Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem nagy kunszt, hamar be lehet lőni úgy, hogy menjen vele....
Nem csak a megtakarítás a cél, írnak egyéb tulajdonságokról is.
Egyszerűen érdekel...
Ebben a témában érdemes visszaolvasni K.István írásait....csak igazolni tudom, hogy nem tesz jót ezeknek a motoroknak.......a gyújtást is hozzá kell lőni.....ugyan injektorossal jártam pár hónapig 50-50%-ban, de javítás lett a vége.....
Ha úgy gondolod.
Bár aránytalanul kicsi lesz a megtakarítás.
Ha lehet hinni a gúglinak, akkor ilyen gondom nem nagyon lehet.
Az éves km 80% nekem közlekedés, itt meg mindenhol van E85.
Ha esetleg olyan túrát tervezek, aminek az útvonalára egyáltalán
nem illeszthető egy E85 kút se, akkor rászánom azt a 20 perc visszaállítást.

De egyelőre ki akarom próbálni, aztán ha már megvan a tapasztalat,
akkor eldöntöm, hogy megérte-e.
A gondjaid ott kezdődnek mikor 200 nál több kilómétert szeretnél lenyomni.
Megállsz karburátorral kínlódni?
Majd kiderül.

Ki fogom próbálni, már megrendeltem a fúvókákat is.
1 tank benzin árát nekem megér...
Csak a tű és pilot csavar beállításról faggatnék esetleg olyat, aki állt
már át, és van tesztelt beállítása.
Ezzel megfosztanám magam az első indítással való nyüglődéstől.
Végülis azorromatistisztíccsa.
Úgy is mond6nánk, hogy semmi...
Nincs sok értelme.
A karburátoros tulajok közül állt már át valaki E85-re ?
Ez így igaz. A másik oldalon lesz a helyes DOT. Az egyik oldalra mindig ilyen kriksz-krakszokat szoktak írni
Lehet:-)

Én ilyet vettem 2 éve:
http://citybike.hu/spd/HFA3615...

Ez 270ft -al több, mint Zöldi áruja:-)
Köszi a segítséget a gumi témában, kértem a forgalmazótól is egy felvilágosítást, este megvizsgálom az általa adott instrukció alapján, ő azt nyilatkozta, hogy a dot felirat ellentétes oldalán lesz a gumiba az általam kért infó, tehát a másik oldalán.
Üdv
Bocsi a vauuu ért, de nem vagy elég alapos, küldhetnél egy mintát laborba is, hogy bevizsgálják az áteresztő képességet. :)
Na, ez nem hagyott nyugodni utána jártam. Szóval más cikkszám stimmel, fizikai méretek stimmelnek, viszont más színű a papír.
Azt én is tudom hogy méretileg egyforma megegyezik a légolajos méretével. Igen ám de filterben eltérő és ott a lényeges változás!
Hangsúlyozom gyári légszűrőről beszélek a gyárinál is más cikkszámon szerepel nem lehet ugyanaz. Egyébként mindkettő volt a kezembe más szűrőbetétet alkalmaznak az injektorosnál! Nem hiába! És utángyártott nincs.
öpp... 93-mas.. de nem lényeg
szard le a dotot... nekem volt fent 10 hónapon keresztül tavaly 92-es gumi is...
Ja, 4 számnak kéne lenni. De végülis olyan mindegy az a DOT. Tavaly egy 2004-es Powert használtam elöl, idén egy 2006-ost, tulajdonságaikról annyit, hogy elhajtottam velük a váltókart Hátuk egy 2008-as Proad van, azt mőndjuk újan vettem.
Én is
Bizony tévedsz. Legalább is még senki nem hozta vissza, hogy nem passzolt a 3615. 650 légolaj, 650 vizes, k6 1,2 és 1250-be is ez kell.
Nem biztos hogy van rajta dot szám.
Hát ez az amiért nem megy az azonosítás sajna, már kifolyt a szemem a monitor előtt, hogy találjak valamit, de nincs semmi erről amit én leltem a gumin.
Inkább ne................volt egy 500-as ami nem jutott le a tengerpartra csak leégett vezetékezéssel tavasszal.Már zágrábnál döglődött.