Túl sok ilyen vas nincs sem itt, sem az utakon,-érthető okoból- csak ezért nem kapkodnak a kollégák. Meg -és senki nem akarok megsérteni- a felhasználók nagy része nem tudja, mi az a súbertű :D
Az elvben egyet értünk és a mérés közbeni tekergetést is helytelenítem, de a vízcsapos példádhoz tegyük hozzá, hogy amit írsz az addig igaz amíg a víz folyik szabadon! Ha ráteszel egy manométert úgy hogy a víz ne tudjon elfolyni és csak picit nyitod meg a csapot akkor előbb-utóbb az óra ugyan olyan értéket fog mutatni mint amennyi a csap előtt van.
Engedjétek meg: minden elektronikai példátok rossz.
Fontos dolgot hagytok ki, de nem részletezem, mert szerintem nincs értelme.
Eddig az adu ásszal nem jöttem elő, de itt az ideje: Mindenkinek van otthon csapja, igaz? A csap minden állásánál ugyanazzal a nyomással jön a víz? Nem. Ezen a példán remélem belátható, hogy a keresztmetszet szűkítés befolyásolja a szűkítés utáni nyomást, így manométert. Tehát ha nem minden csap pont ugyanannyira van a manométerek előtt nyitva (vagy ép mérés közben változtatod), akkor fals a mérés. Ennyi.
Leírhatom elektronikai példával is, de szerintem nincs értelme. Aki ezek után sem látja be, az menthetetlen...
Hja. Most például ezzel szopok: http://www.enmap.org/sensors
Field Splitter Slit Assembly
Tudsz jönni a hütökeret válogatásra jövöhéten, vagy szerencsétlen öcsémmel küldözgessem?
Köszönöm.
Értékelem hogy végigolvastad. Ezeket a dolgokat még diákként csináltam. Ès inkább szól az elhivatottságról mint a pénzröl és idöröl. Bár lehet a két magamnak restaurált motorban közel fél milla (10 évvel ez elött!) került bele csak anyagban, külsös munkadíjban, de mégis egy önfentartó folyamat volt. A motorszerelgetésböl befolyt összeg ment ezekben, egyik alkatrészt elad, elcserél másikra, szivességéert cserébe ez-az...kölcsönkért lé nincs bennük. És nem igen nyerészkedtem semmin.
Már írtam többször ezek a motorok a mai gépekhez képest csak karácsonyfa diszek, de mégis már ha beinditod, és felmorog a lelke, akkor bokánfosod magad, hiszen egy kihasitott homokszeme egy letünt kornak.
Amúgy a helyedben inkább a 70-es évek végi, 80-es évek eleji motorkból spájzolnék be egy megkimélt példányt. Egy CB 750, vagy z1000, XS 1100, már most maga a töténelem...ès tökéletesek mindig egy apró idöutazásra... http://suchen.mobile.de/fahrze...
Bevallom, már nem élvezem. Nem tudom elolvasni, értelmezni, hogy mit akarsz írni.
Az vigasztal hogy más sem nagyon ért téged, és másokat sem értesz.
Amit továbbra sem értek, hogy órák elötti folytás helyett, miért nem a alapjárati fordulatszámot veszed vissza. Hiszen ahogy szinkronba kerülnek a hengerek emelkedik a fordulatszám. Ezt folyamatosan 1750 ford/ perc közelében kell tartani (és nem 2-3000 -nél). Így visszakorigált alapjáratnál nem fog ugrálni a mutató, és nem kell tasztatni a fojtást az órán....hiszen ha fordulat állandó, nem változik a rendszer.
Ennyit a lerágott csontról.
Mutasak valamit!
Nem csak utazgatok. Itt az adatlapomon a feltett képek között van pár motor. Azokat én restauráltam. Nincs mindröl képem, de Csepel 125, Danuvia 125, Csepel 250, Pancsi T5, Ural M72. Izs Planeta 3.
A képen van egy átalakított Xs400 Dohc Yamaha is.De ezt elakdáskor gyárira visszaépitettem, mert addigra benöt a fejem lágya, és rájöttem, hogy nem úgy van hogy csak elkezdünk vázat vagdosni...
Van ott még egy Yamaha Sr 500 a 25 évevel. Azt a csajommal restauráltam már itt kint németben,
Az M72-est az BMW R71 után èpítetem meg stilusra. Mivel hiányos volt vagy használhatatlan a kosárban vett motor, így átterveztem a kormánycsapágyat kúpgörgösre. kapott egy Honda CB 900 telot, de mz krómszárakkal, cb 900 villahidakkal. Egyedileg hajtott 90 cm -es kormánycsövet, pancsi lámpát, kézzel kalapált lámpabefogót, ami danuvia villaszárvédövell lett összehegesztve.A tank eredeti, és az üllés is.A hátsó sárvédö pannóniából lett kivágva és visszaperemezve.Hogy elbirjon egy utast a csomagtartó, belül kapott egy rozsdamentes merevitést a sárvédö.Az elsö sárvedö Czetka, és egyedileg készitett sárvédö pálcák.Módositott légszüröház. Diplomamunkaként tervezett elektronikus gyújtás samara jeladóval.(Ez utobbi csak világitás nélkül müködik, mert a 60 W-os 6 voltos dinamoba nincs eleg delej plusz 2x5W teljesítményre a tranyoknak(FET).Így továbbra is megszakítos a gyújtás, de a gyújtáselosztot ledobtam,és két gy.trafó van rajta.A kompresszió 5.5 (!)-röl kb 8-ig lett felemelve.Az egyik henger gyári alapméretes a másik öntötvassal vissza lett perselyezve gyári alapméretre. Az 5kg-os lendkerék kidobva , helyette terveztem egy 3kg-ost.Minden lefényezve krómozva, vagy rozsdamentesre cserélve.
Tervetem továbbá pár hütövédö rácsot, gsx1400-re bandit 1200-re 1250-re.Bukógombát, láncolajozóhoz pár apróságot...kormánytelot.
Más most nem jut eszembe.Neeeeeeem tudom mi kéne még?Hogy ürjármüveket tervezzek; vagy hogy mányi gyökereim legyenek?
De ha nem csak a szád jartatnád, hanem itt beleolvasnál gsx1400 fórumba, vagy www.gsx1400.hu oldalon a fórumba akkor nem kéne itt untatnom a többieket, és végre megint dumálhatnának gumikról, meg plexikröl, stb...
Bocs mindenkitöl .
Bandit 650 K5 ös kérdés
1, Gyárilag a karbiban állítható a súbertű!? Könyv szerint igen, az enyém viszont fix...
2, Van benne tiltás?
Az enyém csak forog mint a dög de tiltás nyista...
Csak érdekelnének ezek az infók
Fontos dolgot hagytok ki, de nem részletezem, mert szerintem nincs értelme.
Eddig az adu ásszal nem jöttem elő, de itt az ideje: Mindenkinek van otthon csapja, igaz? A csap minden állásánál ugyanazzal a nyomással jön a víz? Nem. Ezen a példán remélem belátható, hogy a keresztmetszet szűkítés befolyásolja a szűkítés utáni nyomást, így manométert. Tehát ha nem minden csap pont ugyanannyira van a manométerek előtt nyitva (vagy ép mérés közben változtatod), akkor fals a mérés. Ennyi.
Leírhatom elektronikai példával is, de szerintem nincs értelme. Aki ezek után sem látja be, az menthetetlen...
Hja. Most például ezzel szopok:
http://www.enmap.org/sensors
Field Splitter Slit Assembly
Tudsz jönni a hütökeret válogatásra jövöhéten, vagy szerencsétlen öcsémmel küldözgessem?
Ezen besírtam. Valld be, hogy a pornóiparban melózol
Értékelem hogy végigolvastad. Ezeket a dolgokat még diákként csináltam. Ès inkább szól az elhivatottságról mint a pénzröl és idöröl. Bár lehet a két magamnak restaurált motorban közel fél milla (10 évvel ez elött!) került bele csak anyagban, külsös munkadíjban, de mégis egy önfentartó folyamat volt. A motorszerelgetésböl befolyt összeg ment ezekben, egyik alkatrészt elad, elcserél másikra, szivességéert cserébe ez-az...kölcsönkért lé nincs bennük. És nem igen nyerészkedtem semmin.
Már írtam többször ezek a motorok a mai gépekhez képest csak karácsonyfa diszek, de mégis már ha beinditod, és felmorog a lelke, akkor bokánfosod magad, hiszen egy kihasitott homokszeme egy letünt kornak.
Amúgy a helyedben inkább a 70-es évek végi, 80-es évek eleji motorkból spájzolnék be egy megkimélt példányt. Egy CB 750, vagy z1000, XS 1100, már most maga a töténelem...ès tökéletesek mindig egy apró idöutazásra...
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Nem semmi! Remélem egyszer nekem is lesz ennyi időm, pénzem és kitartásom, hogy egy ilyen projektet végigvigyek.
Az vigasztal hogy más sem nagyon ért téged, és másokat sem értesz.
Amit továbbra sem értek, hogy órák elötti folytás helyett, miért nem a alapjárati fordulatszámot veszed vissza. Hiszen ahogy szinkronba kerülnek a hengerek emelkedik a fordulatszám. Ezt folyamatosan 1750 ford/ perc közelében kell tartani (és nem 2-3000 -nél). Így visszakorigált alapjáratnál nem fog ugrálni a mutató, és nem kell tasztatni a fojtást az órán....hiszen ha fordulat állandó, nem változik a rendszer.
Ennyit a lerágott csontról.
Mutasak valamit!
Nem csak utazgatok. Itt az adatlapomon a feltett képek között van pár motor. Azokat én restauráltam. Nincs mindröl képem, de Csepel 125, Danuvia 125, Csepel 250, Pancsi T5, Ural M72. Izs Planeta 3.
A képen van egy átalakított Xs400 Dohc Yamaha is.De ezt elakdáskor gyárira visszaépitettem, mert addigra benöt a fejem lágya, és rájöttem, hogy nem úgy van hogy csak elkezdünk vázat vagdosni...
Van ott még egy Yamaha Sr 500 a 25 évevel. Azt a csajommal restauráltam már itt kint németben,
Az M72-est az BMW R71 után èpítetem meg stilusra. Mivel hiányos volt vagy használhatatlan a kosárban vett motor, így átterveztem a kormánycsapágyat kúpgörgösre. kapott egy Honda CB 900 telot, de mz krómszárakkal, cb 900 villahidakkal. Egyedileg hajtott 90 cm -es kormánycsövet, pancsi lámpát, kézzel kalapált lámpabefogót, ami danuvia villaszárvédövell lett összehegesztve.A tank eredeti, és az üllés is.A hátsó sárvédö pannóniából lett kivágva és visszaperemezve.Hogy elbirjon egy utast a csomagtartó, belül kapott egy rozsdamentes merevitést a sárvédö.Az elsö sárvedö Czetka, és egyedileg készitett sárvédö pálcák.Módositott légszüröház. Diplomamunkaként tervezett elektronikus gyújtás samara jeladóval.(Ez utobbi csak világitás nélkül müködik, mert a 60 W-os 6 voltos dinamoba nincs eleg delej plusz 2x5W teljesítményre a tranyoknak(FET).Így továbbra is megszakítos a gyújtás, de a gyújtáselosztot ledobtam,és két gy.trafó van rajta.A kompresszió 5.5 (!)-röl kb 8-ig lett felemelve.Az egyik henger gyári alapméretes a másik öntötvassal vissza lett perselyezve gyári alapméretre. Az 5kg-os lendkerék kidobva , helyette terveztem egy 3kg-ost.Minden lefényezve krómozva, vagy rozsdamentesre cserélve.
Tervetem továbbá pár hütövédö rácsot, gsx1400-re bandit 1200-re 1250-re.Bukógombát, láncolajozóhoz pár apróságot...kormánytelot.
Más most nem jut eszembe.Neeeeeeem tudom mi kéne még?Hogy ürjármüveket tervezzek; vagy hogy mányi gyökereim legyenek?
De ha nem csak a szád jartatnád, hanem itt beleolvasnál gsx1400 fórumba, vagy www.gsx1400.hu oldalon a fórumba akkor nem kéne itt untatnom a többieket, és végre megint dumálhatnának gumikról, meg plexikröl, stb...
Bocs mindenkitöl .
1, Gyárilag a karbiban állítható a súbertű!? Könyv szerint igen, az enyém viszont fix...
2, Van benne tiltás?
Az enyém csak forog mint a dög de tiltás nyista...
Csak érdekelnének ezek az infók