Aty! A legolcsóbb 600-as is 450e pénz. A kolléga megvette kb 75e-ért, forgalomba helyezi mondjuk 100e-ért és teszem azt rákölt még 100-at. Ha eladja mondjuk a piaci árnál 50-70e-vel kevesebbért kb egy hét alatt elmegy és fogott rajta bőven.
Nem irtam el tényleg ennyi, mert Németországban eszt a motort csak bontoban veték volna át és a tulajt már régota ismerem és inkább nekem agya el enyiért.Amúgy 1999-es kiadású.Ja és azért agya el mert vesz egy ujatt.
Vagyis mindent összevetve amit nyertél a réven, elveszted a vámon.
Vagy ha az jobban tetszik, többe kerül a leves, mint a hús.
És akkor még nem tudod a motorod előéletét, vagyis zsákbamacsekot húztál ennyiért.
Na ezek miatt nem vennék sosem külföldről motort.
Ja, mindez csak az én véleményem, biztosan van, aki másként van ezzel.
Juhhú .
Külföldi.
1, NKH egyedi forgalombahelyezés 29000.-
2,vámhivatal.A papírokkal és a műszaki adatlappal fizetsz regadót.Ha nem vagy benn a rendszerben előtte csináltatsz VPID számot (adókártya legyen nálad) x összeg,köbcenti,évjárat függvénye.
3,biztosító.Kinyálazod mi mennyi és kötsz alvázszámra.
4,okmányiroda.Minden paperrel skera oda ahol emberi időben adnak renccámot.6+6+5,5+500 és megvan a rendszám,törzskönyv,forgalmi.
Először vizsga az NKH valamelyik állomásán (kb 5000), aztán regadó befizetés (van kalkulátor a neten, forintra pontosan megmondja mennyi lesz) aztán átírás és rendszám az kormány ablaknál. Január 1-től az átírás igencsak megváltozott, ha jól számolom akkor neked 32400 Ft-ba fog fájni.
szia bocs csak most vetem észre a irást
fejidomost lesz 1200 s 2004 évjárat
január közepén hozom el ha nem jön közbe semmi róla lenne szó és ö volt versenybe még
de a végén azért döntütem a ezüst melett mert árba meg tudtunk egyezni ,ö a elsö tulaj , es nem tünt soknak a km-ter .
de a másik is nagyon tetszet minda a ketött látam élöbe is
Ha gyorsan , fáradtság nélkül szeretnéd forgalomba helyezni, akkor megoldom neked kb 2-3 nap alatt. A hivatalos költségeken felül csak 21000Ft ügyintézési díj. Ez tartalmazza az összes hivatalban történő ügyintézést.
Elfér, nekem a 750-esBanditán ez volt de nem egy elterjedt méret valamelyik Hondához direkt ezt ajánlják.Van a birtokomban egy félviselt Michelin Makadam,azt hiszem Zöldi nagyon "birja" ezt a tipust,üdv!Zolti
Simán megérte!
De sok sikert!
Amúgy jó üzlet,ennyit megér a Bandita.
Nem írtad el kicsit?
Vagy ha az jobban tetszik, többe kerül a leves, mint a hús.
És akkor még nem tudod a motorod előéletét, vagyis zsákbamacsekot húztál ennyiért.
Na ezek miatt nem vennék sosem külföldről motort.
Ja, mindez csak az én véleményem, biztosan van, aki másként van ezzel.
Külföldi.
1, NKH egyedi forgalombahelyezés 29000.-
2,vámhivatal.A papírokkal és a műszaki adatlappal fizetsz regadót.Ha nem vagy benn a rendszerben előtte csináltatsz VPID számot (adókártya legyen nálad) x összeg,köbcenti,évjárat függvénye.
3,biztosító.Kinyálazod mi mennyi és kötsz alvázszámra.
4,okmányiroda.Minden paperrel skera oda ahol emberi időben adnak renccámot.6+6+5,5+500 és megvan a rendszám,törzskönyv,forgalmi.
fejidomost lesz 1200 s 2004 évjárat
január közepén hozom el ha nem jön közbe semmi
róla lenne szó
és ö volt versenybe még
de a végén azért döntütem a ezüst melett mert árba meg tudtunk egyezni ,ö a elsö tulaj , es nem tünt soknak a km-ter .
de a másik is nagyon tetszet minda a ketött látam élöbe is
Boldog Karit Nektek!