Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FC-Moto-nál már kapható az új felnyitható SHOEI Neotec Az ára nem túl cukor
A képen többféle bizti van. Nézz utána, mert ez valami önkezűséget jelenthet. Mint tudjuk, bizti magától még sosem ment ki az életben.
Ha megint füst van, akkor a negatív saruval köss sorba egy h4-es izzót és az zárlat esetén elviszi a terhelést. Így könnyű fennálló zárlatot keresni.
Na ez az így gondoltam én is, csak így 22:05kor már nehezemre esik kifejezni.:D Köszönöm a segítséget.:)
Nem hiszem....ha már égett a szigetelés akkor valami zárlat van....
Az lesz. Egyelőre leszedem a régi szigetelőszalagokat az összes vezetékről és kicserélem újra. Gondolom az eső és a régi szigetelés miatt szikrázott és ettől gyulladt be kicsit a műanyag.
Mutasd meg villanyásznak.....
Megvilágosodtam! (azt hiszem:D) Az egyik kábelen a szigetelőszalag meg prökölődött, valószínüleg ez lesz az. :D
Az fasza, mert rendesen fehér füst volt. amolyan kábel-műanyag szagú....Igen, ma vettem.De volt próba és akkor nem produkált ilyesmit. Lefotóztam a biztosító-doboz körüli részeket ebből hátha kicsit többet tudna valaki kinézni.
Ha füst nem füst hanem gőz volt akkor lehet az, de azért látatlanban nem nagyon lehet bizton kijelenteni....ha tényleg műanyag volt akkor az gáz....meg kell keresni az okot nehogy kigyulladjon.....frissen vásárolt?
Szia!
Igazából enyém a motor, és ma hoztuk haza futón és végig esett rá az eső. Megnéztem a biztosítékokat és ott minden ok-nak tűnt. Akkor szerinted az lehet az? Éppen járt a motor és a tank illetve az ülés találkozásánál (pont a biztosítékok körüli helyről) műanyagszagú nagy fehér füst jött. Mondanom sem kell nagyon meglepett(megijesztett ) am 400 as 90-es banditáról van szó
Vizes úton mentél vele?....mert olyankor szokott a felcsapódó latyaknak égett szaga lenni..
Sziasztok lenne egy kérdésem ha tanktól ilyen müanyag éget szagot éreztem és láttam és felvettem az ülést se a biztosítótáblán se a vezetékeken nem látszik semmi szerintetek mi lehet valakinek van valami ötlete? Előre is köszönöm szépen
Azon már tényleg nem, de ezen igen.
Nem pont erre gondoltam, hanem hirdetett XR-1100-at, Qwest-et, Raid2-t meg még valamit, de már nem is elérhető azon linken amit beraktál.
Hát majd utána nézek jobban, bár nekem lehet nincs túl nagy értelme, mert ha taknyosra fordul az idő, akkor leteszem a gépet.
Oh köszönöm! :)
Pontosan nem tudom neked megmondani. Egy szörühaz ez is, belül egy ujjnyi meretü rozsdamentes kosarfonat van. Az alja letekerhetö, csak mint nagyobb tarsainak. Egy gepröl "esett le meg anno", bar öcsem "gyüjtemenyeben" is lattam ugyanilyet, csak egy szammal nagyobb volt a csatlakozo merete.
Szerintem profi csöszerelvenyboltban talalsz hasonlot.
Amugy normal motoros idöben nem igen gyülik benne a cucc, de amint taknyosra valt az idö, gusztustalan dolgok akadnak fent.
Kicsit paranormalis jelenseg, mert szamadatokkal nem rendelkezem, meg allandoan keresem (kerestem) az optimalis beallitast, igy nem igen tudok szamszerüsithetö eredmenyekkel szolgalni.
Szia !

Köszi a hozzászólásod, a vizes átalakítást is végig fogom olvasni.
M-es méret lenne a megfelelő.
Második sisak-ként lenne használva.
Személyesen is meg tudom próbálni, mert nincs túl messze tőlem.
Érdekes ez a "bödön". Láttam a képet amit a saját motorodra csináltál. Szép esztétikus kivitel ahogy azt már megszoktuk tőled. Szabad tudni, hogy tulajdonképpen miből is készült? Valamire nagyon emlékeztet az alakja, mintha már láttam volna ilyet valahol, de nem jövök rá, hogy hol.
raid2 van nekem is,kb. uaz a véleményem, amit tsanyi írt, a zajcsökkentő szett helyett vegyél inkább füldugót, az a szett nem ért 15k-t

a sisak kurva kényelmes és pinlockos, valóban kicsit zajos....
utojára 70k volt, a qwest vagy i a tök meg ennek a kifutó raid2-nek az uj verziója, ha jól tudom....
Hello!
En az E85-nel meg olcsobb adalekot tudok! Ugyan többször vagtam bele a temaba, de igazabol süket fülekre talalt.

http://www.zsiguli.hu/?action=...

A cikket erdemes vegignyalazni. Nem hiszem hogy a viznel olcsobb "hajtoanyag letezik manapsag"!
En magam par eve belevagtam a megvalositasban amolyan minimalmegfejtessel. De sajnos a elögyujtas modositasanal megakadtam. Igaz azota van mar csillagkerekem a gyujtasjeladohoz, amit el lehetne fokolni, meg alaplapom is, csak idöm keves ra. Meg olyan jol megy most a Power Commanderrel hogy nincs kedvem beleturni.
Elmeletem szerint egy jol elhelyezett "puhafalu"tartallyal, egy folytoszeleppel, es par szal vekony csövel könnyen kivitelezhetö a dolog a motorok eseteben. Es a szivocsonkokba a szinkron-meresi pontokon keresztül be lehet juttatni a vizet a keverekhez.
Igazibol a viz mennyiseggel van gond, mert kiindulaskent 25% viz javalott, es mondjuk egy 20 literes tank mellett akkor tartalyunk kb 4-5 liter kell hogy legyen... azert ennyi vizet nem egyszerü elhelyezni a motoron, föleg több napos turakon...

Masik igen kellemes hatasu dolog mely a sajat gepeben mar talan több mint egy eve dologozik : a kartergaz szörü. Bödön neven elhiresült csodadolog.
http://belsoseg.blog.hu/2008/0...

Es aztan az en megfejtesem:
http://www.gsx1400.hu/index.ph...

Etanolhoz.
Addig ne csinalj semmit a motorral amig tisztaban nem vagy minden körülmennyel amit a valtoztatas soran tapsztalhatsz. Ugyan van nehany kiemelkedö tulajdonsaga az alkoholnak, de az csak akkor aknazhato ki ha tökeletesen hozza van hangolva a belsöegesü motor. Nagyobb a kompressziotürese, de ezt csak akkor tudod kiaknazni, ha csökkented a te motod süritesi teret, ami utana benzinüzemben mar nem biztos hogy jol fog elsülni. 15-25% körüli extra üzemanyagot kell levegögöz keverni. Annelkül a tulsagosan elszegenyedett keverek, detonacios egessel fog elegni, meg a felsö holpontra erekezes elött, melynek nyomasa 100 szorasa is lehet a normal egesi nyomasnak, melyet egyetlen motor sem visel el karosodas nelkül.
Szerintem receptet senkitöl ne varj, mert az orszag tudatlan fele altalaban modositas nelkül hajtotta a gepet olyan mertekig adagolva-szegenyitve a kevereket hogy meg eppen elfogahatoan üzemelt a jarmü( vagy mar nem ). Masreszröl mint hogy nincs ket egyforma soför, es motor, igy a "tökeletes" beallitas parameterei is elteröek lehetnek, akarcsak egy benzinesnel)
Elsö közelitesnek egy 20%-os füvöka keresztmetszetnövekedest kene kiprobalni ( ugye ez nem azt jelenti hogy az atmerö meretenek 20%-os növeles!) De akkor meg lehet gond a subertü alakjaval, hiszen annak alakja, kupossaga adja a masik karakterisztikat...
Mas reszröl, meg tul szerencses tulmeretes o-gyürüket belepaszirozni az egy szammal kisebb hornyokba. Ugyan a csavar lehuzasakor nem fogod eszlelni, de mondjuk a müanyaksapkajat a karbinak siman el fogja dobni egy ilyen pontszerü terheles , föleg mert közben kap hideget meleget, aztan a vegen kurvara nem fog zarni a membrannal. De mondjuk a karbihaz is elvetemedik siman...Es szerintem az extra feszültseg a tömitesben is jobban öregiti az anyagok. (Azok a horonykeresztmetszetek pontosan kikszamitott, kikiserletezett ertekek. A tömites ugy tudja ellatni a feladatat, ha a marad elegendö helye a deformaciora, melyet egyszer maga a összenyomaskor szenvedett keresztmetszet valtozasbol van, a masikat meg a nyomas altal okozott felüeten hato erökböl ered. Ennek következteben preselödik be , vagy feszül ra felületre...

Üdv

Istvan
Olyan mint a bankrablás..................ügyelni kell hogy ne nyomjanak fel.
Pontosan mire gondolsz, mert 5 félét hirdet.
Hát csak úgy biztos nem fogják vizsgálgatni, de ha valaki felnyom, még azt is megállapítják, hogy hol termett a kukorica amiből készült.
Nekem raid2 van.....nem rossz, de zajos, a szél erősen cirkulál....viszont kicsit racsing érzés... ......és a lényeg, hogy fel van csapva a hátulja és kevésbé töri a kulcscsontot....a zajt lehet jól csökkenteni, lehet hozzá kapni alulra peremet ami zár a nyak körül és akkor csöndesebb lesz...az plusz 10-15 rugó...