Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lég-olajosból is van 650-es. Csak, hogy tovább pontosítsunk!
Abból gondolom, hogy azokra gondolt, mert 800-ért nem nagyon van vizes bandi.

Én is azokat írtam volna mint te, esetleg a váltó búgását tenném még hozzá, bár nem tudom, hogy a kisebbeknek is rákfenéje ez.
Csak a hasznalhato fordulatszamtartomannyal vannak gondok!
Mit kernek erte, ha nem titok? 2500 alatt van literje?
Tudtommal nem... elöbb megy rajta mas szet!
Mas gyartoknal is akad ilyen valtohiba, de suzuki kepes csak arra hogy 20 even keresztül vegigkiserje a sikermodeljet ! Azert ez am az üzleti erzek! (Vagyis pl az en 400-as Yamaham is iylen 6.fokozattal erkezett, de lattam SR 500-as valtot is ebay-en ilyen hibaval, mert abbol lehet am csak okosodni amit ott megprobalnak eladni, meg egy csomo jo "robbantot"abrat lehet lenezni az ebay-es kepekröl, es az alapjan eleg jol fel lehet tarni egy egy model kinjait is.)
Mester 600-650-röl kerdezett a tarsunk, csak en kevertem bele 1200-eket, vagyis most mar te is!
Tehat tudtommal 600 as himbas, meg a 650-es vizes az korongos...
Igy jo?
Te is irhatnal valamit az itt összegyüjtött tapasztalatokrol infora ehes tesvirünknek, az itt eltöltött idöd alapjan...
Tehát Power 1....
A 600-asokra nem jellemző a váltóhiba?
"Szerintem csopiról a kis és nagy testvér is előre lépés!"

Hát az attól függ mekkora csopiról ül át! Egy 1,5-1,8-as gépnek olyan nyomatéka van, hogy a váltókar inkább csak díszítő funkciót lát el
" A 600-asnal meg himbas -cavaros a szelepvezerles ha jol tudom, es eleg kicsi a tolerancia, ezert gyakran kell ellenörizni (12000km) a szelephezagot."

Ez az összes lég-olajosnál így van, az 1,2-nél is. Csak a vizesek korongosak.
Szerintem csopiról a kis és nagy testvér is előre lépés!

Főleg ha kanyarodni kel mert azzal bizony nem lehet a bandit legyen az kicsi vagy nagy szerpentin vadász imád kanyarodni.

Én próbáltam a nagyot is persze nyomatékban jobb és guma kupásában is.

Padlóra is tenne ha egy szezon alatt háromszor kellene gumit cserélni rajta.
Bandit 250 (II. kiadás) hátulra 160/70-es gumi felrakható szerintetek?
Köszi szépen :)
Mivel olcsok, a celközönsege is kevesebet engedhet meg alltalaban maganak. Igy figyelni kell a hogy valoban milyen kezek közül kerül ki. Fenyezese eleg puha, gyatra mas tipusokhoz kepest. Nem nagyon szereti a nyitott kiput ha nincs hozzahangolva. A kisebbeknel a bowdenes kuplung ha bemelekszik nem mindig emel ki tökeletesen.
Nincs tul sok ismert tipushiba, inkabb arra kell csak figyelni hogy minel közelebb legyen az eredeti, gyari allapothoz, vagy arra könnyen visszaalakithato legyen. Mivel elöszeretettel takoljak sokan. A 600-asnal meg himbas -cavaros a szelepvezerles ha jol tudom, es eleg kicsi a tolerancia, ezert gyakran kell ellenörizni (12000km) a szelephezagot.
Kicsinek olyan ceruzabel vastagsagu teloja van elöl, kerekcapagyak is paranyiak, erdemes megnezni, nem log-e, akarcsak a kormanycsapagy. Hasonloan a hatso lengötraktust is erdems logas szempontjabol vizsgalat ala venni....Volt hogy közepkoru gepnel hatso kerekcsapagyat szimeringeket kellett cserlni, meg a szakszervizben a tengely menettet is lehuzak az orsorol...

Üdv

Istvan
Azt mondd inkább hogy mik a Banditok tipikus hibái :)
Szerintem a 800-ert van nagyobbacska is:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=MB&isSearc
hRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVarian
t1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelDescription=gsf%201200&maxPrice=
3001

http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/2G4C6GP6HLHGDGFM
ESH0TDEUFQ4941YO6Z5CSOUCA97FG7ISWIA5OHE25LG8STA2HYCSMFDYMIMO53Q6HY1FWTO
U81LYDCALLFHOK68WYIHJCJ8TK4HOC47RRRI61A7LPA3S167T180T0JYU78R22WI78Q4OH1
S44S8PH6EU3093SRSI10CG3AS9665ITYJ6HAOZI57FD/page1

De nem eröltetem tovabb a dolgot, csak annyit meg hogy a erdemes azert beszurni egy nagyobb közelebbröl valo megnezeset is, csak hogy valoban tudja miröl mond le!

Üdv

Istvan
Értem.
De 800 körüli is a belőtt ár, ez is megszabja a határt sajnos.
"Csopiról ül át."
Akkor meg föleg.
A kisbandit al fog veszni alatta, nem lesz nyomateka, es hamar kifogy belöle a szufla. A nagy nem veszelyes, pont hogy kezesebb, mert 5.ben lehet vele csopperezni a varosban, ketszemellyel is igen kenyelmes. Futomüve is stabilabb mint a kisöccsé, es a fékek is jobban helyt allnak minden körülmeny közepette.
(Meg azt is megkockaztatom, hogy egy jol belött nagybandit nem eszik többet, talan meg kevesebbet is, mint a kicsi.)

Mondom nem viccelek, forditsatok at a celkersztet a kicsiröl a nagyra!
(Egy szezon vagy hamarabb rajön hogy a kicsi csak jatekszer, aztan megint szurkolhat le az allamnak egy vödör penzt, meg probalhatja eladni a haldoklo piacon amit megunt.)

Üdv

Istvan
Actevonal minden jobb!
Igaz nagyon olcso akcioban jutottam hozza, de en meg az öreg SR 500-ba is azt raktam. Bar az öreg öntötvas hüvelyes hengerek nem igen igenyelnek ilyen fonom olajat, de kart biztos nem tesznek benne. En azert szeretem hasznalni ezt az 50-es olajat ,mert olajhütes miatt kemenyebb igenybevetelnel magasabb höfokon is marad tartalek az olajban. (Bar alföldön 85km/h-val poroszkalva erre biztos nem tamad a motornak igenye.)
Jo hatasu meg a Motul, de abbol is inkabb az 5100-as csalad a felszintetikus.
Teljesítményben a 600 - 650 teljesen ok a gazdájának, nem kell 1200 -es.
Nem egy sportmotoros típus. Csopiról ül át.
"Megosztanátok velem néhány Bandit specifikus dolgot amikre érdemes figyelni a vásárláskor ? "

Viccen kivül Viccccccctor, ne legyen kisebb 1200-nel!
Egy par kep hogy mit fog meg az aprosag. A rozsdamentes kosar merete kb 12 mm x40 mm.
Pontos részleteket nem tudok, szerintem még nem hirdeti, mert nekem tegnap mondta, hogy eladná.
Az biztos, hogy használtuk mind a ketten rendesen, de meg is kapott mindent, ami jár neki (minőségi olaj, jó gumi stb.).
A kilóméter nem kevés, de szerintem nem is sok.
Teljesen pöpec állapotban van, de jobban jártok, ha felhívjátok,mert Ő tud mondani róla pontos adatokat.
Berta Róbert +36 70 335 6157
-g=kontaktot
Kevesebb 1 S vazze :)
Szia,

Valami olyan adatmennyiség kellene amit tudok továbbítani annak aki keresi, részleteket küldd el magánba fotókkal: postaviktor@gmail.com és akkor átpasszolom neki.
De amennyire láttam kicsit kevessebb km -es mocikat nézeget.

Ez a kettő van főleg képben:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit-50539
65
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_650_bandit_n-482
7472