Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem
Felőlem............sose volt banditom............ülni egyen asszem már ültem.
Nyugodtan mehetsz gurulni.............bár ezek nagyon messzire szoknak menni ha beindulnak.
jógos de kösz még egyszer segtséget
ha jól csináltam akkor 21.000-ft jöt ki
ha meg van a gép akkor dobok fel képet hátha mást is érdekel hogy bövült a tagok száma meg mint emlietem szivesen csatlakoznék gurulásokhoz gondolom szoktakatok együt bandázni
köszönöm a gyors reagálást
ha setleg meg mondanád hogy KW-os a 1200-s
mert azt nem tudom
szerbusztok banditák
ha mnden jól megy akkor bandit tulajdonos leszek egy két héten belül és engedelmetekel szeretném meg kérdezni
hogy milyen kölcsége van a suly vagy teljesitmény adonak egy évbe ,egy 1200 banditnak olyan 2004-2005 évjáratunak
köszönöm a választ

ja és pest mellett lakom szivesen csatlakoznék turához ha eljönn a jó idö
Zárt térben,teljesen zárt térben.......
Őőőőő mi van az elektromos motorokkal?
Tudod a dícséretből sosem elég...még,még,még...
Kösz, ez tényleg őszinte megnyilatkozás volt részedről.
Üdv
1000köszönet!
Így már tuti, hogy 38-as...

Meghitt, Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok minden Banditának és Motoros Társunknak!
Én is Tőled tanultam,h olajozzam.
Nekem is megjött a duálos fejem. Köll még egy mágnesszelep és tartály.
Pontosan. Autóknál sem komázom, ami tele van elektronikával. Egy mechanikus gépnél mindig a villamosság ami kritikus és rengeteg bonyodalmat tud okozni.
Egyszerű, üzembiztos, olcsó ez mindenkinek fontos.
Nem akartam én az olajozó- pártiakkal szemben menni. Hasznos, praktikusnak tűnik, és mivel lusta vagyok tetszik nekem is. Ha pedig akár ha csak egy negyedével hosszabbítja meg a lánc életét megéri. Nem beszélve ha megduplázza. Pláne hogy gondozásmentes lett...
Én is abszolút olajozó párti vagyok, csak az olyanoktól viszolygok, amik túl sok változót vesznek figyelembe, mert úgy gondolom, ami túl sok elektronika, az nagyobb meghibásodási valószínűség. Én az ejtőtartály-mágnesszelep-szükséges átmérőjű csepegtető párti vagyok, ráadom a gyújtást-csepeg, leveszem a gyújtást nem csepeg. Itt a fiúk fél percenkénti cseppszámot adtak meg ideálisnak. Még az sem zavarna, ha kicsit szórná a motor oldalát (túladagolás), még mindig könnyebb azt takarítani, mint a dzsuvás láncot pucolgatni. Aztán meg ha kis olajfolt marad a motor alatt, az sem zavarna túlzottan.
Hazudtam: Még kellett vennem egy reed relét (250 Ft), mert eredetileg blokkból vette a távolsági jelet a, én viszont hátsó kerékről. Ez egyébként McCoi cucc.
Volt egy csoportos kedvezményes rendelés a gyártótól. Akkor nem vettem részt benne, de később egy jelentkező visszalépett és az ő szettjét kaptam meg ennyiért.
Hol?
Én 16k-ért jutottam hozzá összeszerelve (+dual fej). Csak fel kellett pattintanom a cuccot, meg egy "szórófejet" hozzá.
Mennyibe kerül az olajozó egyébként?
Hülyeség fél disznót venni, eldől az ólban.
Nem célom, hogy meggyőzzelek! Mindenki azt csinál, amit akar.

Ezen táv alatt elfogyott 3-4 kis lánckerék, ez igaz a nagyról nincs elég infóm.
Írásaid alapján arra következtetek, hogy neked nincs olajzód, sőt továbbmegyek, még nem is láttál hosszabb távon olyan gépet, amin van. Mielőtt beszereztem én is szkeptikus voltam, viszont 3 gépet figyeltem több, mint egy évig és ez idő alatt teljesen meggyőződtem a rendszer hasznosságában. (nem a kertben tologatták őket)

Minden tisztelettel: így tehát ez esetben Te vagy aki mond és én (mi) vagyok aki tud dolgokat!
Addig nem élünk, tíz év múlva is csak 72e lesz benne...
Abban igazad van hogy a gyári sokat bír. Egy ember volt amíg a Suzuki Harmatinál dolgoztam, aki rendesen használta a motorját, egy DL650-et, nála a 42e szervizen vettük le a láncot és még bírta volna, csak már zavarta, hogy csapkod a megnyúlt lánc. Amit megértek.
A száz akkor is nagyon soknak tűnik, főleg ezres fölött. Biztosan be lennék parázva mikor tépi el induláskor egy kövér gázra.
Itt és most megfogadom, hogy amint kinyiffan a 130 lovas DID láncom, amit újkora óta első lánckeréknél dual olajzófejjel olajzok belülről, szét fogom vagdosni és bemutatom áldozati bárányként Nektek.
A rossz hír, hogy várnotok kell egy keveset, 12e van benne, évente 6e fölött mostanában nem sikerül menni. De a motorom sosem lesz eladó, így csak azt tudom mondani: türelem :)