Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láncolajozó témàban végülis osztottam szoroztam és nekem az jött ki, hogy nem éri meg. A lánc ha olajozod ha nem megnyúlik, ezen nem segít semmi. Így viszont nem éri meg.
Tényleg nagyon szép...
Fekete....
Hát én nem szoktam ilyet írni de a Te motorod az valami fenomenális! Ennyire szép és ízléses Banditot még nem láttam!
Teljes Gart és elismerés!
Halihó

Zöldi,segítség kellene! Látom neked is igazi Banditod van

K4 1.2 Bandit légszűrőházába (az akku felől) bevezető gumiharang egyenes szakaszának belső átmérője milliméterben mekkora? Kellene az adat, de a sajátomon ez a méret már nem a gyári.
Előre is köszönöm az infót
közben már infórmálódtam :D
Szervusztok.

Valaki nem tudja esetleg a rendszámtáblát maximum hány fokos szögben szabad felszerelni?
Nekünk meg a lánc olajzó!
Mellik? A 10W-40? vagy a 10W-50?
Ja...és eddig magasan a legjobb lánc spray a MOL-os!
Tegnap kaptam meg a 4 liter MOL-os 10-50-es olajat 2400/lityi,és egy 400ml-es lánc spray-t 1400 pézé! Én maxxy-málisan meg vagyok elégedve a MOL-os olajjal,és sok tapasztalt motoros is dícséri keményen!
A 15w nem sok? Gondolom csak nyáron megy.
Szerintem ezen a szar kéregedzésen nem segít csak a csere! Egy normális túramotorral általában az utolsó fokozatban utazunk. Jelen esetben ez az 5. No nekem mégis a 4. ment szarrá. A pitting még ok de, ha megnézed tengely irányból a fogprofilokat, hát elkeserítő. Nincs fog. Mint a jó öreg kollégám...fogatlan.
Talán a 600 nem nyírja ki annyira az alacsonyabb nyomatékok miatt.
Arra leszek kíváncsi, hogy az enyébe most benne vannak a Gixer kerekek. Na az meddig bírja. Vajon ott is ilyen szar volt az edzés?
Persze ennek is utána jártam egy picit.
A motorkerékpár gyárak mérnökei kapnak egy keretet a váltó legyártására. X összeg. Na abból ez jön ki. Ahol lehet, spórolnak.
ÓÓ de kezdő forumozó vagyok! Bocs!
az 5100? Az félszint?
Sajnos én is láttam a képeket az 1250-es váltójáról... azóta rakok bele 15w-...olajat.(motul 15w-50)Az itteni szerelő tanácsára is.Egy volt magyar superbike bajnok szerelője csak ért hozzá.Mellesleg szerintem is a fogsakerekek között a vastagabb olaj jobb,persze máshol lehet ,hogy jobb a vékonyabb,de a banditnak a váltó a gyengéje,a motorja értelmes felhasználónak kibír 200 ezret is.
Az enyém 650-es vizes korongos...Bugás? Az mi Ikarus? Én még csak nyomát sem halom bugásnak. Sőt még a szelep fedél sem lett róla levéve nemhogy 12-ezerenként állítani! Igaz csak MOL Dynamic Moto 4T Racing 10W-50 motorolajat rakok bele és rendszeresen szervizelem, én magam. Jó a gazdi meghálálja a motor!
És ennyivel raktam téli álomba!
Szeretnéd, mi? A mr 1250-es banditján is olyan kopás volt a váltóban, a suzuki nem tud váltó gyértani, ez van.
9200 4L motul, olcsóbb :DDDDDD
A michelin macadamot 18 ezernél vettem le hátulról, mert defektes lett. Volt még két mili a kopásjelzőig. Ahogy Te jársz a 600-zal, pont jó is lenne.
Annál sokkal jobb, de a motul a legjobb bele.
ez a váltóbúgás nem csak a 2004-es szériáig igaz?
Váltó búgás? Hát az meg mí? Számomra ismeretlen! :-)
Szerintem 2700 körül. Eddig ásványit használtam. Actevót és Valvoline-t.
Eről váltanék,ha jót tenne a motornak.