, akkor tudok nyilatkozni, hogy búg e a váltóm, vagy nem.
És ha igen, lehet találgatni, hogy a kis fordulattól, vagy attól, hogy néha kenem neki.
Mondjuk 8.000 fordulatig ritkán forgatom ki.
Na de most ha 50.000 km-nél el kezd búgni, mit csináljak?
Szúrjam tökön magam?
Vagy már most parázzak be, és cseréljem le egy akármire, aminek esetleg nem megy tönkre a váltója, de esetleg van más típushibája?
Ha búg 50.000-től, hadd búgjon.
Már írtam, hogy hallottam már búgni váltót autón is, motoron is de már túl voltak vele a 100.000 km-en, és mégis ment.
Szóval ennyi egy laikustól.
Járok vele, ha búg 50.000-től búg, akkor is járok vele tovább, amíg végleg meg nem adja magát, ha meg nem búg, akkor is járok vele tovább.