Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TISZTELT Szaki ! István !
Magán vélemény , :
1992 Japán , a szinte tökéletesre fejlesztett gsx -r 1100 ast ,
nem lehet tovább gyártani a konkurencia víz hűtésű blokjai jobban szerepelnek a versenyeken .
Mit csináljunk ? A legyártott 20000 db légolajos blokal ?
Mindenkinek speed motor kell !
Ki találjuk a naked -et .... ami végül is/ beseler/ lett

De a meg növelt nyomaték és a motor súly elosztásának drasztikus
el tolása , a motort egy kerekező bajnoká varázsolta.
A sok új bandita tulaj ezt nagyon élvezte .
két -három de 5 -év elteltével szét is mentek a váltok .
Mit csináljunk? , mondta az egyik japán a másiknak
..... cementáljuk és használjunk keményebb anyagot . JÓÓÓÓ
DE a banditás csak tépi neki ,, a kuplung meg nem bírja,
de a banditás csak váltogat , csak tépi .
Fejlesztenünk kel ! De a conkurencia már vízes nakedokat gyárt !

A légolajós banditott nem fejlesszük tovább , vizes cuc kell .
Így most minden banditának szét hullik a váltója ,ha nem 100% -os a kuplung .
EZ a mese Igaz ! Szívleljétek meg .

Szia Tasi
Természetesen!
törött fogú
Okés, de akkor mi? Váltót gyártani nem egy nagy vasz, millió kilométerekre sem. Más motorgyártók is tudnak. Szerelő mentorom viszont tizenéve pályafutása alatt a legtöbb töröt fogú, lepattogzott stb váltót egyértelműena suzukiknál látta, legyen az 1 hengeres DR, vagy bandit. A többinél esetleg fokozatkidobálás játszik. Csak az anyagban vagy a technológiában lehet a hiba.
Lamb Úr, tudsz adni egy jó meg rossz fogaskereket vizsgálni?
Ráállok a kérdésre, azonban egyre inkább kételkedek a "saját okosságunkban". Ha a gyökérok olyan egyszerű dologra vezethető vissza, mint az alapanyag, vagy annak cementálása (ezt egy termelő cég egy szimpla technológiai utasítással bármikor módosíthatja), akkor azzal már foglalkoztak volna a Suzukinál és biztos vagyok benne, hogy vizsgálták már. Az ilyen visszajelzések nagyon fajsúlyosak a hagyományokkal rendelkező -pláne- járműgyártóknál.
Hello!

Ha komolyan foglalkoztat a kérdés, akkor én helyetekben egy rossz fogaskerekre ránezetnék. A nem dologozo oldalom fogfelületnek esetleg lehetne merni keménységet...és azon gondolokodom, hogy van -e eljárás arra hogy a kimérhetö lenne az edzett réteg vastagsága. De lehet erre az edzö mühelyben kapásból tudnak mutatni valami spektrumos, vagy valami más vizsgálóberendezést. És akkor végre fény derülne a nagy évtizedes titokra. A visgálat úgy lenne kerek az én olvasatomban ha az kiterjedne egy jo állapotu fogaskerékre is, és hogy azt ne kelljen tönkretennii, aikkor homlokfelületen lehetne (vagy kéne /kene? ) mérni rajta.

Üdv
István
A borzalmas hang nem a pitting miatt van, hanem a kopástól. Ha megnézed oldalról a fogaskereket, olyan, mint a cápafogasra kopott lánckerék.
Az lenne a legtutibb, ha élőben láthatnánk. sajnos.
Én a képek alapján nem mernék véleményt mondani.
Ja, nyilván kéne nagyobb kép, innen semmilyen pitting nem látszik a 3-4-5-ön. Az 1-2 meg mindegy, az az övében is jó, meg úgyis át kell fűzni...
oké köszönöm
káne=kéne
korár=korára
Túl gyenge minöségü képek...macro képek kénének közelröl 3-4-5-ös fogpárokról.
Meg az 1-2-es kapcsolókörmeire is rá káne "zoom"-olni, mert abból a korár, meg használat módjára jól lehet következtetni.
Ne kapkodd el!
Rá lehet startolni, kiindulasnak nem rossz!Arra majd figyeljetek, a váltocsere közben hogy gixer tengelye (kihajtó)nem lesz jó a bandiba, mert a végében nincs benne a menet a sebesség jeladó rotorjanak!Át kell pakolni mindent a bandit tengelyekre!
Ezekről a képekről mi a véleményetek ?
Most próbálom kideríteni milyen évjárat
itt találtam
Lényeg a lényeg akkor lehúzogatom én is
Nehogy már kilógjak a sorból
Én tisztán érzem a különbséget. 2-3 band simán lehet menni stabilgázzal 2000-es fordulaton. Korábban finoman rángatózott.
Én sem éreztem semmit,de amikor csináltam akkor még nem is tudtam,hogy hol kellene érezni.De mindegy,nem is a teljesítmény miatt,hanem a tisztább égés miatt jó.Bár ahhoz,hogy a gyertyát bekoszolja,elég sokat kéne 2-esben-3-asban menni.Nem tudom,hogy volt-e olyan már valakinek,hogy tényleg ettől állt le egy-egy henger..
szia
Na most a következő helyzet
sikerült vennem a Képes-motorról dobozt meg hozzávaló konzolokat
és a srác küldte át gmilbe ezt a kis irományt
nekem azt mondta hogy ezáltal lement a fogyasztás olyan fél egy literrel és könnyedben ment a motor még két személlyel is
A prop-tech-nél két éve még lehetett kapni állítható gyújtásmodult karbis gépekre....menetközben is állítható volt ha jól emlékszem.....50 rugó volt az ára....az tényleg hasznos lehet ha valaki tuningolni akar...
Ok. de mit fogok érezni? Én nem nagyon éreztem olyan nagy különbséget.
https://picasaweb.google.com/1...
Itt az érzékelő.Gyárilag a középső test,a kicsi üres,és 2-es,3-as sebességnek van érzékelője.A többi már házi,mint az látszik is rajta.
Amit nem árt tudni:2-es és 3-as sebességi fokozatban van korlátozás.Az "alap tuning"-al azt érjük el,hogy a gyújtás nem módosul ebben a két fokozatban,mert e két fokozat érzékelőjét iktatjuk ki.
Én megcsináltam. Természetesen nem érzek semmit :-)
A gyertyám szép :-)
Arra, hogy előtte milyen volt, nem emlxem :-) Az első nap kihúztam a szálakat :-)
Lehet, hogy lókukit sem ér :-)
Alap tuning!

Alapvetően az első és legfontosabb =ódosítás egy Suzuki Bandit 1200-ason, amit egy új gépen is azonnal el kell végezni, a =eljesítmény limitáció kiiktatása!

Ennek a nyílvánvaló okain kívül még egy =ontos oka van: A motor erejét karburátoros lévén a német jogszabály miatt (Alsó =ebességfokozatokban limitált teljesítmény) csak az előgyújtás egészségtelen =isszavételével tudták visszafogni. Ennek kellemetlen mellékhatása az állandó =yertyakormolódás és dadogás. Pl.: Ha nyáron bejáratósan bemész Budapestre, akkor =azafelé már csak 2 hengered jár jobb esetben. Vagy tolod, de az már nagyon gáz.

A megoldás egyszerű:

A bal oldalt az ülés alatt lévő műanyag =orítás alatt megkeresed azt a fehér csatlakozót, ami a motorból jön ki az első =ánckerék mellől. Ebből precízen kiakasztod a kábeleket a kék kivételével, ami az =FCres visszajelzést intézi. Ezekre zsugorcső + szigszallag. Lényeg, hogy ne gányolj! =ásd képek.

Az eredmény a tiszta és megbízható =űködésen felül vérfagyasztó nyomaték és gyorsulás. Még sportdob nélkül is.

Akinek ennél több kell, az vegyen sportdobot, =seréljen vezérműtengelyt, fúvókázza át a karbikat, polírozza fel a =eömlőket és legfőképpen írjon végrendeletet!
vagy igy sikerül bemásolni bocsi
Jó estét banditák
https://mail-attachment.google..." target="_blank">ezt kaptam
én meg nézem hogy majd milyen igy a moci ,
gondoltam meg osztom veletek is .
Esetleg valaki már meg csinálta ? Milyen tapasztalat ?
Üdv itt is!