Na most már én is bekapcsolódok a szinkronteszter témába!
Megmondom őszintén hogy gondolkodóba ejtettetek!Eddig én is úgy csináltam mint Tasi! Ha ugrált az óra akkor a fojtással korrigáltam a mutató kilengését. Nem is volt soha gond vele! Viszont a következő alkalommal kipróbálom az órák kalibrálását egy hengerhez és utána már nem nyúlok a csillapításhoz! Kíváncsi leszek a végeredményre.
Mindig tanul az ember.
Jaa és nem vagyok mérnök! Csak sima szakmunkás! Abból az egyik Motorkerékpár szerelő.
Hali ! Itt log egy a falon ! tudom hogy jó még a gyujtás kimaradást is meg lehet vele állapítani sőt még az olaj fogyasztást is . Azért mert nekem nincs 200 000 ft egy szinkronra, még értem a szakmám ! " Az órás műszer , ki próbálva össze hangolva ",..........
oda van Írva ........ Én meg magamat akarom .. védni !
a legjobbakat tasi
Tényleg most, hogy említetted ezt a fűthető dolgot már rémlik, hogy olvastam róla amikor utána néztem, hogy miért van 1, 2, 3, és 4 vezetékes szonda, de ez már rég volt.
A kis ledes dolgot láttam a vaterán láttam 3000-ért készen.
Arról a M12-esröl küldhetnél linket, ha megfizethetö az ára. Már rég van egy kicsi LED-es dobozom.
Már linkelltem : http://zsiguli.hu/index.php?ac...
De kéne hozzá valami elérhetö áru szonda, és akkor menet közben lehetne vizsgálni a jelet, nem csak a garázsban felbakolva.
Amúgy vannak már füthetö szondák is, mint a cikk is írja, ekkor nem muszáj tüzközelbe rakni a szondát, de kipunak tömörnek kell lennie, különben fals érték lesz.
Az "összképhez" valahova oda kéne betenni a szondát ahol összejönnek a leömlők egybe, nem? Mert különben nem éri el soha a szonda a 300 fok körüli üzemi hőmérsékletét.
Egyébként Zöldi írta egyszer, hogy mesterének van valami olyan műszere amivel hengerenként tudja nézni az oxigén éréket, mert a gyári "ennyi fordulat kifelé minden karbin egyformán" beállítás után műszerrel nézve külön nézve a hengereket nagyon más értékek voltak.
És fogyasztás terén ezt mit jelent? Egy alapbeallátáshoz képest mekkora a többlet étvágya?
Sacc 10 liter
Nem akarok fogást keresni rajtad, csak látom feszegeted a határokat, és ez érdekel?
Érdekel -e a határok feszegetése? Szeretem, ha jobb a motorom igen.
Volt valami mérés ezzel a beállítással?
Nem
Lambda senzor milyen értékeket mutat /mutatna?
Nem tudom
Vagy egy üveggyertya milyen szint engedne át?
Nem tudom
Köszönjük!
Györben áprilisban lesz a verseny! :)
A legnehezebb innen a távolból, hogy nem lehet ott, és nem épithetem velük...Csak rajzolgathatok, meg irogathatok...
Mint mondtam az alacsony sárgásbőrű feredeszeműek gyártják...............ezért occo és poo-poo a kipufogó ..........viszont mióta majdnem elütött a sétálóutcában egy tornádóval egy félhülye nyugger hidegrázás jön rám az elektromos bringáktól.
vagy egyáltalán nem jó az órás... ....amikor kezdtem már akkor sem volt gondolatban sem, hogy olyat vegyek mert már használtam előtte és nem tartottam jónak...
Én nem akarom Istvánt védeni, de a szinkronnál Neki van igaza szerintem, az akkor jó ha minden órát előtte egy hengeren beállítasz különben fals lesz az érték(szerintem) az meg, hogy az üveggyertyáról nem hallottál vagy nem tudod mit lehet vele ellenőrizni az nem az Ő tudását vonja kétségbe......
Innen indultunk :Az egy karbi szinkron akart lenni? Miert a fojtasokat tekergeted az barometerek elött?
Szerintem össze-vissza jar az egesz...a video alapjan...
Istvan.
Tegyünk minden sértést ,oki-mokit félre !
SZINKRON :
4db karbi , 3 db csavar , JÓÓ minden tiszta a karbi ,szelep héz jóó, 2 bar nyomást 1 p bírja , üzem meleg a motor ,stb
porlasztos motorol beszélünk !
Vákum mérő órát le ellenőriztük jóó
inditás
2500-3000 fordulatra emelünk
az órák össze-vissza járnak , mivel a vákumot mérjük, és ez csak szívó ütembe van .,, ezért az óra előtti golyós folytásal be állítjuk azt a helyzetet mikor is az óra mutatója a legkisebb kilengést produkálja / mind a 4 Óra /.
ezek után 1-2 karb csavarját olyan helyzetbe tekerjük ,hogy a hozzá tartozó órák egyforma értékeket mutassanak , az erős eltérés -tekergetés közben az óra mutató ki lenghet ezen korigálunk ,AZ ÓRÁK ELŐTTI FOLYTÁS TEKERGETÉSÉVEL MAGA A VÁKUM NYOMÁS NEM VÁLTOZIK , ez csak a 1-2 karb közötti kis csavar állításával érhető el .
egyforma JÓÓ
Jön a 3-4 , egyforma JÓÓ ,
Jön 1-2 és 3-4 közötti kis csavar .... ez is JÓÓ
Ha én MÉRNÖK volnék ...és azt nekem el kéne magyarázni ,
hogy a parasztja miért tekergeti azt a folytást ,,.....................
Be fognám a számat és lapítanék ! Nem szokásom !
de körbe néztelek semmit ,de semmit .........
azon kívül ,hogy van egy szép 1400 es és körbe motoroztad fél europát . Minden második hozzá szolásod az üveg gyertya a mérés a ezt magyarázd , meg ezt nem értem .
Nem akarlak meg sérteni ,,, legyél jóó szaki .
Ne etesd a galambokat ! esznek azok maguktól is !
Szia tasi Szívesen látlak a 1.1 forumon is csak mutass is valamit .
A senzorok menete tudtommal szabványos M18x1,5mm menet.
Ettöl eltéröt még nem láttam.
Azokat az M6-os lehetöségeket ahhoz fel kell bövitened ha hengerenként akarsz szondázni, de én elégedett lennék egy "összképpel" is a kipufogódobban.
http://elek-trike.ducsi.com/au...
Engem is foglalkoztat a dolog, és nem szivesen maradok ki belöle...
Bár a bringám én még hagyományos formában használom...
A fönököm is ilyen bringákkal manipulál, HUB -os kerekekkel...
Megmondom őszintén hogy gondolkodóba ejtettetek!Eddig én is úgy csináltam mint Tasi! Ha ugrált az óra akkor a fojtással korrigáltam a mutató kilengését. Nem is volt soha gond vele! Viszont a következő alkalommal kipróbálom az órák kalibrálását egy hengerhez és utána már nem nyúlok a csillapításhoz! Kíváncsi leszek a végeredményre.
Mindig tanul az ember.
Jaa és nem vagyok mérnök! Csak sima szakmunkás! Abból az egyik Motorkerékpár szerelő.
azt hiszem elnézést kérek, hogy egyáltalán írtam ........értelmetlen a erről beszélni is......
oda van Írva ........ Én meg magamat akarom .. védni !
a legjobbakat tasi
Kép itt.
Erre gondolok
Te hova tennéd bele kipuffba?
Tényleg most, hogy említetted ezt a fűthető dolgot már rémlik, hogy olvastam róla amikor utána néztem, hogy miért van 1, 2, 3, és 4 vezetékes szonda, de ez már rég volt.
A kis ledes dolgot láttam a vaterán láttam 3000-ért készen.
Már linkelltem :
http://zsiguli.hu/index.php?ac...
De kéne hozzá valami elérhetö áru szonda, és akkor menet közben lehetne vizsgálni a jelet, nem csak a garázsban felbakolva.
Amúgy vannak már füthetö szondák is, mint a cikk is írja, ekkor nem muszáj tüzközelbe rakni a szondát, de kipunak tömörnek kell lennie, különben fals érték lesz.
Az "összképhez" valahova oda kéne betenni a szondát ahol összejönnek a leömlők egybe, nem? Mert különben nem éri el soha a szonda a 300 fok körüli üzemi hőmérsékletét.
Egyébként Zöldi írta egyszer, hogy mesterének van valami olyan műszere amivel hengerenként tudja nézni az oxigén éréket, mert a gyári "ennyi fordulat kifelé minden karbin egyformán" beállítás után műszerrel nézve külön nézve a hengereket nagyon más értékek voltak.
Sacc 10 liter
Nem akarok fogást keresni rajtad, csak látom feszegeted a határokat, és ez érdekel?
Érdekel -e a határok feszegetése? Szeretem, ha jobb a motorom igen.
Volt valami mérés ezzel a beállítással?
Nem
Lambda senzor milyen értékeket mutat /mutatna?
Nem tudom
Vagy egy üveggyertya milyen szint engedne át?
Nem tudom
:)
Györben áprilisban lesz a verseny! :)
A legnehezebb innen a távolból, hogy nem lehet ott, és nem épithetem velük...Csak rajzolgathatok, meg irogathatok...
Vagy hitelesített órák és a közösítőjükbe egy fojtás.
Szerintem össze-vissza jar az egesz...a video alapjan...
Istvan.
Tegyünk minden sértést ,oki-mokit félre !
SZINKRON :
4db karbi , 3 db csavar , JÓÓ minden tiszta a karbi ,szelep héz jóó, 2 bar nyomást 1 p bírja , üzem meleg a motor ,stb
porlasztos motorol beszélünk !
Vákum mérő órát le ellenőriztük jóó
inditás
2500-3000 fordulatra emelünk
az órák össze-vissza járnak , mivel a vákumot mérjük, és ez csak szívó ütembe van .,, ezért az óra előtti golyós folytásal be állítjuk azt a helyzetet mikor is az óra mutatója a legkisebb kilengést produkálja / mind a 4 Óra /.
ezek után 1-2 karb csavarját olyan helyzetbe tekerjük ,hogy a hozzá tartozó órák egyforma értékeket mutassanak , az erős eltérés -tekergetés közben az óra mutató ki lenghet ezen korigálunk ,AZ ÓRÁK ELŐTTI FOLYTÁS TEKERGETÉSÉVEL MAGA A VÁKUM NYOMÁS NEM VÁLTOZIK , ez csak a 1-2 karb közötti kis csavar állításával érhető el .
egyforma JÓÓ
Jön a 3-4 , egyforma JÓÓ ,
Jön 1-2 és 3-4 közötti kis csavar .... ez is JÓÓ
Ha én MÉRNÖK volnék ...és azt nekem el kéne magyarázni ,
hogy a parasztja miért tekergeti azt a folytást ,,.....................
Be fognám a számat és lapítanék ! Nem szokásom !
de körbe néztelek semmit ,de semmit .........
azon kívül ,hogy van egy szép 1400 es és körbe motoroztad fél europát . Minden második hozzá szolásod az üveg gyertya a mérés a ezt magyarázd , meg ezt nem értem .
Nem akarlak meg sérteni ,,, legyél jóó szaki .
Ne etesd a galambokat ! esznek azok maguktól is !
Szia tasi Szívesen látlak a 1.1 forumon is csak mutass is valamit .
Azért milyen már, hogy a kipufogót, mint alkatrész úgy hívják, hogy Poo-poo...
Ettöl eltéröt még nem láttam.
Azokat az M6-os lehetöségeket ahhoz fel kell bövitened ha hengerenként akarsz szondázni, de én elégedett lennék egy "összképpel" is a kipufogódobban.
Engem is foglalkoztat a dolog, és nem szivesen maradok ki belöle...
Bár a bringám én még hagyományos formában használom...
A fönököm is ilyen bringákkal manipulál, HUB -os kerekekkel...