Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karácsonykor már népszokás
Ha hó helyett víz esik,
Költő küldi poétának
HAHÓ helyett rímeit.

SZERESS ENNI HALLÉT, BEJGLIT!
SZERESS ÁGON DÍSZEKET!
SZERESS ADNI, SZERESS KAPNI!
SZERESS EMBER-SZÍVEKET!

Ezek adnak az év végén
Igazán majd meleget.
Ezt kívánja s üdvözöl a
Banditos Szakszervezet!

Boldog karácsonyt Nektek!
Igen, ez egy jogos felvetés! Szabadidőm híján valóban keveset megyek a géppel!
Igen, hasonlóan Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Mész eleget vele?
A Procycle termékét használom, és 4 éves a láncom. Hibátlan .
K7-es, 51.000km, nem zörög semmi......
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Na én épp olyannal kenem kézzel, szemenként 100-200-300 km-enként!
Mert azzal tényleg sűrűn kell fújkálni.......egyébként is a gyűrűknek kell a kenés(épp ezért jó az olajzó mert állandó fürdőben vannak) és a száraznál ott a gond, hogy nem látni mikor fogyott le róla mert igazából attól száraz, hogy egy sokkal folyékonyabb olajat fúj ki mint a normál ragadós spray, de pont annyival hamarabb is veri le....ha a gyűrűk állandó fürdőben vannak mint az olajzónál hihetetlenül kitolódik az élettartama(mint azt többen is tapasztalták itt) és ezt el lehet érni spray-vel is, de ahhoz nagyon sűrűn kell fújni.....
Melyik sprét használod?Profi dry lube?Rossz tapasztalatim vannak vele!Imádtam,mert tiszta volt a felnim,de 2 szezon alatt tönkretette a láncot.Haverom is így járt.Még berágódott szemek is voltak.
28000km,egy apró kis zörej a fejidomtól,nem vészes.Most nincs rajta,remélem sikerül zajmentesen visszaraknom!
Szoktam téemkázni egy 1200S-t, többször szedtem le az idomozását, össze vissza van hegesztgetve, de azon bizony még így sem zörög semmi, 50 ezer felett van benne. Lehet, hogy eltört valami, 10 év alatt volt ideje rá...
nem lehet szar ötlet csak gondolom, hogy környezet szennyező. Azt nem, tudom, hogy nincs e benne káros vegyület a láncra nézve.
Én láttam egy gilerán, hogy a kartergáz volt a lánca vezetve. Ja és gyárilag! Hogy mennyit ér azt nem tudom, de elég érdekes megoldás.
Szia! Nekem K4-esem van S-es, de nem zörög rajta semmi.
Akinek S változat van. Nektek is zörög egy idő után minden? Asszem itt jön ki, hogy Suzuki. Szét kell szednem a burkolatokat és ragasztani kell.
Ja, ezt láttam már DL-en, de ott filcet ragasztottak
Kb két vonásra a lengővilla véghatárától bár bőven kuka, én ott vettem le, de akkor már túlhordtam :D. Amikor már csilingel a hátsó lánckeréken, ha pöckölgeted a csizmaorral
Attól függ hogy nyúlik.
Meddig szoktátok nyújtani a láncot és mikor cserélitek. Amikor már nem lehet húzni a végállás miatt, vagy a gyári határértékig?
A láncolajzó versus spray használat tárgykörében ...
Ez már egy annyiszor kitárgyalt dolog, hogy nem értem miként vagytok képesek oldalakon keresztül újra és újra felhozni. A végkonklúzió úgyis mindig az hogy mindenki azt csinál amit akar!
Mellesleg én száraz láncsprayt használok, amit ugyan gyakrabban kell fújni, de cserébe a takarítás egy száraz rongy segítségével elvégezhető a felnin. Nem szedi fel a juppát, és nem fröcsköl. a láncom mindig tiszta és a kenés is megvan. Még nem kellett állítani a láncon 13000 nél. Igaz úrvezető vagyok a motor nyergében is, nem cincálom.
Felajánlok egy próbát bárkinek a nevezett termékkel!
Valaki úgy oldotta meg a Busán a lánckenést,hogy egy kivágott szivacsdarabot ragasztott a láncalagútba,ami folyamatosan hozzáért a lánchoz.Időnként csepegtetett rá valamilyen olajat.Én személyesen nem láttam,állítólag szép tiszta volt a lánc.Kérdés,hogy mennyit megy el.Egyébként szerintem kenéstől függetlenül a Banditán 20000 körül megnyúlnak a láncok.
Hehe, az én rk-m már kukaérett volt 20 ezernél, csapta ki a rozsdát, elhúztam 24500-ig, de ott már tényleg százanként feszítettem.
Amúgy a gyári kezelési is "heavy motor oil"-t ír kenésre, meg a haynes is.
21600 lesz a teljes évre. Hogy pontosak legyünk
Csupasz lesz vagy rókaszemű?