Èn sem tudok mással szolgálni neked, csak azon tapasztalatommal hogy California àllamban vannak ilyen radikális ezközök a jármüveknél.
Egy innen való Kawa Vulkán 750-et javítottam ( el voltak dugulva a hidrotökék), gondoltam majd a karbit is jól behangolom neki. De szinte minden "le volt hegesztve" azokon a karbikon. Már csak pici betükkel irom, hogy egy szinront birtam ráeröltetni. A tükön ahogy irtad nincs állitási lehetöség. Annyit adnak meg, hogyha a hegyekben motorzol, akkor cseréld a fúvóka méretét másik méretre. Nem akarok hülyeséget irni, de talán még a alapjárati keverék állítás is "le volt tiltva".
De pl ebben az államban a Power Commander is egy elöre beégetett, a gyáritól eltérö injektorvezérléssel legális csak. Ami tudjuk hogy kb mennyit ér ebben a formában...
Nem ismerem a karbi tipusát, de szerintem a korábbi 600-as modellek karbisorát hozzá lehetne állítani ehhez a modellhez is, ha nagyon tekergetni akarod.
Azt hogy túl magas fordulaton miért nem veszi el a gyújtás, lövésem sincs.
Val'szeg 30.000-t nem invesztálnék bele, mert nem hiszem, hogy kihasználnám a többlet tudását... De mint érdekesség továbbra is érdekel. (néha csinálok dolgokat csak a kaland, meg a kihívás kedvéért)
Off:
Most épp önindítót akarok a Pannoniámra Érdekel, hogy vajon meg tudom-e csinálni... (Az e-bike és még sok projektem is így indult)
Meg egy Dellorto PHBH 28 karbit akarok rá fölpattintani. Akinek van egy elfekvő tökéletes példány a polcon gombokért, az zaklasson nyugodtan!
On
Nem akarok hülyeséget írni, de mintha egyszer régen olvastam volna, hogy egyes államokban fix súbert alkalmaznak, hogy ne lehessen a teljesítményt variálni. Csakhogy úgy emlékszem valamely USA államokról volt szó. Elképzelhető, hogy néhány európai államnál is így jártak el?
Kezeld erős fenntartással, amit írtam, mert csak valami derengő emlék mindez...
A MotorRád által új fogaskerék most még nagyon szépen lehet váltani is nincs hang kíváncsi vagyok hogy meddig marad így.
Ma mentem pályán és városba is állatába 80-100 tempóval egy két helyen oda húztam neki 170 km/h is bele szaladtam
Viszont vetem egy GSX-r 1100 váltót is bontottan ment a polcra tartaléknak úgy érzem be vagyok biztosítva egy ideig ,
Jó estét
Elhoztam a gépet a szervizből minden derék szög párhuzam
Mentem ma vagy 100 km-ert egy kicsit hideg volt de akkor is élveztem
Ami kifejezetten tesztet hogy fújt a szél mindenhonnan de a stabil volt a motor és szépen futót
Egy kérdés engedjetek meg nekem , nagyjából ha utolsó kocka világit és villog a tank jelzés akkor hány km-ert lehet még elmenni vele KB ?
Vagy hány litert jelent még a tankba ?
Nem nem. A nyomásmérők meg egy csomó cucc ingyenes mintaként jött gyártó cégektől. Te is kérhetsz, azt is egy srác intézte a fórumról.
Valóban, összerendelgetni belemehet 30-ba, de az nem ár egy olyan szofver-hardver kombóért, ami tud nyomáslefutást és grafikont is rajzol. A carbtune is 56 font, ami a legjobb megoldás, ha csak a teszter kell.
Egy innen való Kawa Vulkán 750-et javítottam ( el voltak dugulva a hidrotökék), gondoltam majd a karbit is jól behangolom neki. De szinte minden "le volt hegesztve" azokon a karbikon. Már csak pici betükkel irom, hogy egy szinront birtam ráeröltetni. A tükön ahogy irtad nincs állitási lehetöség. Annyit adnak meg, hogyha a hegyekben motorzol, akkor cseréld a fúvóka méretét másik méretre. Nem akarok hülyeséget irni, de talán még a alapjárati keverék állítás is "le volt tiltva".
De pl ebben az államban a Power Commander is egy elöre beégetett, a gyáritól eltérö injektorvezérléssel legális csak. Ami tudjuk hogy kb mennyit ér ebben a formában...
Nem ismerem a karbi tipusát, de szerintem a korábbi 600-as modellek karbisorát hozzá lehetne állítani ehhez a modellhez is, ha nagyon tekergetni akarod.
Azt hogy túl magas fordulaton miért nem veszi el a gyújtás, lövésem sincs.