Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oktber 14. volt a balesetem (a szomszéd kutyája kijött elém)
Okt 15... jött a kárfelmérő, mert még éjjel felraktam ONLINE a kárigényt
email, fax, telefon.....

a yard 30 nap múlva KEREKEN átadta az ügyet a jegyzőnek, mivel az ebtarttási szabály megszegése helyi ügy, nem rendőrségi

A jegyző fasza csávó volt nem várta ki a 30 napot, csak 27-et:-)

Kiküldte a papirt - ami el volt baszarintva, mert totál elfeljtődött hogy ÉN vagyok a károsult:-)))
Elmentem a polg.mest.hiv-ba és nekiestem a jegyzőnek, mire Ő mutatta a rendőrségi papirt (27 nap alatt lemásolta - ennyi.....semmi mást nem írt bele.......)
Telefon a rendőrnek (ezredes)....elmondá hogy mi is volt és hogy vegye már elő a képeket.....
Elővette , meglepődött (Ő azt írta hogy jobbra mentem és elestem - a motor bal oldalára)....eredetiben pont forditva volt, hiszen a GS-en jobb oldalt van a kályhacső.....
Szólt hogy átírja a papuirt.....................................

Én hazajöttem.....írtam egy faxot a biztinek hogy ime a határozat, de ez hibás, már írják a JÓT!
Valamint Én hajlanék a peren kivüli megállapodásra, hiszen a motor nem sérült meg olyan szinten amit ne tudnék megcsinálni.......szóval vágjanak hozzám 200.000HUF-ot és felejtsük el.......de ha kell akkor vigyék a szervízbe ahol MINDENT kicseréltetek újra, plusz ugye 4 hónapos volt a motor - szóval lesz biza értékcsökkenés is......szóval ez már közel 5-600.000ft

Az új papir nem jött meg............majd a biztosító (AB amugy) küldött egy levelet ami röviditve: MI A FASZT KÉPZELSZ KISCSÁVÓ? MAJD ÉN MENJEK BELE EGY ALKUBA?

Jött a karácsony................
majd egy levél hogy Mit szólnék ahoz ha fizetnének 200.000HUF-ot és elfelejtenénk:-)))))

aláírtam elküldtem.........és Szilveszter előtt már el is költöttem a pénzt.........(jött egy gáz és egy villanyszáma különbözet ami megevett 96000ft-ot a 200-ből:-((((((((((((((((


Szóval nekem olyan 2,5 hónap volt.................de mint írom hetente 2-3 mail, fax ment el.............





JA!
Már írtam!
A biztosító NEM CSAK A MOCIT FIZETI!

Nyugodtan add be a kárigényed a kabátodra, nadrágra, telóra, bukóra (a bukót 3/3-ba veszik, vagyis ha 3 éves akkor 0ft), kieset jövedelemre, FÁJDALOMDÍJ!, ha volt jegyed (koncert, mozi....) azt is fizetniük kell..............
Persze ezeket be kell mutatnod - esetleg - szóval tényleg azt írd be ami valóságban is sérült.............
Blue, neked mennyi idő alatt fizettek? Nekem fingom nincs mit várhatok.
94 ig...és 2007-től:-))))
tévedsz!


Gs500!
6-700-ért már 2-3-4 éveset kapsz!
ÉN 700-ért adtam el a Gs-em (3 dobozzal, idommal, GPS-sel.....)

A haverom (esSO) is már eladná 700-ért és az Ővé tuti szalonállapot!27500km
dobozok, plexi.....szóval tényleg csak ajánlani tudom.
Ő DL-re szeretne váltani


És a legjobb? amit írsz az a GS-nél NEM LÉTEZIK! Hiszen nincs benne olyan dolog ami elromlik.
De gyere át a GS topicba és kérdezd őket......
Amit nyersz vele? Idő, pénz, kor, pénz...ja....mondtam már: PÉNZ!
1., ZAKLASD ŐKET
2., Közöld velük hogy a baleset időpontja óta kegyeg az összeg és ha szaroznak akkor KAMATOSTUL KÉRED! nálam ez vált be
Na, azt külön megnézem
nah kösz rendesek vagytok

akor licit törlve.. a motor meg megy a vöröskeresztnek !
Pcsába
pedig csak blöff volt
Kiszálltam
tartom és emelem eggyel!
ok... várom a következőt

csak nehogy FLOOD legyen a topikon belül
Ok, kezdem: 1 Ft
őőő hát még nem elado
Majd jövö ilyenkor kéne elpaszolni

Vagyis nem kéne de muszály lesz... vége a fősulinak vége a jólétnek!
Ugyhogy még árat nem mondok!

De lehet licitálni!
télleg mennyiért árulod? mostanában készülök banditot venni. ha vki elvinné a ktm em
fhoksz mennyiért adod a banditot?
Én csak egyet szólnék hozzá, a +10 éves motoroktol ne félj! Az enyém bőven ++++! Most volt nagyszervizen makulátlan a blokkja, mindent szerviz intervallumon belül cserélek, a fényezését 4éve hibátlanul megörzi (4seb van a motoron kb fél egyforintos nagyságuak egyiket se én okoztam... ismerős.. ismeretlen stb... ) én azt tanácsolom várj egy évet és vedd meg az enyémet ! Ha az emberek biznának egymásba még garanciát is válallnék rá! Csak aztán nekem szürke blokkal hoznák vissza hogy kikönyökölt!

Én azt mondom a kor mindegy! Ami jo az jó! Ennyi légy nagyon szemfüles mikor vásárolsz ez a fontos. Amugy meg láttam már "97es banditot valami régi lengyel motor láncával és rozsda rohadtan ....
meg amugy is örök igazság a 94 ig néznek csak jól ki a banditok!

sok sikert
hja..gs határeset, sokáig lehet használni...és most hasznaltban is jó áron van, megbízható vas...
Ellentétben Ironedel én a 2-es verziót ajánlom. Egyrészt 2 év motornélkül iszonyú sok, valamint első motornak Simson után nem feltétlenül kell 100-120Le-s motorral indítani.Annak ellenére hogy nem akarsz kéthengerest én neked a GS500E-t ajánlom mert megbizható,"igénytelen",kisfogyasztású ideális kezdőmotor.Sok sikert!
az 1. opciót választanám, olyan gépet vennék amit utána jóóó darabig nem cserélnék le...
Úgy legyen!
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni, motorvásárlás előtt állok. Első motor lenne, és teljesen tanácstalan vagyok. Lehetőség 1. Várokvárok egykét évet, gyűjtök, és veszek egy 3-5 éves 600as motort viszonylag újan, drágábban. 2. Nem várok, veszek egy régebbi olcsóbbat, 5-600 ezerért. Milyet szeretnék? Japánt, nakedet, túrásat. az első változat most annyira nem fontos, ahhoz várnom kellene, addig meg változik a kínálat is, meg minden más lesz. Szóval. A bandit is képbe került, illetve a kawa zephyr, a yamaha xjr 400 és a suzuki impulse és inazuma is 400 még, bár ez utóbbi kettőről nem sokat tudok. A gondom a következő: A teljesítmény annyira nem meghatározó, ezek a 400as gépek is közel 50 lovasak, mint a kéthengeres japán 500asok (a kéthenger valami miatt taszít), motorozni megtanulni szerintem jó lesz elsőre. Ami fontos, hogy megbízhassak benne, ne kelljen minden héten szerelőhöz futnom. Sajnos a mostani simsonom elég ratyi, így bennem van, hogy a régi motor ócska motor. Annál is inkább félek, mert a fülembe ültették, hogy ezek belpiacosak, alkatrész kevés és drága. A szívem a suzukihoz húz, de a bandit ugye sokat pörög, állítólag kezdő nehezen indul el vele, gondolom a magas fordulat miatt jobban kopik, stb. Lényeg a lényeg, félek egy 10+ éves motort venni. Az impulseról olvastam hogy hasonló a bandihoz, csak alacsonyabb fordulaton is van ereje. Van tapasztalatotok, és tudtok elfogulatlanul erről a kategóriáról írni? Mik a veszélyei a belpiacosnak, érdemes-e ennyi idős motort ennyiért venni (nem sokkal többért jóval újabbat lehet, nincs arányban a kor az árral), mennyire tartja az árát, stb. Kb. 5-600 ezret akarok maximum ráfordítani, pont amiatt, hogy 8-900 ért már 2000 utánit is kapni, de azt a plusz pénzt összeszedni meg sok. Remélem érthetően írtam, és tudtok segíteni. Köszi
Bízom benne, h március-április környékén már lesz gépsárkányom, aztán irány a Pilis, meg szép sorjában a többi hegy Budapesttől északra.
Nah, akkor zaklassad őket naponta, had legyen pénz belőle.
Gondolom a szíved nem ezt diktálja, de jobb is, h nem javítod meg. Tavaszra remélem újra húzhatod