Komar mopeddel kezdtem. Érdekes én nem szereltem túl sokszor. Azóta is vallom: mindent csak egyszer kel megcsinálni, de akkor tisztességesen.
Persze így is voltak sztorik, de én pl ezzel a mopeddel magabiztosan tudtam melóba is járni (és mindig oda is értem :-))
Voltam vele Balaton kerülőn, egy hetes túrán stb. Nem vallottam szégyent sehol.
Ezután jött a Simson, az ETZ 125, ETZ 250, Pannoniák, stb. Mindegyiket vétel után atomjaira szedtem és újraépítettem. Így nem is volt szezonban semmi komoly gondom. Persze apróságok mindig, de nem hagyott út szélén egyik sem.
Fasza hogy a camping bicóról rögtön egy hihetetlenül megbízható német minőségű 4 kerekűre szálltam.
Csak az a váltókar ne maradt volna annyiszor a kezemben.
Verhó alapvető felszerelése volt az ülés alatt: gyertyakulcs, drótkefe, tartalék gyertya halmaz, kis műanyagcső, öngyújtó. Két utóbbi a slusszos gyertyák kiégetésére, ha már beköpte az összeset
Riga cruiser....a teló egy 10cm-es csővel hosszabbítva....ritkán ment és akkor is szuarul, zuglóból többórás kirándulás volt pesterzsébet(kb 15 km) a javítások miatt...
Persze így is voltak sztorik, de én pl ezzel a mopeddel magabiztosan tudtam melóba is járni (és mindig oda is értem :-))
Voltam vele Balaton kerülőn, egy hetes túrán stb. Nem vallottam szégyent sehol.
Ezután jött a Simson, az ETZ 125, ETZ 250, Pannoniák, stb. Mindegyiket vétel után atomjaira szedtem és újraépítettem. Így nem is volt szezonban semmi komoly gondom. Persze apróságok mindig, de nem hagyott út szélén egyik sem.
Csak az a váltókar ne maradt volna annyiszor a kezemben.
10 perces út,egy egész délelőtt ment rá ,hát akkor nem röhögtem,de most igen
Annyira telt.
Nekem is az volt, évekig gyűjtögettem rá!