Hát...a helyesírásod most is - mint eddig minden esetben - hagy némi kívánni valót maga után, de szívesen megnézném majd a vasadat, és szívesen gurulnék veled egyet!
Kiemelted nekem ebben a hozzászólásodban, hogy keresztmetszet és nem átmérő.
Azt még ehhez hozzátenném, hogy a Mikuni és a többi (DynoJet, Keihin) gyártó, más-más jelzést használ.
Ilyen téren nekem egyszerűbb a kérdés, mivel a Mikuni "flow-rate"-tel számozza a fúvókákat (ccm/min).
Remélem a Prox is, ha már utángyártja a Mikuni fúvókákat .
A DJ simán átmérőzik, a Keihinnek annyira nem olvastam utána...
értem és kösz a felvilágostást
a 2005-öt a üzembe helyezésre értetem ha jó emlékszek 5 hóba történt meg
még akkarok rárakni motorblok védöt ha baj esetére hogyy ne tetözön
és dobozt meszebb eljuás érdekébe (itt jut eszebe egy brokernek mennyivel könnyebb nem cipekszik csak elrak egy fogkefét meg egy nagy köteg pénzt és go )
Hát, figyu, egy eldőlés nem a világ. Azt nézem, hogy a matrica alsó fele a "dohc inline akármi" ott van, de kéne felette lenni egy bandit feliratnak(piros vagy kék szélúnek, fekete betűvel). Az évjárat biztos stimmel, mert a katalizátoros kémény van rajta, ahogy látom, és sárga a féktárcsa közepe, ha K5 lenne, akkor fekete volna.
na ilyen milyat nem bántam volna ha áll melletem egy szakértö
direkt kérdeztem hogy esés vagy csuszás mentes-e
és én nem is vetem észre semmit kivéve a tankon apro karcok de azt a mágneses tanktáska okozta
ki volt véve a aksi akkor raktuk be egybol be indult és szépen járt a motor km meg azt monta hogy 2005 be vete a motort ujonan a MotorRádtol és hogy többen is vetek igy barátai Asztriába mentek turázni csak aztán két év mulva elkopot a csapat eladogaták a motort és már öse nagyon használta az utolso két évbe és a jövöbe még kevesbbet használná és ne álljon itt feleslegesen .
Viszont a szerviz könyve nincs meg költözés miatt veszet el
még ez volt gyanus
és örülök hogy ennek elére csatlakozhatok
hogy a szakértök is meg vitaták
remélem élöbe is meg muthatom egy bandukolás alkalával ,
Csak nektek!
Kiemelted nekem ebben a hozzászólásodban, hogy keresztmetszet és nem átmérő.
Azt még ehhez hozzátenném, hogy a Mikuni és a többi (DynoJet, Keihin) gyártó, más-más jelzést használ.
Ilyen téren nekem egyszerűbb a kérdés, mivel a Mikuni "flow-rate"-tel számozza a fúvókákat (ccm/min).
Remélem a Prox is, ha már utángyártja a Mikuni fúvókákat .
A DJ simán átmérőzik, a Keihinnek annyira nem olvastam utána...
Keresek képet.
Most annyi változott hogy a származásellenőrzés nem kell és eredetvizsga beépült a forgalombahelyezésbe az NKH-nál így azért nem kellett fizetni.
én a forgalmi,törzskönyv,rendszám együttesért fizettem 18e-ret az nkh-nak 29e-ret meg 120e regadót.Most szeptemberben.
Ha jól számoltam a KB 60 rugó regadót.
a 2005-öt a üzembe helyezésre értetem ha jó emlékszek 5 hóba történt meg
még akkarok rárakni motorblok védöt ha baj esetére hogyy ne tetözön
és dobozt meszebb eljuás érdekébe (itt jut eszebe egy brokernek mennyivel könnyebb nem cipekszik csak elrak egy fogkefét meg egy nagy köteg pénzt és go )
direkt kérdeztem hogy esés vagy csuszás mentes-e
és én nem is vetem észre semmit kivéve a tankon apro karcok de azt a mágneses tanktáska okozta
ki volt véve a aksi akkor raktuk be egybol be indult és szépen járt a motor km meg azt monta hogy 2005 be vete a motort ujonan a MotorRádtol és hogy többen is vetek igy barátai Asztriába mentek turázni csak aztán két év mulva elkopot a csapat eladogaták a motort és már öse nagyon használta az utolso két évbe és a jövöbe még kevesbbet használná és ne álljon itt feleslegesen .
Viszont a szerviz könyve nincs meg költözés miatt veszet el
még ez volt gyanus
hát most itt tart ez a kis sztori