Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A netes kalkulátor szerint neki 38e a regadója, persze még a mai szabályok szerint, de állítólag januártól kicsit olcsóbb lesz.
sajnos tényleg nem vagyok egy helyes iró bajnok de majd gyakorlom
és örülök hogy ennek elére csatlakozhatok
Hát...a helyesírásod most is - mint eddig minden esetben - hagy némi kívánni valót maga után, de szívesen megnézném majd a vasadat, és szívesen gurulnék veled egyet!
ez nagy öröm akkor nyugotan elhozhatom
hogy a szakértök is meg vitaták
remélem élöbe is meg muthatom egy bandukolás alkalával ,
Szia István !

Kiemelted nekem ebben a hozzászólásodban, hogy keresztmetszet és nem átmérő.

Azt még ehhez hozzátenném, hogy a Mikuni és a többi (DynoJet, Keihin) gyártó, más-más jelzést használ.
Ilyen téren nekem egyszerűbb a kérdés, mivel a Mikuni "flow-rate"-tel számozza a fúvókákat (ccm/min).
Remélem a Prox is, ha már utángyártja a Mikuni fúvókákat .

A DJ simán átmérőzik, a Keihinnek annyira nem olvastam utána...
Úgy legyen Pali!
Noozsid, akkor minden kerek, tudatlan vagyoK
Ne keress, a "BANDIT" feliratot a csupaszokon a faridomra, az S verzión a fejidomra biggyesztette a ferdeszemű
Nemár, enyémen van. Az van odaírva, hogy bandit :D
Keresek képet.
Mondtam tételesen nekem mi volt.

Most annyi változott hogy a származásellenőrzés nem kell és eredetvizsga beépült a forgalombahelyezésbe az NKH-nál így azért nem kellett fizetni.

én a forgalmi,törzskönyv,rendszám együttesért fizettem 18e-ret az nkh-nak 29e-ret meg 120e regadót.Most szeptemberben.
Szerintem a 110 is elég óvatos, de már közelebb áll a valósághoz mint az emlegetett 60-70.
KB 110e.
Ha jól számoltam a KB 60 rugó regadót.
Legyen igazad, de újra írom több lesz egy százasnál a vége!
Gyula! Nem keversz valamit véletlenül? Az a felirat, amit hiányolsz a faridomon az az enyémen sincs és nem is volt
értem és kösz a felvilágostást
a 2005-öt a üzembe helyezésre értetem ha jó emlékszek 5 hóba történt meg
még akkarok rárakni motorblok védöt ha baj esetére hogyy ne tetözön
és dobozt meszebb eljuás érdekébe (itt jut eszebe egy brokernek mennyivel könnyebb nem cipekszik csak elrak egy fogkefét meg egy nagy köteg pénzt és go )
ja, az eleje totál gyárinak tűnik, rajta van az összes gyári figyelmeztető matrica is.
Hát, figyu, egy eldőlés nem a világ. Azt nézem, hogy a matrica alsó fele a "dohc inline akármi" ott van, de kéne felette lenni egy bandit feliratnak(piros vagy kék szélúnek, fekete betűvel). Az évjárat biztos stimmel, mert a katalizátoros kémény van rajta, ahogy látom, és sárga a féktárcsa közepe, ha K5 lenne, akkor fekete volna.
na ilyen milyat nem bántam volna ha áll melletem egy szakértö
direkt kérdeztem hogy esés vagy csuszás mentes-e
és én nem is vetem észre semmit kivéve a tankon apro karcok de azt a mágneses tanktáska okozta
ki volt véve a aksi akkor raktuk be egybol be indult és szépen járt a motor km meg azt monta hogy 2005 be vete a motort ujonan a MotorRádtol és hogy többen is vetek igy barátai Asztriába mentek turázni csak aztán két év mulva elkopot a csapat eladogaták a motort és már öse nagyon használta az utolso két évbe és a jövöbe még kevesbbet használná és ne álljon itt feleslegesen .
Viszont a szerviz könyve nincs meg költözés miatt veszet el
még ez volt gyanus

hát most itt tart ez a kis sztori
Azért az a km nekem gyanúsan kevés!
Ne viccelj már...
Szép, jó áron is van. A farokidom bal oldala fújva volt, hiányzik egy matrica róla.
Azzal amit Zoli számolt meg a regadó összesen 89e.
hagyad má'
Szerintem több lesz az a forgalomba helyezés mint 100.