Nem aggódok.
Emegyek valahova............lecuccolok és hazamegyek.
Max valaki gazdag lesz pár büdös pólóval és tornacipővel.
Nekem meg mindíg van csomagbiztosításom lopásra is.
Hát...én úgy voltam, ha már lúd, legyen kövér,
Feldobozoltam rendesen, igaz, 3 nekifutásból.
Első: Topcase, és tartó, ez volt a legolcsóbb, mert a dobozt átraktam a régiről, a tartót meg belealkudtam a vételárba.
Másodig: Oldalsó PLX tartók.
Harmadik: Oldalsó V35-ös dobozok.
DE legalább többet nincs gond, a pakolással!
Akár mikor gondolok egyet, és már lehet is pakolni, indulni!
Nekem ilyenem nincs, de olvastam már olyat, hogy valaki folpack fóliát tesz az elemre és azzal védi a cucc alatti fényezést. Ott azt hiszem tankbőr alá tette a kolléga. Ha vége az útnak, leszeded és kész.
én használok nyereg táskát bár kissé nagyobbakat gond nélkül
eleinte széles ragasztóval védtem a fényezést de mivel az előző tulaj miatt volt 1-2 szépséghiba ezen a nyáron nem törődtem vele meg is lett az eredménye 10 ft,-os nagyságban lezabálta a fényezést a farokidomról! Gumipók, gyors zár mindíg van nálam mert nem bízom a gyári rögzítőkben de eddig nem kellet!
A fém keretre ráment netto 2 napom laza mediterrán munkamorállal és tartok cirka 3000 forint befektetett összeggel mert vettem festéket.
Rögzíteni meg tudni kell.
Nem csak úgy felhánnyuk.
Rögzíteni tudod,semmi gond nincs vele 180-ig teszteltem,bár van aki 200 felett is.
Macerás egy 10%-al a felrakása.
A 15 az valójában szerintem 2x 15 liter.
Egy hétre untig elég nem kell a nagymama kanapéjátz is bepakolni.
A fényezett elemeket le kell ragasztani erősebb festőszalaggal vagy kacsaszalaggal.
És nem lesz gond a festéssel.
Max a szalagmaradványokat kell tisztabenzinnel eltávolítani túra után.
Én évi 1-2 túráért nem rendeznék be 150-200e ért egy fél kamionnyi csomagtartót.
Mi voltunk hosszabb túrán nyeregtáskával, a legolcsóbb fajtából, és elég sokat szívtunk vele.
A karcolások elkerülésére sok megoldás van, a profitól az olcsóig. Én lehet, hogy megpróbálnám az érintkezési felületet átlátszó "celluxxal", vagy maszkoló szalaggal befedni. A cellux kevésbé látszik/marad meg a képeken. Szerintem kétségtelen, hogy ezeket maradéktalanul el lehet távolítani, és néhány rétegben jó védelmet adnak.
Van olyan is, hogy egy fém keret tartja el a táskákat a motortól, de ahogy látom ez nem az a projekt.
A táskák esetében volt olyan, hogy eltört a csatja, és persze nem volt másik nálunk, így a végén sisakhálóval rögzítve jött haza. Továbbá ha nem rögzíted elég feszesen, akkor lebeg. Bukkanóknál fel-fel hajlik, és késleltetve terhel rá a motorra, ami meglepetéseket okozhat.
Volt még olyan problémánk, hogy a gumipókot eldarálta a forgó kerék, de ez már nem a táska problémája.
Szevasztok Banditák!A véleményeteket szeretném kikérni .Sajnos egyre kevesebbet motorozok illetve túrázok,de jövőre tervezek egy cirka 3000 km-es Erdélyi túrát.Oldaldobozom,tartóm az nincs.Az előző Banditomra vettem Moto Detail 2x15 literes nyeregtáskát.Még ki sem bontottam nem kellett.Van valakinek tapasztalata ezzel?Tudom rendesen rögziteni a motoron nem karistolja össze a fényezést?Vagy tiszta szopás lessz az életem.Igazából nem akarok nagyobb összeget költeni oldaldobozra és tartóra ha lehetséges, vagy ne is próbáljam a nyeregtáskát.Véleményeteket előre is köszönöm!Zolti
ÉÉÉÉs ott a pont. Bekötöttem a Maxiában talált gyári LED-es pilácsot. Mutatom a havernak Dkőn, azt mondja, nem világít.
WTF?
És tényleg. Világít, de a nap ne süssön...
Igen, pontosan.Regen volt jo pdf a Hyperpro oldalan, de most talan dologoznak az oldalon...
A STEP 2 alatt van az egyik konzol, ami a hütö rögzitöcsavarjait hasznalja.
Step 3 &4-nel van a haromszög alaku konzol, ami a az also villahidra van rögzitve, ahova a fekcsö eloszto is csavarozva van. Plusz egy J-alaku acel (pl 6x12 vagy 15mm-es).
Emegyek valahova............lecuccolok és hazamegyek.
Max valaki gazdag lesz pár büdös pólóval és tornacipővel.
Nekem meg mindíg van csomagbiztosításom lopásra is.