Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztem! Hát nem lett túl nagy vízhangja A végén megjelent a nyomtatott újságban is? Megkeresném a rá adott választ!
ütén=után
(nem könnyü kirakni az ékezeteket elhihetitek )
Pedig van mozgás, csak "nem fogom elkótyavetyélni" motorokat nem piszkálja senki. Múlt héten egy BMW K1200 Gt egészen két napot töltött a hahun
Akármennyi is az biztos, hogy a végén drága lesz! Ha vas árban adják akkor jó, egyébként felejtős. Egy másik fóromon próbáltunk lebeszélni egy hölgyet a vételről, sikertelenül. Megvette, kétszer lerobbant vele aztán elvitte a szerelőhöz, kb a motor árát még egyszer rá kell költeni, hogy használható legyen.
A web-en a motorrevü furumon a bandit topicban 2009-ben decemberben volt hozzásolásom, most linkaltem ide be pár hete. György meg linkelte az akkori 1250-es 50e km-es tesztet. Utána valamelyik számba volt az olvasoi blablabla részen a válasz...
Ha beletúrok az orromba, több jön ki belölem, mint amit azok ott akkor összehoztak...
Én sem gondolom hogy modell-visszahívás lesz belöle. De a jövöre nézve is lehet talán valami hatása, a következö modelleknél körültekintöbb lesz az anyagvizsgálat, tesztek, tervezés, stb...
Jó lenne ha nem csak a saját kiváncsiságunk kielégitésére lenne jó ez az egész.
Persze gondolja azt mindenki végig, hogy bizonyos szintü nyilvánosság esetén ( föleg egy idióta cikk után) meginoghat a kultusz ( pontagyuak: ne vegyé banditóóóót, merrrrr szar a váltóllllllyyyyyyy(j)a mindnek!).
Vagyis motoreladáskor súlyos százalékok maradnának vevök zsebében. Vagy egyszerüen megcsappan az érdeklödés a tipus iránt. ( ha most egyáltalán lehet érdeklödésröl beszélni a magyar motorpiacon)

Üdv

István
Hát kb ebben a sorrendben minden.

Nem tudom, hogy német honban mi a helyzet a nyomtatott motoros témájú sajtó területén, de kis hazánkban pillanatnyilag nem nagyon van más alternatíva az MR-en kívül ami több motor kategóriáját összefogná (legalábbis én nem tudok róla).
Olccccóóó! De vétel ütén a károd mérhetetlen.
Nézzél valami más modelt.
(A miértre a választ itt megtalálod, ezen az 1300 oldalon, használd a keresöt a modell névvel.)
Én is gondolkodok, hogy mit is lehetne a gyártó felé elérni. Sajnos mindig oda lyukadok ki, hogy nem sokat. Ezek már elég koros modellek. 4-5 év távlatában egy sima adásvételnél sem hiszünk a km órának, hátmég egy ilyen jellegű kárbejelentésnél. Mivel nem egyedileg azonosított alkatrészek, így a nem szakszervíz által kiszerelt darabok hitelessége is megkérdőjelezhető. Ésatöbbi, ésatöbbi...

Egy levelet talán megereszthetünk a végén (általában azokat is komolyan veszik). Azt azonban most is el lehetne küldeni, hiszen az általunk végzett mérések előírások (anyag, kritérium, körülmény, rendszer, paraméter) hiányában nem lesznek perdöntőek, csak viszonyítási alapok.
Üdv!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok h mennyibe kerül mostanság egy 250es bandit? Évjárat olyan 92-98 közötti. Válaszokat előre is köszönöm.
Mi érdekelne pontosan?
Az akkori vihar a bilibe?
Vagy amit most lehetne csinálni?
"Persze egy kicsit nagyobb hasábot kéne kiszakítani valamely újságból , mint amennyit pár éve nekem szántak a Motorrevü nevü szennylapban."
Ez érdekelne kicsit bővebben is ha publikus a dolog.
Ez nagyon izgalmas! Kíváncsian várom a végeredményt!
Tudtam hogy számíthatok rád!
Köszönöm a segítséget.
Tud valaki parányi fényérzékelö elektromos alkatrészt? Nem baj ha smd. Lényeg hogy pici legyen 10 mm-nél jóval kisebb, és ahogy mostanában írjátok, gombokért...
Èn már most is fellegekben járok, hogy idáig eljutott az ügy!
Mert azt hiszem rengetek fórumon olvashatunk a hibáról, de annak valós feltárásáról még soha nem hallottam, olvastam.
Itt vannak a németek, náluk is hullot rendesen a váltó, és még pénzük is van hogy szervizbe vigyék váltócserére. Mégsem vettek fel róla olyan jegyzökönyvet aminek valós értékü eredménye lett volna. Hogy a suzuki érdemben tett volna valamit az ügy érdekében.
Szerintem, érdemes volna neki újságírói figyelmet is szenteltetni, hogy akkor a suzuki is végre megemelné talán a hátsóját ...
Persze egy kicsit nagyobb hasábot kéne kiszakítani valamely újságból , mint amennyit pár éve nekem szántak a Motorrevü nevü szennylapban.
Ez nem fér a fejembe hogy mikor pl egy 1250-est szétszednek, akkor miért egy motorszerelö szakmunkás akarja megállapítani az odavágó technológiai, és anyagismereti, és tervezési tudás nélkül, hogy mi lehet a hiba gyökéroka. Mikor én magam is csak pislogok sok esetben, annai ellenére hogy írtam szakdolgozatot fogaskerekböl, és gyártástechnológiából technikumban?!

És végre a magyar motoros lapban is lenne olyan amiért érdemes lenne megvenni...Nem csak papírcsákót lehetne belöle hajtogatni.
A 650-re pont jo a gyari/sw-motech cso. Ha az leert, akkor ott mar mas is lerert. :-)
Az pont igy mukodik nekem is. Felesleges aggodni. Meg forgatni is ennyire.
KRAVEN!
A fogaskerekeket felajánlottam, nincs mit köszönnöd.
Igazából nekünk, váltóbajosoknak kell megköszönnünk, hogy erőfeszítéseket teszel egy mindannyiunkat sújtó probléma megoldására! Hála érte!
Személy szerint úgy gondolom, hogy nagyon nagy eredmény lenne, ha a hazai suzuki kisker ár körül sikerülne a gyárinál jobb minőséget elérni. (Zárójelben írom, a szerelőm arra tippelt, hogy nem anyagminőség, hanem tervezési hiba lehet.)
Hát............akkor marad a vadászat ép gsxr váltóra olcsón.
Gyártani? Egyelőre nem ez a cél.
Jobbat? Egész biztosan. (ha nincs ktg korlát)
Olcsóbban- jobbat? Ha az eredeti gyártási költségekhez hasonlítunk, akkor kizárt. Ha a forgalmazónál érvényes kisker árhoz, akkor egy nagyon halvány talán.

Azt senki nem várja remélem, hogy 5000 Ft-ért legyártható örökéletű sort "találunk fel" a végére! Nem is ezt vizsgáljuk...
Jó a technoszöveg................le lehet e itthon jobbat gyártani olcsóbban a gyárinál vagy nem?