Csak valahogy az jön le, h sprórolni akarsz a dolgon. Namost 5k-s max kerettel meg 2 literrel keveebb átlagfogyasztással soha, semmit nem fogsz spórolni a bandithoz képest, annyira jelentős a kezdeti invesztált pénzmennyiség, továbbá annyira sok kilométeren térül meg, amennyi alatt kifekszik egy de inkább két robogóblokk, ami megint beleköszön egy százaskába.
Szóval ha kell egy ingázómotor, nagy csomagtartóval, mert miért ne, akkor hajrá. Ha gazdaságilag is meg akarod támogatni, akkor már nehezebb dió. :)
Saját példa: 70-ért vett robogó, 1 év alatt egy belsőt vettem bele, meg benzint+olajat. Az üzemanyagon kocsihoz képest fogtam 40 ezret, bkv-hoz képest 30-at, bandithoz képest szintén.
Lehet..............bár inkább én nem beszélnék róla................inkább az érintett.
Lényeg hogy egy apró hiba és sok egymást követő véletlen ami külön külön nem lenne veszélyes összeadódott.
Két motor futón jött haza egy személy sérült.
Nem életveszélyesen de komolyan.
Az ott tapasztaltak mondatják velem amit már eddig is tudtam hogy a biztosítás nagyon fontos.
Nekem csak azért nem volt meg 1 nap alatt az átírás mert sokan voltak a vámnál és az okmány irodában.
Kell egy kétnyelvű adás-vételi (az se baj ha hamis )eredeti, kilyuggatott forgalmi, nekem volt egy friss olasz eredet igazoló papírom is. 8-ra vittem az NKH-hoz, 9-kor már a vámnál voltam ahol röpke 4,5 óra alatt befizettem a reg. adót. Másnapra maradt az okmány iroda és este már rendszám és forgalmi volt a géphez.
Köszi. Ruhával kapcsolatban: azon tűnődöm, hogy ruha elvileg nem sok kell, mert ugyebár az ember egész nap a motoros ruhában van. Max ha este át akar öltözni arra kell. Rosszul gondolom?
a 400-as nem ér nekem annyit, sokat fogyaszt,
4L fogyi már nem akkora bolt...
szvsz, 5L-el elmegyek a bandival is 90-el....
3L kellene így kizártam a 400-ast
Valami elérhetősg?
Szóval ha kell egy ingázómotor, nagy csomagtartóval, mert miért ne, akkor hajrá. Ha gazdaságilag is meg akarod támogatni, akkor már nehezebb dió. :)
Saját példa: 70-ért vett robogó, 1 év alatt egy belsőt vettem bele, meg benzint+olajat. Az üzemanyagon kocsihoz képest fogtam 40 ezret, bkv-hoz képest 30-at, bandithoz képest szintén.
Én nem mondom.
Tudom.
Ennek a verziónak a 125ös verzióját próbáltam tesztvezetésen, de nem emlékszem már a tapasztaltakra.
Lényeg hogy egy apró hiba és sok egymást követő véletlen ami külön külön nem lenne veszélyes összeadódott.
Két motor futón jött haza egy személy sérült.
Nem életveszélyesen de komolyan.
Az ott tapasztaltak mondatják velem amit már eddig is tudtam hogy a biztosítás nagyon fontos.
Bár a majus lehet cidri lesz neki.
Kell egy kétnyelvű adás-vételi (az se baj ha hamis )eredeti, kilyuggatott forgalmi, nekem volt egy friss olasz eredet igazoló papírom is. 8-ra vittem az NKH-hoz, 9-kor már a vámnál voltam ahol röpke 4,5 óra alatt befizettem a reg. adót. Másnapra maradt az okmány iroda és este már rendszám és forgalmi volt a géphez.
Nem volt olcsó a horvátok szemétségei miatt.
Pakolás hegylakó módra.
De azé kell egy farmer egy rövidgatya ha olyan akkor fürdőgatya egy pulóver pólók és a többi.Meg lehet tömni egy kisebb zsákot.
Valami olyasmi jamakkát mint amit szotyi mutatott.
4L fogyi már nem akkora bolt...
szvsz, 5L-el elmegyek a bandival is 90-el....
3L kellene így kizártam a 400-ast