De kérdezd Basi2-t, tavaly szerelt egy 1.2-t, aminek már szinte fogak nem voltak az egyik gangon. Úgy tudom, komplett csapágycsere is volt, de csak "ha már szét van úgyis szedve" alapon.
Fene tudja miért, de nem esz meg mást. Szerintem a neten angopl és német nyelven fellelhetpőtapasztalatok 2/3-át elolvastam erről, volt nem egy, aki búgósan használta 20-40-60(!) ezer kilométeren át, aztán fogaskerékcsere, és tűz tovább.
Azért nem kell ennyire komolyan venni mindent.
Az Én motoromban most 40000 van, K3 és köszöni szépen jól van.
Nem hallok különösebb búgást, de ha van is leszarom.
Ennyire erővel mindenbe bele lehet kötni, úgy néz ki ezeknek ez a gyengéje, ennyi.
Egyetértünk!
Sosem felejtem haverom 850-es Fiat kupéját!
Mikor buszmegállóhoz közeledtünk, mindenki készülődött, mert azt hitték jön a busz!
30.000 km-t ment így vele, ütötte vágta, de még eladás után sem kellett az új tulajnak hozzányúlnia 5 évig, míg ő is el nem adta!
Meg nem haragudj kérdésemért, de kíváncsivá tett a helyesírásod!
Te magyar származású vagy?