Nem a tankodat fogják nézni először, hanem a "pálinka főződet, "mert felnyomott a szomszéd, vagy a haver és csak utána nézik a tankot.
De az már mindegy, mert olyan jövedéki bírságot vernek rád, hogy úgy sem tudod kifizetni, és akkor viszik a házat meg a kocsit.
Ez a XXI. század államosítása.
Ráadásúl, rohadék rendszerellenes bűnözőnek kiáltanak ki, mert olyat merészeltél csinálni kicsiben, amit Ők nagyban csinálnak.
Csak, hát amit szabad a Jupiternek.......................
Én kocsiban néha bekapcsolom az Androidos Sygic Aurát, nem mondom, használható, ha épp lövéssed nincs hol vagy, de ésszel kell nézegetni, meg nem árt a táblákat is figyelni
A pontos helyszínhez tényleg jobb a papír, de a villanytérkép elég jó támaszt tud adni ha a helyén kezelik, sok távoli városban volt már nagy segítség.......kis járműnél tényleg tök jó és szépen lehet rá hagyatkozni, ahogy írtam nekem is a kamionos verzsön van ami magasság, súly, szélesség és tengelyszám adatot is tartalmaz mégis miskolcon szó nélkül be akart vinni a repülőtéri úton egy 3m-es híd alá, ja és csak egy kis tábla jelzi és az is akkor ha már bekanyarodott az ember az útra(illetve előrébb van egy táblakupacon jelzés).....
És ha a Margit híd kellős közepén a GPS azt mondja hogy fordulj balra, akkor az ilyenek ezt meg is teszik? Budapest kivételével abszolút nem használok GPS-t, nekem bőven elég a "fapados" térkép is.
Nekem is az van(a la Zoli) és nem nagyon vannak benne a tiltott szakaszok jó része sőt igen sokszor el akar vinni másfelé mint amerre kell....arra nem lehet hagyatkozni, szegeden pl. épp így keveregtem a belvárosban a szűk utcákban mert nem tartotta tiltottnak, de amikor már odaértem nem volt visszaút miközben a cím gyakorlatilag ott volt a 47-es út mellett csak másképp tervezett...
Igazából nem biztos hisz a biztosító fizet, a büntit kifizette és annyi.....ha a pót alváza nem csavarodott el véglegesen akkor még annak sem lett nagy baja csak a kivágott gumit kell fizetni-e.....kár lenne kirúgni mert aki ekkorát szopott az sokkal jobban odafigyel ezután míg aki még egy ilyen előtt áll még nem...
Viszonylag könnyen, már átnéztem a hírt és a hsz-eket és persze van véleményem, de az hosszú lenne ide....a lényeg, hogy hibás is volt meg nem is, illetve abban biztosan, hogy meg is borította, de értem a lelkivilágát amikor megszorul egy szűk helyen idegenben és nem akarja megvárni a rendőröket hanem minél hamarabb szabadulni akar, na akkor az ember ijedtségében csinálhat ilyen faszságot...
Hmm... köszi hogy leírtad objektíven és nem rémísztgetsz .
Azért bennem maradna a tüske, ha nem írtad volna, hogy típushiba is.
Egyébként az égéstér vizsgálatot én is beiktatom majd, úgy néz ki
rendelkezésemre fog állni egy videoendoszkóp, azzal mindképp
szeretnék pár képet csinálni előtte-alatta...
Amit láttam az az, hogy zöldes-fehér(inkább fehér) volt az égéstér és egyre fokozódó gyengülés.....amúgy a dugótörés típushiba és benzinnel is előfordul így azt nem tudom teljesen az etanol rovására írni viszont akkor következett be amikor elkezdtem azzal járni, de a befecskendező beragadása csak etanolnál fordult elő a típusnál, mondjuk az Téged pont nem zavar ......
Ez a dugótörés igen furcsa, a kérdés mondjuk jogos, hogy az elektronika hogy reagált az etanolra ?!
Én úgy tudom, hogy ha az Etanolnak "nagyobb" előgyújtást kell adni,
vagyis korábbit, feltételezem ezt jelenti a "nagyobb".
Namármost mindenhol leírják, hogy ha az előgyújtás később van,
akkor az a hatásfokot rontja, csökkenti a hőterhelést, és a csúcsnyomást.
Ennek oka, hogy jobban belelóg a kipufogóütembe.
Ráadásul az etanolos motorok kevésbé melegszenek...
Vagyis, ha nem állítok semmit és megy vele, akkor jobban nem terhelheti ?!
Na ez az ami miatt nem teljesen értem ezt... de elhiszem, hogy eltört az a dugó, félre ne értsd .
Meg egyébként is ismered az RF-es vesszőfutásom, a motor legkisebb
nekem nem tetsző neszére úgyis felfüggesztem a projektet .
Motoron nema............néztem guglin valami etanolgyártó cuccot.Napi 20 litert lead bármiből amiben van alkoholtartalom.
Az elég is lenne mondjuk kéthetente 3-4 napot járatnám oszt kakukk.
Dugó törés volt a fő gond, de az a fő gond, hogy másképp ég mint a benzin, ezért kell a gyújtást is hozzá állítani....lehet kapni 50 rugó körül vezérlőt a CDI-s gépekhez is....
Szeretnék venni még egy sisakot, és a véleményeteket kérném erről a hírdetésről.