Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dot után négy számnak kéne lennie.hogyaszongya 1109 vagy ilyesmi.
van egy aprilia atlantic 200-as robesz, most azon gyötrődök ..ráadásul pécsi...
megjött a pakk...
thx
Sziasztok!
Itt is feltenném a kérdést, mert ez a fórumszektor is pereg rendesen! Tehát ma meg jött a karácsonyi ajándékom egy Bridgestone b45r. Na most a kérdésem annyi lenne, hogy hiába bújtam a netet nem tudom beazonosítani a rajta lévő dot számot: T9701 DOT CJU2 PAD021
Tehát ha valaki tud érdemi infót erről azt megköszönném.

Üdv
Nem-nem!
Érdekes tudtommal a vizes bandithoz csak gyári légszűrő van... Lehet hogy tévedek?
3900
És mennyi nálad a légszűrő?
Ezzel értek egyet.

Én is eladtam mindenem.....
A TZR-emet úgy hogy nem is ment....(2 hónap alatt)
Az Apriliát kis vesztességgel (3 hónap alatt
A GS-t 3 éves 68.000km-erel, hibásan.. (3 hét alatt ÁR FÖLÖTT)


A lényeg az ár meghatározása.
Igen!
Szevasz Zöldi!Tehát hfa 3615 a levegőszűrő?
hfa3615
HF138, HFA 3015 a légszűrő
Szavasztok Banditák!A motoreladáshoz hozzászólva:Mikor vettem az 1250-est. a 750-es Banditom beszámitották.Szerintem 800 ezret ért/Szervizelt , kevés km.új gumi ,óra bukógomba,hőfokmérő,stb-stb/ Full-Gas aszondja 680.Köpni-nyelni nem tudtam.Látszott rajtam,hogy romokban heverek még az eladó vigasztalt"el lehet adni eztet a szabadpiacon is!"Soma barátommal voltam ,kértem tőle kölcsön 100 ezret és megvettem a nagybanditot!Lehet,hogy a mai napig árulnám 800-ért.Az biztos 2 hét alatt a 750-es elment./mennyiért azt nem tudom/Tehát mindent el lehet adni csak az a bizonyos ár!Én minden motoromat használt cuccomat el tudtam adni csak el kell dönteni,hogy rajta ülsz évekig vagy eladod./egyedül a feleségemet nem sikerült piacra dobni pedig még elég jól néz ki,megkimélt,kevés kilóméterrel/Remélem nem olvassa a fórumot.Zöldi légyszives ird meg a nagybandit Hiflo légszűrő tipusszámát.Köszi,az erő legyen veletek!
Fogalmam sincs mennyivel másabb az anyag a Banditon.....megvallom csak egyszer pucováltam, de mivel igen hamar újra ugyanolyan lett ezért nem forszírozom.....
Én egy Varadero 125-öt adtam el augusztusban 2 nap alatt. Mert jó áron volt. Folyamatosan néztem a hirdetéseket,mielőtt megirdettem, úgy tűnt, ugyanazokat a gépeket hirdetik egyfolytában.
Üdv!

"Hiszen motort - MA - Magyarországon (vagy bármi mást) iszonyat nehéz eladni, hiszen valami hiányzik az embereknél: ez pedig a PÉNZ."

Ezt vitatnám. Ami valóban jó, és jó áron hirdetik, az viszonylag hamar elmegy. Ősszel 1,5 hónap alatt 3 nagyon jónak számító vételről csúsztam le, mert én is azt hittem, hogy teljesen áll a használtmotor piac. Nem így van.

Amit sokáig nem lehet eladni, az valami miatt nem versenyképes a piacon. Kora, állapota, vagy más tulajdonsága nincs összhangban az irányárral.
Nálam tiszta szokott lenni,de 5 percnél többet nem vagyok hajlandó foglalkozni vele,tehát mindíg picit barna,tojok rá,inkább a pucolási idő helyett motorozom és tudom,hogy én járok jól!
Sanyi a DL/SV leömlőjéről beszel, annak köze nincs ehhez minőségben, ha jól értelmezem.
Meg fog vörösödni de szíp az.............nekem teccik.
Azt mondom,rendszeres takarítással,illetve polírral megőrizhető a leömlők fénye. Az enyém 23 ezer után ilyen.
A Dl-eknél mindíg elszíneződik, akár sokat járatod hűtés nélkül, akár nem!
Arra azért mérget nem vennék, azt hittem csak az oxidáció a probléma de olvastam tovább és látom hogy az elszineződés a problémátok. (Ez véletlenül nem akkor alakul ki mikor a motort sokat járatják hűsét nélkül és elszíneződik a leömlő?)
Mikor hozzám került a Bandit, lemarattam az egyik szélső leömlőt próbaképpen.
Nem került sok időbe, pár perc alatt szép fémesen csillogott,
éppen csak az a barnás réteg tűnt el.

Ez így is maradt kb. 3 napig, alig 1 hét elteltével pedig pont olyan
barna volt mint előtte...