Tudtommal nem... elöbb megy rajta mas szet!
Mas gyartoknal is akad ilyen valtohiba, de suzuki kepes csak arra hogy 20 even keresztül vegigkiserje a sikermodeljet ! Azert ez am az üzleti erzek! (Vagyis pl az en 400-as Yamaham is iylen 6.fokozattal erkezett, de lattam SR 500-as valtot is ebay-en ilyen hibaval, mert abbol lehet am csak okosodni amit ott megprobalnak eladni, meg egy csomo jo "robbantot"abrat lehet lenezni az ebay-es kepekröl, es az alapjan eleg jol fel lehet tarni egy egy model kinjait is.)
Mester 600-650-röl kerdezett a tarsunk, csak en kevertem bele 1200-eket, vagyis most mar te is!
Tehat tudtommal 600 as himbas, meg a 650-es vizes az korongos...
Igy jo?
Te is irhatnal valamit az itt összegyüjtött tapasztalatokrol infora ehes tesvirünknek, az itt eltöltött idöd alapjan...
" A 600-asnal meg himbas -cavaros a szelepvezerles ha jol tudom, es eleg kicsi a tolerancia, ezert gyakran kell ellenörizni (12000km) a szelephezagot."
Ez az összes lég-olajosnál így van, az 1,2-nél is. Csak a vizesek korongosak.
Mivel olcsok, a celközönsege is kevesebet engedhet meg alltalaban maganak. Igy figyelni kell a hogy valoban milyen kezek közül kerül ki. Fenyezese eleg puha, gyatra mas tipusokhoz kepest. Nem nagyon szereti a nyitott kiput ha nincs hozzahangolva. A kisebbeknel a bowdenes kuplung ha bemelekszik nem mindig emel ki tökeletesen.
Nincs tul sok ismert tipushiba, inkabb arra kell csak figyelni hogy minel közelebb legyen az eredeti, gyari allapothoz, vagy arra könnyen visszaalakithato legyen. Mivel elöszeretettel takoljak sokan. A 600-asnal meg himbas -cavaros a szelepvezerles ha jol tudom, es eleg kicsi a tolerancia, ezert gyakran kell ellenörizni (12000km) a szelephezagot.
Kicsinek olyan ceruzabel vastagsagu teloja van elöl, kerekcapagyak is paranyiak, erdemes megnezni, nem log-e, akarcsak a kormanycsapagy. Hasonloan a hatso lengötraktust is erdems logas szempontjabol vizsgalat ala venni....Volt hogy közepkoru gepnel hatso kerekcsapagyat szimeringeket kellett cserlni, meg a szakszervizben a tengely menettet is lehuzak az orsorol...
De nem eröltetem tovabb a dolgot, csak annyit meg hogy a erdemes azert beszurni egy nagyobb közelebbröl valo megnezeset is, csak hogy valoban tudja miröl mond le!
"Csopiról ül át."
Akkor meg föleg.
A kisbandit al fog veszni alatta, nem lesz nyomateka, es hamar kifogy belöle a szufla. A nagy nem veszelyes, pont hogy kezesebb, mert 5.ben lehet vele csopperezni a varosban, ketszemellyel is igen kenyelmes. Futomüve is stabilabb mint a kisöccsé, es a fékek is jobban helyt allnak minden körülmeny közepette.
(Meg azt is megkockaztatom, hogy egy jol belött nagybandit nem eszik többet, talan meg kevesebbet is, mint a kicsi.)
Mondom nem viccelek, forditsatok at a celkersztet a kicsiröl a nagyra!
(Egy szezon vagy hamarabb rajön hogy a kicsi csak jatekszer, aztan megint szurkolhat le az allamnak egy vödör penzt, meg probalhatja eladni a haldoklo piacon amit megunt.)
Actevonal minden jobb!
Igaz nagyon olcso akcioban jutottam hozza, de en meg az öreg SR 500-ba is azt raktam. Bar az öreg öntötvas hüvelyes hengerek nem igen igenyelnek ilyen fonom olajat, de kart biztos nem tesznek benne. En azert szeretem hasznalni ezt az 50-es olajat ,mert olajhütes miatt kemenyebb igenybevetelnel magasabb höfokon is marad tartalek az olajban. (Bar alföldön 85km/h-val poroszkalva erre biztos nem tamad a motornak igenye.)
Jo hatasu meg a Motul, de abbol is inkabb az 5100-as csalad a felszintetikus.
Pontos részleteket nem tudok, szerintem még nem hirdeti, mert nekem tegnap mondta, hogy eladná.
Az biztos, hogy használtuk mind a ketten rendesen, de meg is kapott mindent, ami jár neki (minőségi olaj, jó gumi stb.).
A kilóméter nem kevés, de szerintem nem is sok.
Teljesen pöpec állapotban van, de jobban jártok, ha felhívjátok,mert Ő tud mondani róla pontos adatokat.
Berta Róbert +36 70 335 6157
Valami olyan adatmennyiség kellene amit tudok továbbítani annak aki keresi, részleteket küldd el magánba fotókkal: postaviktor@gmail.com és akkor átpasszolom neki.
De amennyire láttam kicsit kevessebb km -es mocikat nézeget.
Abból gondolom, hogy azokra gondolt, mert 800-ért nem nagyon van vizes bandi.
Én is azokat írtam volna mint te, esetleg a váltó búgását tenném még hozzá, bár nem tudom, hogy a kisebbeknek is rákfenéje ez.