Szia Esso!
Elég régen jártam errefelé, nem is tudtam követni az eseményeket.
Most megrökönyödve láttam devil barátunk motorcseréjét. Lehetséges, hogy tényleg áruló lett volna?
Mit tudsz róla?
Üdv!
de épp ezaz h nem az volt a divat, pl a Banditom 90es volt, és még ma is megállja a helyét az a formavilág, ezért nem értem a SUZUKI-t h miért nem vmi Bandithoz hasonló design-el gyártotta a Gs-t is
Persze, szögletes, mert akkor az volt a divat. Azt mondanám, hogy 2000 utánit kell venni, de nem akarok a zsebedben turkálni. Te tudod, mennyire vagy "erős".
na igen, a GS jó dolog, csak nem tetszik a régebbi Gs-ek (2000 előtti) formája, kicsit olyan szögletesek...mondjuk nekem kb mindegy h mi, csak legyen majd vmi
Nyilván azt veszel majd, ami neked tetszik, de én mégis a GS-t ajánlom. Igaz, hogy viszonylag régi széria, de kiforrott konstrukció. Abszolut megbízható, a mai napig gyártják, alkatrész van hozzá - bár nem tudom minek, mert nem kell bele! Én 4 liter alatt járok vele. Karbantartása tényleg sokkal drágább, mint az egyhengeresé: +1000Ft a 2. gyertya.
Sziasztok!
Eladnám motorhibás 400-as Banditomat! A blokk nyár végén kikönyökölt. A motor egyébként szép esztétikai állapotban van, friss festés van rajta, új első gumi, 90%-os hátsó gumi, új akksi, a láncban kb 1000 km van.
Ha valakit érdekel, az írjon az nnorbii@freemail.hu címre.
Sziasztok!
Jó ötlet az 1 henger, nyilván meg kell majd szokni. A helyedben olyat néznék, ami nem belpiacos. Sr500, srx 600. Tök szopó, amikor szezon közepén 1 kis belpiacos alkatrészre vársz hetekig, amíg a "normál" gépekhez pikk-pakk ott van.
Nagy csalódás lesz a Bandit után.
Igaz egy hengert könnyebb felujitani mint 4-et, de mivel ritka nem nagyon lesz hozzá használt alkatrész és ujra is biztos tobbet kell várni.
egy 1hengeres karbantartása azért olcsóbb mint egy 4esé
nekem az a Goose tetszik nagyon, főleg h a 350es kategória még a biztosítás miatt is nagyon kedvező
HU akkor lehet hogy nem kellett volna eladni. A semmi az csak nem jobb Én GS párti voltam és ujra az lettem. Szerintem ha hozzászoktál hogy pörgesd akkor a GS is hajlandó a haladásra.
A másik kettő szép és különleges mocik, de ritkák és asszem öregek is már és ezért drága lenne a karbantartásuk.
helló,
hát annyira nem nyitott sajnos,mert fateré a pénz, és ő most azzal jön h nem lesz nagyobb, legalábbis jövőre nem, de talán sikerül rábeszélni...
ha vennék vmit, akkor sem biztos h nagyobbat, inkább olyat ami kevesebbet fogyaszt, pl: suzuki sg350goose, yamaha srx 400, suzuki gs500... vmi ilyesmi gépet szeretnék...
Ács Gergő nevű srácnak adtam el, 312500é
amúgy a srác kicsit megröcsögtette a gépet a próbakör során, közben mondta a faterja h eddig csak robogózott
szombaton nézték meg, és megdumáltuk h vasárnap reggel elviszem kecsóra, és így is tettem... az volt az utolsó 75km-ünk
huh, én is kecskeméti vok, lehet fogom látni a gépedet, ki vette meg, vmi fiatal srác, esetleg a nevét hátha ismerem, mennyiért adtad el végülis, mesélj már..
Sziasztok! 1200-as Banditám " maradványait " kínálom megvételre. Original légszűrő,olajszűrő,4db gyertya, valamint egy olajbetöltőnyilásba való olajhőmérsékletmérő.Aki egyben elviszi 16000 Ft-ért az viheti ingyen a felujitásra szoruló , képen látható sportkipuffogómat.
Rádugott a srác egy laptopot és büvészedett rajta valamit,azt ne kérdezd mit ,akkor gondolom igen.
Amugy tokkal vonoval fizettem neki 15öt,szerintem korrekt ár.
Elég régen jártam errefelé, nem is tudtam követni az eseményeket.
Most megrökönyödve láttam devil barátunk motorcseréjét. Lehetséges, hogy tényleg áruló lett volna?
Mit tudsz róla?
Üdv!