Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!

És ez ezt a barnás/sárgás színt is lehozza?

Üdv!

Daty
Szia!

Mi ezzel pucoljuk a leömlőket faszák lesznek!


http://www.louis.de/_10139e6f9...

Minden elérhetőségem ott van az adatlapomon, de legyen :D
Zöldi!
Küldj mail címet az info@darazsgarazs.hu-ra , és küldök képet a Vespáról.
Na na! Ne szídjuk a V2-t
Azt már régóta nem használom semmire mert eddig még nem vitt le semmiféle rozsdát... ....ha vason kell rozsdával bánni akkor a rozsdaátalakítókat használom, na azok igen jók, de erre a célra nem...
Annyira nem zavar, csak azt hittem az Evipass csodákra képes!
Sajnos elég rossz minőségű rozsdamentesből készítik ezért tud egyáltalán kialakulni ilyen ocsmány oxid réteg......viszont némi készpénz ellenében kipufogós meg tudja csinálni jó anyagból is annak akit ez zavar....
Köszi!
Egyszerűen nincs az embernek pénze.......unalmában meg mit csinál? Nézelődik.

Tehát az, hogy 2000-en nézik meg a motorod az se jelent semmit.

Én most ismét a házzal tudok példát mondani.
Eddig vagy 50-en nézték meg......és mindig csak utána derült ki, hogy csak unatkoznak hétvégén és ez az időtöltésük......

1., nem unatkoznak legalább
2., ötleteket lesnek el (ki-hogy csinálta meg)
3., jobb helyeken kapnak még egy kávét, teát is

De semmi több, hiszen vagy munkanélküli, vagy minimálbéres /minimálbéren bejelentett vállalkozó (és ugye hitelt nem kap).

Én is tettre kész voltam.....de az 50. után beintettem. Azért nem fogok 60km-ert utazgatni, hogy megmutogassam a házat.


Aki vásárolni akar az pénzzel megy bárhova.



Én 2003 december 5.-én eladtam az annoi TZR-em.... este 22 órakor már ledumáltam egy szolnoki csávóval a bizniszt egy Apriliára....
December 6.-án 11 órakor már ott voltam a motor mellett a pénzzel. (Bár ne lettem volna ott)... Szóval a mai világ már nem olyan mint 3-4-5 éve.
Fényesíteni polírpasztával lehet, de az elszíneződést nem könnyű eltüntetni.....viszont krómpaszta(polír) minden autósboltban kapható....
Mint írtad, ezt nem tudom, de egy DL650-es könyöke lett belőle!
Az rendben van, hogy a lilát nem, de hogy a barnát/sárgát sem, az nem vártam az ódák után amiket itt zengtek róla!
Hát...azt nem tudom, hogy rozsdamentes e, de hogy sz@rt sem ért rajta az Evipass, azt lát6od!
Nem, hogy fényes nem, de még igazából tiszta sem lett!
Ez kérem minőségi kínai biliacél ami meg van ijesztve némi rozsdamentességggel alibiből.
A lila elszíneződést semmi sem veszi ki belőle,sztem.....
Bácsi.
Ez valami fos v2
Szerintem ez a cső nem is rozsdamentes, legalább is a bandité soha nem lesz ilyen színű, bármennyit jársz retkes úton.
Azon az evipass ha leszalad egy csíkban,m ár attól fényesebb lesz.
Ennyit az Evipass nevű csodasz@rról.
Az első 2 kép Evipassolás előt, második kettő utána.
Nekem mint látjátok, egyáltalán nem hozta a várt eredményt!
Minden elismerésem az ismerősödé..

Van olyan 18 éves gép amiért adnék annyit. de nem egy transalpért

A használati értéke az felbecsülhetetlen.. ha nem untam volna meg, nem is hirdetném
Nem túl irigylésre méltó a helyzeted. Ennél olcsóbban én sem adnám, mert a használati érték, amit számodra képvisel gondolom még ennél is nagyobb. Eladni meg nem könnyű, mert nemegy népszerű típus, nem is mai, km is van benne. Persze minden lehetséges, ismerős egy 18 éves transalpot múlt héten adottel 500-ért.
260.. De dobozok nélkül. ..és ebből már nem engedek

Meg kell is rá költeni.. nem olyan mint amikor 350-ért hirdettem, de az általános állapota az jó.
Mennyiért árulod?
Egy autókereskedő mondotta: Az extra egy olyan dolog, ami senkinek nem kell, azonban mindenki elvárja...

Ők is gondban vannak, amikor egy bizományba átvett autó tulajának el kell magyarázni, hogy a rózsaszín plüss kormány miatt nem fog többet kapni az autóért :-)

Az extra csak egy új jármű esetén emeli az árat, mégpedig azért, mert ott a leendő tulaj állítja össze a listát.

Azonban jó kérdés, hogy mi számít extrának. Az amcsiknál az még bőven alapfelszerelés, amit itt exkluzívnak számolnak. Manapság az alapár lassan nem tartalmazza a kerekeket sem...

Mindez persze a motorok esetében is igaz.
..és szar világ van. 30%-os árcsökkentéssel csak azt tudtam elérni, hogy naponta kétszer annyian kattintsanak a GS hirdetésére, mint annak előtte..
Az volt a fő gond, hogy mindketten átlagos áron akartunk megszabadulni a motorjainktól.. csak az enyémre nem kellett költeni olajcserén kívül egy petákot sem még nagyon sokáig.. ellenben az övére.

Jah, és nem a haverom volt.. csak kisebbre cserélte volna a gépét, én meg nagyobbra szerettem volna, aztán így megtaláltuk egymást.

200-at kellett volna fizetnem a GS-en felül.. de én max 150et adtam volna.. nem egyeztünk meg. Pedig a szándék erős volt bennem, mert 350 kilométert motoroztam a decemberi ködben.. Mondjuk bánni se bánom igazán, azt h nem lett csere

Am meg igazad van.. csak sokan úgy akarnak középesen áron megszabadulni a motorjuktól, hogy nincs rajtuk egy ép kopóalkatrész sem.. az meg úgy lazán 100-150ezer forintnyi érték..annyival meg nem nagyon szokták olcsóbban adni.. kivéve most, amikor mindenből sárga csekket kénytelenek csinálni az emberek