Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden attól függ mennyit mész nagy túrán................mert egynapos elszaladok csesznekre meg a balcsira menet miatt nem rakok fel dobozt.
Namost évi egy-két túrára minek a szekrény motorra?
Nemrég Írta le Daty, ha jól emlékszem több mint 200e-be állt meg neki.
Sztem meg pont a dobozzal van így! Nekem is van táskám és egyet értek Istvánnal ebben, hogy bukáskor vagy csak simán támaszról ledőléskor még hasznos is.
A biztonsághoz meg annyit, hogy:
1. nem abba kell rakni a bukszát...
2. ugyan nem próbáltam még, de sztem bármelyik dobozt szét lehet barmolni egy nagyobb fajta csavarhúzóval.
KB mennyiért van egy dobozszett meg.............minőségi normál bolti áras...............és mondjuk okosban használt.Kínai izé nem játszik.Tartóval.Abból nem házigyártmány?
Csak magamból indultam ki! Én nekitoltam a furikot a gépnek a garázsban, maikor kerítés burkolást csináltam otthon. Az is kb így néz ki.
A doboz a király ...
Föleg ha nem hagyod el menet közben!:))

Persze kiraly a doboz, de mennyit matekoztal mire összehoztad, fillerekböl.
En bementem a lajosba, es 50 euroert megvettem...
Ja, a lényeg, listaár -20%-ért vihető.
Van egy itt kallódó első hátsó fékbetétszett 1200-as görbevázashoz, '96-2000. A hátsó bármelyik légolajoshoz jó.
Dik, fém fékcső gyárilag?
Ez a puhatáska olyan, mint a kecskeb@szás. Néhányan csinálják, de attól még nem jó A doboz a király
Pali!
Segitettek, vagy egyedül talaltad ki?
Vagy lehet több verzio is. Mikor a gombakert ment, elcsuszott!? Vagy a felrakasnal nem vette eszre es kicsereltek a szervizbe egy csuszottra?! Vagy gombafelrakas utan egy bazaltdarabbal direkt összekaristolta, hogy autentikus legyen?!
Fogalmam sincs! Egy parkoloban lefenykepeztem, hogy legyen min a forumon ragogumizni....
Ahogy látom ez egy 650-es Bandit! Szép kis bukógomba dizájnos.
Bukás után került fel ez az ordenáré nagy valami?
Ezeket a csinos "gombakat" meg utközben lattuk.
Es csinaltam meg egyet a masik gsx -re is.De ennek formajaval nem voltam kibekülve, de ugy kellett csinalnom, ahogy baratom kerte, es össze kellett kombinalnom a hatso doboz tartojaval is.
A hasznalt anyag altalaban rozsdamentes varrat nelküli 12x 1.5 mm csö.
A 1400-esen volt egy korabbi verzio is, de kesöbb kiegeszittem egy hatso csomagtartoval is. A ket oldaltaskan osztozunk a csajommal, csomagtartora, altalaban egy hatizsak megy, benne cipövel, meg az esöruhaval.A tanktaskaban, mindig kaja, viz, es egyebb az utazas soran fontos dolog kerül.
A 1200-es baditra is hajtottam anno egyet . Mint lathatod, ök iden Franciaorszagbol meg felmotoroztrak London melle. Vagyis kurva mindegy milyen ertekü cuccal pakolsz fel, ha ügyes vagy, eljutsz vele barhova. Ez igaz forditva is. Hiaba ruhazol be szappaantartokra, ha csak a polcon nezegted öket, vagy a falutablaig nem jutsz el.
Az SV-baratom egy kicsit "igenytelenebb" mint irtam. Ö csak leragasztozza az idomot, aztan felkötözi a taskakat. Iden a hengertaskaban 8 üveg utazott visszafele Franciaorszagbol, meg egy kilo büdös sajt plusz az sajat cucca meg.
( http://www.motorostura.hu/buil... )
Igaz mi eddig csillagturazassal oldottuk meg a dologokat, de iden pl a bandit a MontBlanc melöl meg 3 napig ment angliaba, es az nem eppen csillagtura. Vagyis minden nap malhaztak. De ök voltak azok akik svajcban a kavicsagyban megfektettek a motort, de a taska miatt semmi baja nem lett, es persze a taskanak sem...
Igazából már lezártam a robit...............van az asztal alatt egy blokkom avval valamit kell még kezdeni mert jó lenne városi ide-od szaladozásra használni.
Ha befér a sárvídő alá akkor hajrá............sok különbség nem lesz vele.
Én nem csőből csináltam a távtartót.
Előre is bocsi a banditosoktól de pár fénykép itt van róla.Remélem tudod használni valamire.
A hátsó merevítés nekem elég kézire sikerült de mindenképp szükséges.Banditon lehet egyszerűbb nem ilyen hajlított izé.
Szevasztok Banditák!Köszönöm nyeregtáska ügyben az okos tanácsokat.Meglátásom szerint legjobb lenne egy keretet csinálni és arra ráfogatni a táskát.Zoli 32,István feltennétek egy- két képet a keretekről.Tudom az én motoromra nem kompatibilis de azért jó lenne látni.A legyártása nem lenne problémás ,mert csőszereléssel is foglalkozunk és van hidraulikus csőhajlitónk valamint igen jó hegesztőnk.Zoli 32 lenne még egy kérdésem!Tudom,hogy olasz robogókkal is foglakozol/ami kitünő idegállapotra utal/ van egy Aprilia sr 50 Lc fekvőlámpás/96-os/ motorom.Előre befér a 130/70x13-as gumi/az eredeti 130/60./Ha befér nem néz ki nagyon hülyén,van erről tapasztalatod?A miértjét majd leirom csak nem akarom a Banditosokat ilyen olasz köszvényekkel untatni.Köszi a válaszokat!Zolti
Én is folpackozom.....ártani sosem árt.
Ráadásul ugye nekem maszek a bőr (műbőr)...tehát karcolná rendesen.
4 éves a gép, de eddig a TANK az ami karcmentes:))) egyedül:-)
3 eve jarjuk Europat ezekkel a taskakkal, nekem van hozza keretem is, de baratom, csak rak a fenyezesre a powertape-et (szeles szürke, es mindig van nala) aztan kapott rögzitökkel faszan le lehet rögziteni. Egyetlen titka van a dolognak, hogy mielött belepakolsz, a ruhakat egy vizhatlan szatyorba( nylon) rakd bele, es csak utana tedd a taskaba. Igy ha a taska azik is a cucc szaraz marad. A kivülröl rahuzhato zacsikat a szel szettepi, meg a kerek pont beletolja a vizet.

http://www.motorostura.hu/buil...
Viszont cserébe minden szerteszétszáll mert széttörik.Tudom............láttam.
Ha szövetatyózok van benn kacsaszalag és lehet javítani.
Bukásnál szebben lyukad, nem foszlik
Mondjuk én esztétikailag szebbnek tartom a dobozokat, de ez már legyen az én bajom!
Akkor jó, ha ilyen előrelátó vagy!
Ezt akartam mondani, csak nem akartam poénkodni a lopással!