Ezt most nem értem, én arra gondoltam, hogy pl. a láncnál vagy a szelepállításnál leírt konkrét számokat míg azok már típusoknál nem ezek a számok....ezért gondoltam, hogy esetleg megnevezhetné, hogy mely típusra értette mert ha felnéz oda egy olyan akinek nem jók ezek az értékek és mégis ezekre állítja annak nm lesz jó a segítség ami egyébként nem rossz ötlet......a hejesírásra meg csak azért tettem megjegyzést mert amíg egy fórum topicjában egymásközt nem nagyon számat addig egy honlap nyitó oldalán nem árt ha jó a bemutatkozás....persze ez csak az én véleményem hisz láthatjuk álamfő is lehet bárkiből sőt éljen az örök ctrl-c és ctrl-v!...
Megnéztem a honlapodat, annyit hozzátennék, hogy nevezd meg a típust amihez az értékeket írtad mert jó pár ismert motornál nem ezek a beállítási értékek..... ...a hejesírás meg nem is érdekes...
Szia István !
be néztem már ide ......... banditás cimboráid most oktatnak a teszterek sok szinűségeiről , fajtájiról 27 éve gépész mérnöki oklevélel a falamon , valami keveset azét én is értek a szakmámhoz .
Bövűlö honlalomon bővebben : http://www.veteran-motors.eold...
értékelném ha 31 éves auto szerelési múltamra tekintettel
Eladtam a motorom (1200N) és megmaradt 1-2 gyári cucc, mint első és hátsó fékcsövek, teleszkóp rugó pár, gyári kipufogó.
Ha valakit érdekel, akkor írjon. :)
No, az előbb matattam kicsit a garagéban és eszembe jutott a kérésed. 16 mm-t mértem, de nem mondanám igazán pontosnak a mérést, mert elég nehéz bejátszani a tolómérőt
Fejreforditod, es mar latod is a rugok allapotat, ha valamelyik sumakol, akkor nincsenek egyvonalba a rudak vegei....
Nyugalmi helyzetben meg nincsenek terhelve...
Az üvegcsövekben rugó ellenében mozognak sárgaréz rudak. A rudak tömege gondolom egyszerüen azonossá tehetö. A rugók rugóállandója , és hossza is könnyen soros toleranciában tartható.
Az idegesítö remegést ahogy Zöldi tegnap irta, a gumicsövekbe levö vékony kb 1mm átméröjü csö fojtása adja.
Ezért nincs mit "hangolgatni rajta"... Elég nehéz elbaszni vele a szinkronizálást, és olcsób mint a Louis-os 4-es óra.
Ja persze!
Mindenképpen beszélek az edző műhely vezetőjével jövő héten. Bár belegondolva, ha ez tényleg évtizedes probléma és tényleg a cementálás hiányossága okozza, akkor nem tudom elképzelni, hogy ne reagált volna rá a gyár...
Átnéztem a karbi soron
be néztem már ide ......... banditás cimboráid most oktatnak a teszterek sok szinűségeiről , fajtájiról 27 éve gépész mérnöki oklevélel a falamon , valami keveset azét én is értek a szakmámhoz .
Bövűlö honlalomon bővebben : http://www.veteran-motors.eold...
értékelném ha 31 éves auto szerelési múltamra tekintettel
Pár mondatot 1100 forumon meg ejtené , köszönöm !
Baleset mentes motorozást Jóóóóóóóó szerelgetést
Eladtam a motorom (1200N) és megmaradt 1-2 gyári cucc, mint első és hátsó fékcsövek, teleszkóp rugó pár, gyári kipufogó.
Ha valakit érdekel, akkor írjon. :)
Üdv!
Az éjjeli edénybe lóg a kezed mester!
Nyugalmi helyzetben meg nincsenek terhelve...
Az idegesítö remegést ahogy Zöldi tegnap irta, a gumicsövekbe levö vékony kb 1mm átméröjü csö fojtása adja.
Ezért nincs mit "hangolgatni rajta"... Elég nehéz elbaszni vele a szinkronizálást, és olcsób mint a Louis-os 4-es óra.
Mindenképpen beszélek az edző műhely vezetőjével jövő héten. Bár belegondolva, ha ez tényleg évtizedes probléma és tényleg a cementálás hiányossága okozza, akkor nem tudom elképzelni, hogy ne reagált volna rá a gyár...
Picit elfogult vagyok.