Az oldal közepen van a minta...Ebben az esetben nem kell a telobilincs, csak egy "haromszög", meg egy masik konzol a vazra. De ez utobbi azert nem oly egyszerü.
Szoval a kivalasztani a megfelelö alanyt az 1 egyseg szopas, tovabbi 4 egysegnyi, hogy összetakolod...
Ranezesre rövid a löket a szelepfedel felöli kitamasztashoz. Ez kb 80 mm lehet, ahhoz meg 100 mm felett kell joval...Erölködve talan a hütö föle az also villahaid möge be lehetne faragni...
Íme. A bilincs 41-es belső átmérőjű, tehát feltehető a a levegős bandit villaszárára. Konzolt viszont kell neki gyártani, olyat, mint az LSL gátlókhoz van, ami a két szélső szelepfedéllefogó csavarhoz rögzül.
Én olyan tippet kaptam, hogy még járó motornál középsztenderre kell tenni, és úgy leállítani, ilyenkor ugye elszívja az olajat onnan, és egyenesen állva nem sok tud visszamenni. A GSX-nél bejött, és kb 3-4 ccm olaj folyt ki onnan. Nem kellett jobbra dönteni sem a motort. Ha már oldalsztenderen állt egy idejig, és utána állítja egyenesbe, akkor már vsz. több fog kijönni.
Már a fiúk válaszoltak. Az utas lábtartója felett van az imbuszfejű csavar, azt csavard ki, a karbi felől két műanyag pöcök fogja gumigyűrűbe nyomva. Kiszeded a műanyag oldaldeknit és alatta vannak a villamos cuccok.
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Az oldal közepen van a minta...Ebben az esetben nem kell a telobilincs, csak egy "haromszög", meg egy masik konzol a vazra. De ez utobbi azert nem oly egyszerü.
Szoval a kivalasztani a megfelelö alanyt az 1 egyseg szopas, tovabbi 4 egysegnyi, hogy összetakolod...
Más: a képen bejelölt alkatrészt mindenképpen le kell vennem, mert van rajta egy pici sérülés. Mennyi olajra számítsak mikor szétszedem ?
Hanem bal oldalon a tank hátsó, alsó részén is van egy műanyag leszedhető dekli!
Az alatt van!