Ebben a témában érdemes visszaolvasni K.István írásait....csak igazolni tudom, hogy nem tesz jót ezeknek a motoroknak.......a gyújtást is hozzá kell lőni.....ugyan injektorossal jártam pár hónapig 50-50%-ban, de javítás lett a vége.....
Ha lehet hinni a gúglinak, akkor ilyen gondom nem nagyon lehet.
Az éves km 80% nekem közlekedés, itt meg mindenhol van E85.
Ha esetleg olyan túrát tervezek, aminek az útvonalára egyáltalán
nem illeszthető egy E85 kút se, akkor rászánom azt a 20 perc visszaállítást.
De egyelőre ki akarom próbálni, aztán ha már megvan a tapasztalat,
akkor eldöntöm, hogy megérte-e.
Ki fogom próbálni, már megrendeltem a fúvókákat is.
1 tank benzin árát nekem megér...
Csak a tű és pilot csavar beállításról faggatnék esetleg olyat, aki állt
már át, és van tesztelt beállítása.
Ezzel megfosztanám magam az első indítással való nyüglődéstől.
Köszi a segítséget a gumi témában, kértem a forgalmazótól is egy felvilágosítást, este megvizsgálom az általa adott instrukció alapján, ő azt nyilatkozta, hogy a dot felirat ellentétes oldalán lesz a gumiba az általam kért infó, tehát a másik oldalán.
Üdv
Azt én is tudom hogy méretileg egyforma megegyezik a légolajos méretével. Igen ám de filterben eltérő és ott a lényeges változás!
Hangsúlyozom gyári légszűrőről beszélek a gyárinál is más cikkszámon szerepel nem lehet ugyanaz. Egyébként mindkettő volt a kezembe más szűrőbetétet alkalmaznak az injektorosnál! Nem hiába! És utángyártott nincs.
Ja, 4 számnak kéne lenni. De végülis olyan mindegy az a DOT. Tavaly egy 2004-es Powert használtam elöl, idén egy 2006-ost, tulajdonságaikról annyit, hogy elhajtottam velük a váltókart Hátuk egy 2008-as Proad van, azt mőndjuk újan vettem.
Hát ez az amiért nem megy az azonosítás sajna, már kifolyt a szemem a monitor előtt, hogy találjak valamit, de nincs semmi erről amit én leltem a gumin.
Egyszerűen érdekel...
Bár aránytalanul kicsi lesz a megtakarítás.
Az éves km 80% nekem közlekedés, itt meg mindenhol van E85.
Ha esetleg olyan túrát tervezek, aminek az útvonalára egyáltalán
nem illeszthető egy E85 kút se, akkor rászánom azt a 20 perc visszaállítást.
De egyelőre ki akarom próbálni, aztán ha már megvan a tapasztalat,
akkor eldöntöm, hogy megérte-e.
Megállsz karburátorral kínlódni?
Ki fogom próbálni, már megrendeltem a fúvókákat is.
1 tank benzin árát nekem megér...
Csak a tű és pilot csavar beállításról faggatnék esetleg olyat, aki állt
már át, és van tesztelt beállítása.
Ezzel megfosztanám magam az első indítással való nyüglődéstől.
Én ilyet vettem 2 éve:
http://citybike.hu/spd/HFA3615...
Ez 270ft -al több, mint Zöldi áruja:-)
Üdv
Hangsúlyozom gyári légszűrőről beszélek a gyárinál is más cikkszámon szerepel nem lehet ugyanaz. Egyébként mindkettő volt a kezembe más szűrőbetétet alkalmaznak az injektorosnál! Nem hiába! És utángyártott nincs.