Szeva viccctor!
Én a 600-as banditomat a cimborámnak adtam el.
Ő kinőtte és nagyobbat akar.
Most kb 40-45000 km,-er van benne, de azt tudom, hogy most volt (van) nagyszervizen (karbiszinkron, olajcsere, szelephézag stb.).
Ha probléma és gondmentes motort akartok, érdemes megnézni.
Fényképeket találsz róla az adatlapomon, ha érdekel adok kongtaktot.
Krémes doboz az bizony. Elég egy gusztustalan sufni megoldás de kétségtelen, hogy jó ötlet! Pici, lapos, menetes doboz meg a tömszelence. Bár, hogy a srác miért mindkét csőbe rakott szűrő anyagot, nem egészen értem.
Nem, nem a golyócskákból préselt rézszűrőre gondoltam.
Van olyan szűrő, aminek aluminium a csatlakozóteste és üveg a gyűjtőedény,
a filter maga pedig valami "PTFE szerű" habos anyag (ami valójában
nem tudom mi, csak teflonosan fehér a színe, ameddig be nem koszlódik).
Mivel az olajos kompresszorom elé is ilyet raktam be, így gondolom,
hogy a légáramot annyira nem korlátozná, bár igaz, hogy ott a
nyomástartomány is más... viszont rettentő jól kicsapatja az olajat.
Mindegy, ha eljön az idő és még nem untam rá a bütykölésre, akkor
inkább megpróbálom a bevállt módok egyikét .
Arra porozus szerkezetü sargarez szüröre gondolsz?
Szerintem az eleg nagyot fojt, es a hiedelmek szerit vörösrez kell. De akar ez is jo lehet ha akkora hogy a belsejebe bele tudsz tömi megbalankolt vörösrez veteket.
De maga a haz -lecsapato emlekeim szerint müanyagbol van, meret is eleg nagy. Messze kene tenni a motor höjetöl, de nem kene tul nagy kerülöt tenni a kartergazcsövel viszont.
Ennrk kell egy idealis helyet keresni.
Masreszröl az en szüröm haza is sargarez, csak nikkelezve vagy cromozva van.
De mint az utolso linkes Hondas megfejztest is lathatod, nem kell tul nagy feneket keriteni neki, csak egy jo csapdat epiteni a szutyoknak...
Ipari táplevegő hálózatokban (is) használt olaj és víz leválasztó-szűrő
nem lenne erre a célra megfelelő ?
Tudom, hogy erre a kérdésre a válasz elég széles körű műszaki
szempontok figyelembe vételét kivánná, de én csak egyetlen
szempontból tenném fel a kérdést, mégpedig a réz-szénlánc kémia miatt.
Szükséges ennek szétbontása, vagy ha be tudok szerelni egy ilyen
szűrő-lecsapatót, akkor jó az is, ha kiszűröm az olaj túlnyomó részét ?
Egyelőre pusztán elméletileg... a motor darabokban, van ennél
fontosabb ügyködni valóm egyelőre, de érdekes a téma .
Nekem is volt 400-asom... bár nem Bandit, de ugyan az blokk...
Ha szükséged lesz rá, a Suzuki RF fórumon, itt a sportmotoron elég
segítőkészek 400-as témában, van tapasztalat is és sok leírást összegyűjtöttünk/tek.
Nem értelek. Csak leírtam a száraz tényeket, hogy mire számíthat, ha nem lenne vele tisztában. Tudjon dönteni, hogy belevág-e, vagy megpróbálja visszavinni, esetleg némi szerencsével
továbbpasszolni. Nem volt cél az élvezetfaktor rombolása.
Ha azt a félmondatot kihagyja, akkor hallgattam volna mint sz.r a fűben...én csak féktárcsa ügyben jöttem ide.
Mielőbbi tavaszt, sziasztok Banditosok!
Szia tünemény!
Csak annyit mondanék, hogy ez a hozzá nemértő srác az én motorom vásárlása előtt, heteken át azt sulykolta a pont agyamba, hogy mit nem vegyek, biztos nagy haszna lett volna az ellenkezőből egymástól x 100 km távolságban. Viszont ha nem fogadod el itt a tanácsokat amiket írnak akkor ne kérdezz, inkább csak olvass és ebből sokat lehet tanulni, nekem mint szintén kezdő motorosnak ezt elhiheted!
István: igazad volt az e85 leírásból ezt kifelejtettem, hogy egy fuel digitális rendszerrel van dolgom az autóban, de így is kb a 10. tehát hang súlyozom, a 10 tank nyál elpöfögése után lett olyan a cucc mint ami nekem kell és ahogy nekem kell!
Amugy szerintem adtam tanacsot a nagy ideologia vitam közepette,melyet altalaban magammal folytatok...
Vissza kell vinni, vagy meg most kiszalni belöle akar "gombokert is".
Mondjuk ezt csak ugy latátlanban irom, es ugy hogy nem konyitok az egeszehez szinte semmit...Igy nem is kell figyelembe venni. ( Szerelök, alkatreszbeszerzök csak örülni fognak egy ilyen visszajaro tünemenynek.)
(Elkövettem a hibat , nem neztem az adatlapra, bar sokat nem tudok meg belöle... hiszen ilyen kepet en is le tudok tölteni barhonnan hogy utana mindenki velem akarjon motorozni...11 ev parkapcsolat utan meg annyit bizton megtanultam, hogy a masik nemnek mindig igaza van. (Multkor volt merszem szolni a csajomnak, hogy ne rakja be a 300. bögret a konyhaszekresnybe mert le fog szakadni. Mert ugye nem kell mernöknek sem lenni, hogy megbecsüljük a teherbirasat. Aztan par nap mulva este 10-kor meg egyet nyekkent , utana fel percig hallgatuk ahogy hullanak ki a szekrenyböl a "bucsus" dolgok. 5 OBI-s vödör sittet vittem ki aznap ejjel. Es meg azt is megengedtem magamnak, hogy nem mondjam ki, -"ugye en szoltam".))
Köszönöm a segítőkészséget, de nem szervizelni jöttem ide, hanem szakmai tanácsot kérni és ha valakinek nincs ilyen tapasztalata, az miért szólna hozzá? elvileg ez a Bandit fórum és azért van, hogy műszaki tapasztalatokat osszunk meg. És köszönöm, édesek vagytok, hogy aggódtok a pénzemért meg a motoromért, de már nagy kislány vagyok.:)
Múltkor volt egy, 140-ért odaadták volna, csúnya fény, kopott gumik, kuka láncszett és bevallottan kicsit össze-vissza járó motorral. Kb két percig gondolkodtam rajta.
Én a 600-as banditomat a cimborámnak adtam el.
Ő kinőtte és nagyobbat akar.
Most kb 40-45000 km,-er van benne, de azt tudom, hogy most volt (van) nagyszervizen (karbiszinkron, olajcsere, szelephézag stb.).
Ha probléma és gondmentes motort akartok, érdemes megnézni.
Fényképeket találsz róla az adatlapomon, ha érdekel adok kongtaktot.