Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

suzuki bandit 1996 bontott alkatrészei eladók 25kw-os külföldi papirokkal a lánc és a gumi 500 kmt futott tel 06309492804
Az tök nörmális ár azért az olajért. A kawámban azt használtam, mondjuk abban 120e volt.
A 20W-50 a legolcsóbb....és csak a régi gépekbe érdemes beletenni....meg persze azokba amikbe már sokat használták ezt......
lehet te pl. én az actevo 20/50-est veszem 1850 körül, olajforgalmazó nagykertől, számlával...
Persze lehet, hogy nagyüzemben, gépsort állítanak a hordós egyenkénti palackozására, de kétlem, lezárt dobozban van.... szóval ennyit erről, a castrol mizériáról meg az áráról....a mezei motoros boltban és némely szerelőnél meg 2300-tól kezdik adni...
Annyiért senki nem árulja, mert eladni nem lehet, csak mutogatni :D
Jaja, ehhez még annyit tennék hozzá, hogy most ahogy néztem minden nagyker beemelte a motult, voltak, akik tavaly ősszel, akitől én hozom, Ő meg most, de nem árulok el nagy titkot, ha elmondom, hogy a számlás nagykerára idéntől 5 számjegyű lett 4 literes kiszerelésben az 5100-nak. Kíváncsi leszek a forgalomra, mert még mindig van egy-két webes bolt, ahol az én nagykeráram- 20% a számlás kiskerára ugynannak az olajnak.
nekem egyébként a valvoline durablend se jön be...A váltó miatt.Eddig a Motul 5100 volt a legjobb.Az a blokknak is meg a váltónak is jó volt.
Csak az arany áron van.
Engem zöldi beszélt rá a Motul-ra, azóta nem akarok mást.
A másik "kedvencem" amikor valaki azt mondja: "Actevot rakok bele, mert az a gyári!"
Egy barátom 6-7000-et futott hayabusájával mentem, és nem találtam az üres fokozatot. Kérdezem a havert, hogy ezzel meg mi a bösz van? Erre : Hát azt mondták hogy "ez ilyen"!
Ez a kedvencem:) Tsanyival fel tudnánk eleveníteni pár esetet amikor elhangzott az ominózus "Ez ilyen" mondat, közben pedig baj volt.
Na de hogy a témától ne menjünk messzire, kérdezem a cimbit: "Actevo mi?" Természetesen igen volt a válasz.
Felajánlottam neki, hogy vegyen 4 liter MOTULT tőlem, és ha nem érez semmi különbséget visszaadom az árát! A mai napig a Motult használja és már pár tízezret futott a gépe.
Ha Motul nem lenne, valószínűleg a Valvoline Durablendet használnám, Persze ettől még az én szavaim sem kőbe vésett és egyetlen arany igazságok, mindenki használ amit jónak lát.
Hát ez nem jó így! Nekem 1,5 éve van meg a gépem, összesen olyan 8000 km-et tudtam beletenni (sajnos) de ha jól számolom ez a 3. olaj ami most benne van.
ja, ez persze nem érvényes egyik itt szereplőre sem......csak úgy általánosságban...
Így van a csere 2009-ben volt, de 2011-ben a vas csak 1000 km ment bár az olaj öregedését ez nem befolyásolja, kíváncsi leszek olajcsere után mi változik.
Ahhoz, hogy egy valódi termék valós árát nagyjából be tudjuk lőni érdemes a nyugati boltok árait megnézni......a lajosban a castrol gyakorlaitlag ugyanannyi mint itthon az igazi boltokban....abból lehet visszaszámolni 30-35%-ot amennyiért egy viszonteladónak továbbadják aki rátéve 10-15%-ot értékesíti a kiskereskedelmében, hogy jobb áron legyen mint a nagy boltban....na az egy valódi termék ára.....ha egy boltban 4 rugó 1 liter olaj azt hogyan lehet 2 rugóért adni úgy, hogy még haszon is legyen rajta?....úgy, hogy egyik fél sem tudja honnan származik igazából a termék....és a végfelhasználó sem fogja tudni csak azt amit az eladótól hall aki szintén csak annyit tud amennyit az mond neki akitől ő vette valahol......én jártam már ngk gyertyával rosszul, beleszakadt menettel újként nyomatékra húzva....hát az sem volt valódi pedig nagykerből vettem számlára...most már azt is csak olyan helyről veszem ahová ilyen esetben vissza is tudom vinni....
Mikor volt a 6 ezres szervized? Ha jól látom 2007-es a géped, gondolom valamikor 2008-2010 között valamikor lehetett. Ennyi idő alatt a legjobb olaj is elöregszik a blokkban még akkor is ha nem gurultál vele csereintervallumnyi km-t. Futásteljesítménytől függetlenül illik évente olajat cserélni
A probléma az aktuális olajcsere előtt elkezdődött.
Mivel a garancia megszűnt ezért érdemes lenne saját magamnak kicserélni az olajt és ha jól értem akkor motulra.
lehet,
de én meg azokat a kereskedőket nem szeretem,akik 1L olajon 30-50% hasznot akarnak...fel kellene ismerni, hogy ez nem az a termék, ami elbír ennyit...
igen igen ! ebe van az igazság .......... A szarháziak nem csak a párizsit matricázák át ! ? Bocs ,hogy bele !
Valószinűleg castrol actevo hordós verzsön.....próbáld ki más olajjal......aki úgy gondolja, hogy olajak között nincs különbség az járjon 1-2 évet kamionnal más más olajjal.....lenne meglepődés, hogy melyikkel mit csinál és ez érvényes motorokra is....és kamu olajakkal teli van az ország....én már csak magyar nagykerből darabonként lehúzott vonalkódos olajat veszek mi visszakereshető....na meg gyertyát is.....én pl nem tudok motulozni mert ahonnan venném ott közel 4 rugó körül van az 5100 literje....annyiért meg senkinek sem kell.....igaz németből hozzák és minden flakon kódja gépben van....ez már régen vita tárgya mindenhol és amióta volt pár garanciális olajcserém mert az új márkás olaj után gatyán működött a váltó és érdekes hangok jöttek a motorból már nem kockáztatok....
Saját bevallása szerint olyan amit már le kellett volna cserélni...
Tegnap említettem hogy nem tudom mert szervizben cseréltek benne olajat+szűrőt. (Remélem?)
Milyen olaj is van-volt benne?....
Ez nekem is eszembe jutott és amikor előjött újra a hiba a váltókartól el is emeltem a lábamat de semmi reakció.
Talán a váltások között nem engeded fel teljesen a váltókart.....
Látom nem csak én küzdök ezzel a problémával lehet hogy van igazság abban amit írsz, de én legalábbis úgy éreztem egyforma erővel nyomom a sebességváltókart. Legközelebb megfigyelem milyen erőhatásra hogy reagál. Köszi az észrevételedet.

Tudom hogy a két motort nem lehet összehasonlítani de régen az ETZ sebességváltója sokkal jobban vette a váltásokat.