De ahogy olvastam itt az alku miatt volt a fő gond.
NO. AZ Én elképzelésem, hogy kiírok egy árat.
Legyen ez mondjuk 1 milla
Ha kicserélek mindent az benne van lazán egy 100-asba.
Tehát akkor simán lemegyek az alkunál 870-ig, vagyis csak 30-at engedtem......de a vevő örül, hiszen az Ő elmélete alapján 130-at.
És mivel sok vevő nem kalkulál a többlet költségekkel (átíratás, műszaki...stb.) így neki minden fillér számít.
De az alap az (és már az asszony csak keresztapának hívja a Discoverin az "autókereskedők" műsoromat - mert annyit megy mikor itthon vagyok) az árat mindig FŐLÉ lődd be...így ha kell akár "nagyot" is tudsz engedni.
ELLENBEN!
MIT-HOL.......
Hiszen motort - MA - Magyarországon (vagy bármi mást) iszonyat nehéz eladni, hiszen valami hiányzik az embereknél: ez pedig a PÉNZ.
Tehát a haverodnál véleményem szerint az ÁR is nagyban számított.....99%-ra veszem, hogy nem a kopott kopó alkatrészek hiánya volt egyedül a gond.
De az Ő példájával az eleje a mondanómnak.....
Van 2 motor....
Az egyik 950.000 a másik a haverodé 1 millióért.
A 950-esre nem kell rákölteni egy ideig - a haverodéra alapban már egy 100-ast.
A 950-es elenged belőle 50-at........marad neki 900.000
A haverod meg elengedhet belőle 130-at.....marad neki 870.000
DE! Nem kellett gumiért rohangálni, szereltetni, centiroztatni, féket rendelni, összekoszolni magát, láncot venni, szerelni...szerelni...koszosnak lenni....és eleve gondokat venni a nyakába.
Szóval ezért mondom, hogy ha magas árat tett be, akkor nem is fogja eladni......
A végével vitatkoznék.. amikor az utóbbi időben legközelebb álltam ahhoz, hogy elcseréljem a GS-t, pont azért nem mentem bele az üzletbe, noha jó volt a másik motor is, és az ára se volt vészes.. viszont se gumi, se lánc se fék nem volt rajta.. hónapokig nem is tudta eladni a gépet a srác
Minimálisan elvárható sztem, hogy legyen még a kopóalkatrészből is hátra valamennyi.. főleg egy olcsóbb motornál, ahol egy teljes kopóalkatrész csere kiteszi a vételár igen jelentékeny részét
Nem az eladó mondja meg az árat. Az eladó max odaadja vagy nem, annyiért amennyit a vevő ad érte.
Nekem a házam 13 milláért ment 3 éve.....most 5-öt se ad senki érte, pedig csak a hitelt kellene kifiztenie.
A motorom ugye 1.798.000ft volt.
Totál sérülésmentes. 50.000km van benne és 4 év, 2 hónapos. friss műszaki....extrák.....
Mégis ha el szeretném adni, mert kell a pénz én MAX 1 millióra tenném ki, és örülnék neki ha valaki 900-at adna érte.
De ilyen gondom nincs, hiszen jelenleg (bár a fele futamidő elment) még mindig 1 millió fölötti a tartozásom a banknak:-)))
Tehát?
Nem adom el:-)))
De hogy a témánál maradjak.
Sokszor néztem Én is hirdetést.....ilyen-olyan extrával...
Én erre mindig azt mondtam: És kit érdekel? Szedd le róla, nekem nem kell.
Az extrákat mindenki magának veszi, mert kell, mert szeretné...stb.
De ez nem fogja emelni soha egy motor árát, hiszen a vevőnek lehet hogy eleve más az elképzelése. Tehát az exrákat parányiba be lehet számítani, de inkább nem.
Az új gumi...stb az ugye nem extra, hanem a közlekedés egyik fontos eleme. Miért veszik bele a hirdetésbe?
(a másik.....ha eladó a motorom Én már nem veszek rá új gumit, hiszen tudom jól, hogy az alku miatt úgy is lejjebb megy az ára - így inkább az új motorra költöm a gumipénzt is)
Hidd el, ha valamit igazán el akarsz adni és kell a pénz el fogod adni. Sajnos a mai világban tévhit, hogy az eladó diktál. Akik így állnak hozzá nem is fogják eladni. Tudom mennyire bosszantó, de ez van. Itt van a saját példám: tavasszal 1,725M-ért vettem a gixert, költöttem rá (gumi, olaj, bukógomba..stb). Akármennyire lázadtam a végén szeptemberben 1,4-ért odaadtam. Egy hétig fortyogtam, aztán lehigadtam. Buktam sokat ez van, az élet megy tovább.
Az a baj, hogy szeretem :-)
Ma már említette, hogy nagyon szeretné már. Azóta azzal baszogatom, hogy majd letakarom és ráírom, hogy csóró szuszukis vagyok :-)
Én meg mondtam volna neki,hogy rendben viszlek egy kört,de csak akkor,ha amikor leszállsz a motorról,és leveszed a sisakot,letakarod a fejed valamivel!
NA ilyen kritikával még nem találkoztam.
Egy kedves hölgy ismerősömnek tettem igéretet egy tavaszi motorozásra. Erre Ő. Milyen motorod van? Mondtam, hogy nagy, túra.
Erre Ő..Ok de milyen tipus.
Suzuki BAndit...
Ő: ááá az meg milyen? na jó...vihetsz vele, ha letakarod rajta, hogy Suzuki...mert az olyan ciki, mint az autó
Hát nem kaptam levegőt. Teszem hozzá a hölgy nem sznob és nagyon kedves és aranyos csak ennyire tájékozatlan e téren.
:-)
Én a Fiatommal jártam így!
Mármint jól!
Nem mentek az eladások,és a 4,4 millás ótót leárazták 3,3-ra.
Na én akkor vettem meg!
Akik előttem egy hónappal vették, marták le magukról a húst!
Ez attol is fugg mennyire kell a befolyo mondjuk 1,6 millio.Ha nem mert megvagy mint a befott akkor nincs gond......de ha ennyi hianyzik a kiszemelt masikbol.......vagy csak elveszik a melo esetleg latod elillanni a jobbnal jobb masik gepeket mas lenne a hozaallas.
Minden cucc annyit ér, amennyit adnak érte. Hiába van extra meg garantált km. A sutyuki dögivel nyomja a Banditokat a piacra, tucatnyi van belőle, nem egy értékálló típus, még a motorkínálati palettán sem. Amúgy meg, aki nem akarja eladni, az annyit is kér érte...:-)
Nem vagy az. Csak éppen a mai világban úgy működik a dolog, hogy ami normálisan néz ki azt is szarért-hugyért vennék meg, olyan árért, amiért az eladó a halál faszára küldi a vevőjelöltet. Az alkunak is megvan a normális határa, de létezik az az ajánlat, amiért inkább felgyújtom, mintsem hogy odaadjam. 2008-as a motorom, van benne 33e. Garantáltan annyi! Abszolút sérülésmentes. Semmi hibájáról nem tudok. Ezt akár írásba is adnám egy adásvételin mindenféle jogi következményével együtt. Van rajta jó néhány cucc extraként. 2,38M volt mire gurult. Közben felment az ára rendesen. Tojok rá mit ADNÁNAK érte, ha 1,8M alatt nem adnám oda és pont! Akkor rám rohad, de akkor sem. Igaz nem is eladó, csak hangosan gondolkodtam.
Nem akarok gecc lenni, de egy ilyen szép motor, ilyen értelmes extrákkal 1 héten belül elkelne, ha normális áron kínálnád. Így viszont soha nem fog, de szerintem Neked is így lesz a legjobb.
De ahogy olvastam itt az alku miatt volt a fő gond.
NO. AZ Én elképzelésem, hogy kiírok egy árat.
Legyen ez mondjuk 1 milla
Ha kicserélek mindent az benne van lazán egy 100-asba.
Tehát akkor simán lemegyek az alkunál 870-ig, vagyis csak 30-at engedtem......de a vevő örül, hiszen az Ő elmélete alapján 130-at.
És mivel sok vevő nem kalkulál a többlet költségekkel (átíratás, műszaki...stb.) így neki minden fillér számít.
De az alap az (és már az asszony csak keresztapának hívja a Discoverin az "autókereskedők" műsoromat - mert annyit megy mikor itthon vagyok) az árat mindig FŐLÉ lődd be...így ha kell akár "nagyot" is tudsz engedni.
ELLENBEN!
MIT-HOL.......
Hiszen motort - MA - Magyarországon (vagy bármi mást) iszonyat nehéz eladni, hiszen valami hiányzik az embereknél: ez pedig a PÉNZ.
Tehát a haverodnál véleményem szerint az ÁR is nagyban számított.....99%-ra veszem, hogy nem a kopott kopó alkatrészek hiánya volt egyedül a gond.
De az Ő példájával az eleje a mondanómnak.....
Van 2 motor....
Az egyik 950.000 a másik a haverodé 1 millióért.
A 950-esre nem kell rákölteni egy ideig - a haverodéra alapban már egy 100-ast.
A 950-es elenged belőle 50-at........marad neki 900.000
A haverod meg elengedhet belőle 130-at.....marad neki 870.000
DE! Nem kellett gumiért rohangálni, szereltetni, centiroztatni, féket rendelni, összekoszolni magát, láncot venni, szerelni...szerelni...koszosnak lenni....és eleve gondokat venni a nyakába.
Szóval ezért mondom, hogy ha magas árat tett be, akkor nem is fogja eladni......