Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz,benézek oda.Volt 1 pár ETZ-m (4db) szinte mindent tudok róla,nosztalgiázni akarok ,ebben lesz szerelés is az tuti, ez benne a szép.....
Index fórum, "MZ...ami belefér".
4 év szocimotorozás után annyit mondanék, hacsak nem megtanítani kell valaki motorozni akkor ne szívasd magad.
Sziasztok.
Megkérdezem hátha...ETZ 250-est keresek kitűnő állapotút,esetleg nagyon jó állapotút,ha van ne kíméljetek.
sziasztok. Érdeklődnék, hogy kinek mennyit fogyaszt a 600as bandit? Valamint mennyire van vele sok gond, mi a tapasztalat?
Adatlapján Szép vas!
Marci, vedd meg anyának
12300-ért tudok hozni, max 5 munakanap.
Vagy tudok gyárit is, 33 500-ért
Sziasztok,

Tud valaki utángyártott váltókart valahol 1200-as Bandithoz?
Eddig csak ebay-en találtunk.
Há itt ni!
Hol az itt?
Sziasztok! Eladóvá vált a motorom. Itt tudjátok megnézni. Köszi
Kösz az infot. És miért a berágodás a dugattyúcsapszegeken a hajtókar alatt?
Kopik a tengely, ez az egyik evidens dolog. Talán a hézagoló lapka is zömül, de zümölhet a szelepszár vége is...vagy a lerakodásoktól nem tud visszazárni rendesen, bár ennek kisebb lehetösége.

Most az SR 500-asomon maradt valami miatt néha a kupifogó szelep. Becsiszoltam, a szárát is megfoliroztam egy kicsit, de nem találtam rá, hogy miért nem tudott néha visszazárni. Jellemzöen hidegen fordult elö, ha bemelegedett már nem jelentkezett. Szelephézag megvolt... Most összerakom, és remélem nem lesz többé ilyen probléma!
Megdöbbentö.
Vannak még ilyen römtörténeteid? Igy a fagyos téli estéken oly szívmelengetö ezeket olvasgatni.

http://www.sportmotor.hu/motor...
itt a gsx 1400 topicban 3907-hozzászólásban van pár kép a kipufogó csatornákról. Neked van valami magyarázatod, hogy miért ilyen felemásak szinük szerint azonos hegernél?
Üdv
István
Faszák a száncsengős videók :D
Az Én véleményem ! volt ilyen vasam és szereltem is párat !

A három és őt szelepes motorok szerintem// elbaszot construkciok .//
Az gázcsere alkalmával nagyon vissza hűl az égéstér , ezért is alkalmaznak mindig 1-2 hőértékkel kisebb gyertyákat .
Még a tökéletes állapotú motor sem tud úgy öntisztulni, mint egy 2-4 szelepes motor . Az el nem égett anyag miatt , az égéstért folyamatosan csökken , a szelep szárakra rakodó szén a szelep súlyát növeli , így ez szépen lassan, de biztosan ki veri a szelep vezetőt . A szelepszár szimering , a meg növekedett hő miatt , elenged ! és a három szívó szelepen át annyi olaj kerül az égéstérbe ,hogy ne is beszéljünk róla . Városi használatban ez nagyon hamar elő jön , hosszabb üzem közben, nagyobb túrázásokra használt motorokon kevésbé !

A gyűrűk mellet , mindig megy fel olaj ,de ez bemelegedés után szinte O /már ha jó a motor/
A V tengely kopásának ilyen mértékéről még nem hallottam !
a lesszorító csavarok, olaj furatának el tömődése okozhat ilyen hibát , esetleg felcserélése ! Ha a szelepek beverődnek ,inkább csökken a hézag ,vagy meg is szűnik ! Valami kenési hibára lehetne ezt vissza vezetni ! Üdv Tasi
Visszahoztak egy R1-et az eladás után fél órával, elfogyott belőle az erő, de nagyon.
Kivettük a blokkot és a négy hengerperselyből három repedt volt, az egyik a repedés mentén ki is pattogzott.
A srác bevalotta, hogy nem várt a bemelegítéssel, tépte neki...
Ja a persely nem cserélhető (nem találtunk esztergályost a ki kicserélte volna) és a hengersor egyben van a blokk felső felével a motorszámmal nyilván.
Ehhez képest a Bandit váltó már nem tűnik olyan nagy katasztrófának.
Mindenki....
Elnézést a téma miatt !
Az olaj áramlásának ,változása véget csinálták ezeket !
Tisztán kivehető minden ! Ne fáraszúk itt a banditásokat !
Több inf ,illetve beszélgetés . http://www.veteran-motors.eold...
Űdv Tasi
Szerinted minek a következménye? Mitől nőhet a szelephézag?
Azért eszik a az FZR 1000 és YZF 1000 blokkok az olajat mert a dugattyúgyűrű horony megkopik, kiverődik!A gyűrűhorony és a gyűrű között megnő a hézag, így felszivattyúzza az égéstérbe a henger faláról az olajat! Ezért kokszosodik az égéstér!
98-tól új dugattyúkat kapott az YZF 1000 de a probléma nem szűnt meg teljesen!
Köszi Zöldi

Sajnos az nekem keskeny a 92 gigxiben már 180 van, de potba meg vettem volna. Üdv Tasi
17-es, 160/60-as gumi van rajta.
Ennyire volt szenes!
A dugókon is volt, meg a hengerfejen is. Az egyik tisztább kép a egy kb 2000 ekm-t futott bukott donor Fazer-é. De ez sem makulátlanul tiszta.
Mondjuk megnézve a szelephézagokat, papír közepén a moricka ábra alatt, nagyobb gond a szívósorral volt, és a vezérmü meghajtástól (jobb oldal), a legmesszebb volt a legrosszabb.

Abban én is látok esélyt, hogy az kenéssel volt gond, de ezt inkább azért mondanám, mert itt Münchenben a barátomnak az YZF 1000-jén úgy 40000 km környéken kellett dugó-heneger sort cserélni. Igaz a kopástartomány felénél jártaka ( 0.06 -határból 0.03 -0.04 ad ), de liter szám ette az olajat, és már nem ment át a TÜV-ön.
Kapott egy bontott sort, ami egy picit jobb volt. De ami ezen korai olajfogyasztás mellett feltünö volt, hogy a dugattyú csapszegek, mind a bontott, mint a baratátom motorjából, a hajtokar futófelületén be voltak marodva.
Így ennek a blokknak meg szerintem ebböl a sebböl vérzik a szíve, de váltója az fasza!
István ! Az első// 250 csepi // WM volt száraz kuplungos ,ékszíj hajtásos, kézi váltóval, gardán hajtással 1929-1934 ig
az érdekesége, hogy mindenki 4/t gyártott Manfréd pedig 2/t
Az első 250 csepel feliratú motor iker dugos 9 Le és 2/t volt fogaskerekes váltóval ez volt az első nagy csepel ami elöl -hátul rugózott Tasi