Hali! Volt a kárfelmérő, felírt mindent, ami sérült, nem nagyon kellett ösztökélnem. Ami picit karcos volt már került is fel a papírra. Tk gyanús, de tudom, h gazdasági tk lesz belőle. A rendőrsége hívtam még november végén, ott azt mondták, h szabálysérétsi ügyekben 30 napos határidővel dolgoznak, tehát lehet, h csak december 1-jén került a kezükbe a papírom. Holnap, holnapután hívom őket, h mi a helyzet. A nő azt mondta meglesz még idén a felelősséget megállapító papír. Az megy a biztosítóhoz, aztán várhatok, h küldjék a kártérítési ajánlatot. Haver azt mondta öreg mociknál próbálják elhúzni, hadd amortizálódjon, de ha kell naponta fogom őket ostorozni. Maga a moci, kérlek szépen, letakarva fagyoskodik az udvaron. Lehet, h veszek még egy 400-ast és akkor jó lesz donornak, ha meg részletre veszek valamit, akkor gumit lekapom róla, és vagy megy bontóba, attól függően, h mennyit adnak érte, vagy alkatrészenként elpasszolom, ha tudom. Egy biztos, megjavítani nem fogom.
Azt nem mertem volna. Véletlenül kiesik, és egy fél perc alatt elmegy az összes olaj menet közben. Mire észreveszi az ember, már késő.
Nem volt nagy meló az érzékelő, miután az ötlet megszületett. Fúrás + menetmetszés + menetfúrás = kb. 30-40 perc.
Az órát beépíteni volt sok idő, bár ott több mindent csináltam párhuzamosan (fokozatkijelző)
hát jah... egyszer majd elszállítattja egy közterületis. Én csak egyszer hagytam a város szélén reggel egy fának támasztva a motort, kiszáradt-kiégett füvőn, de meg akart büntetni a közterületis. Rendőrt is hívott... Nem voltam ott, csak újságolták. Lehet, hogy a ponyva miatt nem volt joga megnézni a renszámot?
A múlt homályába vész...
No, a lényeg, hogy érdekes a bandit esete. Lehet, hogy lerohadtak vele, és nincs utánfutó... A szentendrei úton egy fizetős parkolóban is az ég alatt rohad egy szép (most még) chopper a oldalsztenderen, ami a sárban van. Egyszer majd csak eldől... Se ponyva, se semmi. Vannak esetek. Én ha kint hagyom a motort, nap mint nap letakarom, 3 percet nem sajnálok rá.
Na az egy külön szívás volt. Az olajleeresztő-csavarba. Pontosabban vettem egy másikat, mert nem akartam a gyárit elcseszni. Valami autóba valót, aminek ugyanolyan a menete, mint a bandié (M14x1,25 vagy 1,5, már nem emléxem) A szívás ekkor kezdődött, mert az érzékelőn valami nagyon extrém egzotikus menet van, és égen-földön nem tudtam annak megfelelő menetfúrót szerezni. Végül egy esztergályos haver adta az ötletet, hogy ez a menet majdnem olyan, mint a jóval gyakoribb M10x1-es, így átvágtam egy ilyen metszővel a menetet az érzékelőn, és ugyanilyen menetet fúrtam az új leereszőcsavar közepébe.
Gondolom ide érdemes írni leginkább segítő szándékkal a következő dolgot:
Főoladl chat idézet:
"ponghy
ma 18:22 válasz erre
Szegasztok mindenki! Most olvastam az iwiw-en,hogy kb: egy hónapja látnak egy fekete mocit a Borárostéren a Petőfihídnál. Azt nem tudják,hogy mijen fajta. De a rendszáma uis-607. Egyfának van nekitámasztva. Talán valakinek hiányzik. Tsá Fecóka "
magyarorszag.hu ról:
"Rendszám: uis-607 Gyártmány: SUZUKI Típus: BANDIT Szín: FEKETE A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van"
Talán valami gáz van, talán csak betojt a motor és a gazdája otthagyta. Talán ez a levél segít, talán felesleges. Motorosok vagyunk vagy mi! :)
Az olajhőfokmérőt hova kell bekötni? meg hova lehet feltenni magát az órát?
Szerintem nem rossz dolog az még véletlenül se csavarja oda neki az ember amíg még hideg a motor.
Nincs vkinek vmi képe róla? engem érdekelne a dolog
az elképzelő erő az meg van,1-2 jó dolgot tudnék bele vinni,de a türelem meg az idő nem nekem dolgozik!1 - lőre a vágy van még meg a többi meg majd meg lesz
hali skacok! egy tankboritást én is eltudnék viselnia gepárdomon . de , hogy magamnak csináljam? hm... , hát nem is tudom nagy-nagy türelemmel jár biztosan , az meg nem én vagyok, bár gondolom amit magának csináll az ember és még ha jó is akkor lehet le aratni a munka gyümölcsét. ugy ,hogy akinek van hozzá türelme hát rajta . meg jegyzés : bár lenne nekem is
Nem volt nagy meló az érzékelő, miután az ötlet megszületett. Fúrás + menetmetszés + menetfúrás = kb. 30-40 perc.
Az órát beépíteni volt sok idő, bár ott több mindent csináltam párhuzamosan (fokozatkijelző)
A múlt homályába vész...
No, a lényeg, hogy érdekes a bandit esete. Lehet, hogy lerohadtak vele, és nincs utánfutó... A szentendrei úton egy fizetős parkolóban is az ég alatt rohad egy szép (most még) chopper a oldalsztenderen, ami a sárban van. Egyszer majd csak eldől... Se ponyva, se semmi. Vannak esetek. Én ha kint hagyom a motort, nap mint nap letakarom, 3 percet nem sajnálok rá.
A conradnál ez ugye 5500ft környéke.....kell egy csavar.....szórakozás vele......plusz szétkapni a fej egységet.....stb........
No ezesetben már egyszerűbb a Louisos megoldás, hiszen nem kell nézegetni egyiket se - csak az elindulásnál NEM árt ránézni.......
és ugye végeredménybe ugyan annyiba kerül.
(a tiédel az a legjobb, hogy nem ellopható:-), mig a Louisost szerintem hamar kicsavarnák 1-2 helyen
Én simán kifurnám a csavart ... telenyomnám ragasztóval (Fbs, Epokit....stb) és beletenném a jeladót.
Az FBS eddig nálam minden körülményben jól vizsgázott
De gondolom nem 2 perces meló volt megcsinálni
Közérdekű közlemény!
Gondolom ide érdemes írni leginkább segítő szándékkal a következő dolgot:
Főoladl chat idézet:
"ponghy
ma 18:22 válasz erre
Szegasztok mindenki! Most olvastam az iwiw-en,hogy kb: egy hónapja látnak egy fekete mocit a Borárostéren a Petőfihídnál. Azt nem tudják,hogy mijen fajta. De a rendszáma uis-607. Egyfának van nekitámasztva. Talán valakinek hiányzik. Tsá Fecóka "
magyarorszag.hu ról:
"Rendszám: uis-607 Gyártmány: SUZUKI Típus: BANDIT Szín: FEKETE A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van"
Talán valami gáz van, talán csak betojt a motor és a gazdája otthagyta. Talán ez a levél segít, talán felesleges. Motorosok vagyunk vagy mi! :)
Üdv,
Zoli
azért áljak meg hogy megnézzem hány fokos az olaj? hülyeség
nekem olyan kellene amit rendesen fel lehet tenni a "műszerfalra"
Szerintem nem rossz dolog az még véletlenül se csavarja oda neki az ember amíg még hideg a motor.
Nincs vkinek vmi képe róla? engem érdekelne a dolog
Ha meglesz akkor ezt meg meglicitáltatom:-)
De neked szerintem ugyan igy a piros lenne jó....esetleg 1-2 fekete díszcsikkal
Csak egy kis képzelőerő.....meg némi alapanyag kell hozzá......Meg persze egy olló, varrógép páros:-)
Én ha minden kéznél van akkor 1 nap alatt megtudtam volna csinálni........na jó....fél nap..........
És ugye lehet venni piros/vörös anyagot is......
http://www.beckerhungaria.hu/m...
Szerintem a 915-ös jó is lenne neked
Az hogy hogyan csináltam meg lejebb be van linkelve...... tényleg nem egy nagy dolog.
4000-ért aprópénz......7500-8000-ért viszont nem vennék
Tel:06-20-399-7449
Mail: miszz@freemail.hu