Most is gyártják, csak most úgy híjják, hogy E45NJ, és monokey topcase/oldaldobozként árulják.
45 literes, (de van 36 literesben is, neve E36NJ) maximális terhelhetősége 10 kg, mindkét típusnál!
Opciós háttámla, és belső táska rendelhető hozzá.
Neked meg azt mondom hogy, amit írsz igaz az újszerű láncra. 20e környékén százast sem kell menni hogy fényesen csillogjanak a láncszemek és csörögjön mint ha be sem fújtad volna.
A tapasztalat: ha a fejed tetejére állsz akkor sem megy el egy láncszett negyvenezernél többet. Egy Afrikás eröltette 42e környékén elszakadt, épp motorfékben és szanaszét cseszte a blokkot, beszorult és egy délelőtt volt mire kivéstük. A blokkot hegeszteni kellett...Megérte nagyon.
A típusa leírásánál le van írva a terhelhetősége!
A terhelhetőség 3-5 és 10 k között mozog.
Írd meg a típusát, megírom, mennyi a terhelhetősége papír szerint!
Mondjuk a papír szerint az egy dolog, kicsi túlsúlytól még egynek sem lett baja az enyémek közül!
Rossz hírem van. Ismerek egy srácot, aki új korától csak a 15w50-et tette bele, mégis váltócsere volt 50 ezernél. Biztosan nem függ az olajtól, ha olyanja van, búg...
Nem akarok meddő vitába belemenni, meggyőzni bárkit is meg főleg nem, de a lánc olajzót egyszer kell jól beállítani, aztán csak az olajat kell után tölteni. Azon a hosszú túrán amin tavaly voltál egyszer sem kellet volna a lánchoz nyúlnod egy jó olajzóval.
Lánc olajzó! Szerintem úgy baromság ahogy van! Megvettem a jól bevált MOL-os spray-t amivel egy fújással simán elmegyek 7-800km-t,és a 400ml-es flakonból azért jó sokszor megfújom! Az olajzót meg elég sokszor kell baszogtatni,álligatni,stb,stb! Szóval én biztos nem rakok fel a büdös életbe olajzót,mert csak idegesítene! Én meg nyugodtan szeretek mocizni! Akkor inkább már veszek egy FJR-1300-ast oszt az kardányos!
45 literes, (de van 36 literesben is, neve E36NJ) maximális terhelhetősége 10 kg, mindkét típusnál!
Opciós háttámla, és belső táska rendelhető hozzá.