Itt a falumban készíti egy hölgyemény,potom 15 pézé! Aki eddig látta,az azt mondta,hogy nagyon tuti! Nekem nagyon bejött,sokkal kényelmesebb,mint a gyári! A tel.szám:209185119 Leitert Mariann Kiskőrös Postán is megoldható!
Üdv!
A télen gumicserére gyűjtök.
Az előző Conti RA1 jó volt, de itt korábban többen esküdtek valamiféle PR párosra. Más első, és hátsó. Ez mi volt? És mennyi kilométer volt vele. Jövőre egy Bosznia, Montenegró, Albánia, Bulgária, Törökország majd haza túrát tervezek.
Köszi!
Hali!Igen,szép a motor!Megkérdezhetem,hogy milyen ülés ez,mik a tapasztalatok vele?Én is gondolkodom a gyári helyett valami ilyesmiben.Köszi,szép estét!
Uhh! De szép motor...Jómagam is bordó naked nyergében. Amikor meglátok egy ilyen szépen csillogó tankot, mindig elgondolkodom hogy lehet el kéne adnom a tankbőrömet
Még 8 év v2 után is azt mondom,h küzdelem menni vele. Nekem kicsi és kényelmetlen is. A Japán v2höz képest nagyon rángat. Nekem nem jött be! Valahogy örülök,h megszabadultam a 2 dugótól.
Szerintem az 1250-enesnek a Honda Cb 1300 allt modelt a blokk-hengersor megformazasakor...
Mint az 1400 -es eseteben erösen hajaz XJR 1200-re (1300). En meg 9 ev birtoklasa utan is messziröl megtevedek ha egy XJR jön szembe...
A bandit viszot tiszta genekkel rendelkezik a formavilagat illetöen.
Pedig szerintem (meg még sok, klasszikus vonalat kedvelőnek) A légolajos Bandit finombordázott blokkja a kategória legszebbje (vázelemekkel már el sem lehet igazán rontani).
A vizes Bandit blokk egy kicsit stílustalan, de a légolajos egy iparművészeti alkotás is lehetne. Ide sorolom még az XJR 1,2 és GSX 1,4-et. És kb ennyi. A többi mind egykutya...
A Ducati-hoz külön gépkezelő engedély köll!
Egyik este a barátomét csak hazadobtam de......
kín szenvedés volt a Bandit után.
Szép-szép de mit egy olasz nő! Jó mutogatni de együtt élni vele :-)
Itt a falumban készíti egy hölgyemény,potom 15 pézé! Aki eddig látta,az azt mondta,hogy nagyon tuti! Nekem nagyon bejött,sokkal kényelmesebb,mint a gyári! A tel.szám:209185119 Leitert Mariann Kiskőrös Postán is megoldható!
A télen gumicserére gyűjtök.
Az előző Conti RA1 jó volt, de itt korábban többen esküdtek valamiféle PR párosra. Más első, és hátsó. Ez mi volt? És mennyi kilométer volt vele. Jövőre egy Bosznia, Montenegró, Albánia, Bulgária, Törökország majd haza túrát tervezek.
Köszi!
Hát nem gyönyörű? A bordó legalább mutatós is! A fekete az nem szín!
Mint az 1400 -es eseteben erösen hajaz XJR 1200-re (1300). En meg 9 ev birtoklasa utan is messziröl megtevedek ha egy XJR jön szembe...
A bandit viszot tiszta genekkel rendelkezik a formavilagat illetöen.
És tegyük hozzá, ha valakinek úri kedve úgy óhatja, elég kevés imputtal 150 lovasra alakítható.
Pedig szerintem (meg még sok, klasszikus vonalat kedvelőnek) A légolajos Bandit finombordázott blokkja a kategória legszebbje (vázelemekkel már el sem lehet igazán rontani).
A vizes Bandit blokk egy kicsit stílustalan, de a légolajos egy iparművészeti alkotás is lehetne. Ide sorolom még az XJR 1,2 és GSX 1,4-et. És kb ennyi. A többi mind egykutya...
Persze itt megint ízléseken polemizálunk
Még a végén lehet beújítok egy tanktáskát is!
Mél átment? A citromossal rendszeresen kézbesítési problémáim vannak.
Egyik este a barátomét csak hazadobtam de......
kín szenvedés volt a Bandit után.
Szép-szép de mit egy olasz nő! Jó mutogatni de együtt élni vele :-)