Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jahh,multifunkciós bicska nélkül sehova!
A láthatósági mellény nyugaton kötelező? A ragasztó szalag minek? A biztosítás jó ötlet, basszus erre nem is gondoltam.
Ja, androidos offline ingyen navi, sygic aura. Ha megunnám a térképpel eltévedést :D
Nálam pl mindig van fék meg kuplungkar. Bármelyik nélkül hazajövök, csak úgy nem az igazi.
De defektsprét én esküszöm még csak a boltban láttam, idén megfogadtam, h veszek. 1 defektem volt 80e km alatt, az is lassan eresztős. Na jó, a robogón is volt egy, két napos korában
Nya tehát:

Papírok.
Pénz,EU biztosítási kártya,utasbiztosítás,útlevél.
Ruhák megfelelő mennyiségben.Vízálló zacsiban.
Törölköző tisztálkodási cucc.
Mellény,tartalék kesztyű,huzalközegelő,kacsaszalag,tartalék kezelőszervek,defektspray.
Egy pár alapvető gyógyszer.
Telefontöltő,tartalék akksi fényképezőbe stb elektronikai cucc.

Békatalp.
térkép,drót,fogó.szigszalag,powertape,esőruha.......jókedv,móka,
kacagás............+ jó időt előre megrendelni!
Tehát eddig: pénz, mellény, olaj a kuplungba
láthatósági mellényt

DL 1000hez folyadékot a kuplunghoz.. nehogy megtréfáljon!
Pénzt.
Skacok! Kerestem a nappali fény linket de nem találom. Azért aminek jó fénye van és nem ázik be az első úton az gondolom nem occó.
Ha már több napos túra: mit érdemes mindenképp vinni mondjuk defektjavító készleten kívül?
Görög túra 16 motorral,21 fővel! És 4400km! Nyugodtan merem állítani,hogy egy jó túra vezetővel,és tapasztalt túrásokkal ez nem probléma! Semmi probléma nem volt a csapattal egész úton!
Mert ha rémuralom van inkább mindenki bepippant ha demokrácia akkor elkanászodnak.
Minden uaz,de mentünk már 500km-t is kb 25 motorral........annak is megvan a hangulata!
HOzzáteszem, a bandit.hu -s gurigákon régebben eszméletlen gördülékenyen mentek a dolgok, mentünk egy nap 3-400km-t, és tényleg, normális tempót mentünk, nem kellett várni, kétszer megálltunk tankolni, jó volt. Már évek óta nem jutottam el, majd jövőre, gondolom minden ugyanaz
karika111!

Én még a LED-es változatot használom,de méretre nagyjából egyforma a kettő! Mint a képen láthatod én a hűtőre raktam,igaz nekem van egy védő cuccom a hűtőn és azt fúrtam át! De Csabunak is van felszerelve lámpa szintén a hűtőre,neki nincs védő cucca,szóval esetleg tőle is érdeklődhetsz a felfogatást illetően!
Így egyben adod 10-ért?
oldalakkal előrébb linkeltél egy lámpa szettet,hová szerelted fel?

fej idomra?hűtőre? esetleg fotó róla
Ha magasabb lenne ez a plexi,már vinném is! De sajna ez alacsony változat!
Ja...az oldaltákákat csak simán szoktam feltenni,annyi hogy az oldal idomokat 2-3 réteg széles ezüst színű ragasztó szalaggal ragasztom le! Bőven elég az idom megvédésére! Plussz még egy hevederrel szoktam a két táska fülét átfogni a biztonság kedvéért! Soha nem volt még semmi problémám így a táskákkal! Viszont a ruhákat mindenképpen ajánlatos vízmentesen berakni a táskákba,vagyis műanyag táskákba csomagolni! Az eső védő fólia sokszor lerepül menet közben a táskákról,így viszont ha át is ázna a táska,nem ázik meg a cucc!
Egy kép a görög túráról,csak hogy hiteles legyen amit mondtam!
Pali79!

Ugyan ez a cuccom van nekem is,mint ami a képen szerepel! Tökéletesen megfelel a célnak egy hosszú túrára! Én direkt nem akartam oldal dobozokat feltenni,mert egyrészt szerintem irreálisan drága,másrészt meg egyedül járok túrázni,mármint a motoron,és ahhoz meg nekem még a hátsó doboz,és a hengertáska a hátsó ülésen keresztben is elég! A 10 napos görög túrára is így mentem + egy 12l-es tanktáska,amiben kizárólag csak szerszám,meg kompresszor meg segéd eszközök voltak! Szóval az oldaltáskákra nem is volt szükségem! Azokat csak akkor teszem fel,ha az idő bizonytalannak mutatkozik és több meleg cuccot pakolok!
Aztán oldal dobozokkal sokkal meredekebb a kocsisorok között szambázni! Míg én kényelmesen előre mentem a belgrádi dugóban például,addig az oldaldobozosok nem tudtak jönni utánam!
gsf 650-1200 /s
Plexi eladó ha valakit érdeke!
10e ft Új
Ésssss minden alkalommal ki van kötve de mindíg akad aki 20 Km után jelentkezik hogy neki dolga van.Pláne 20-30 főnél.
Ez a túravezető sara, ha így van. Túravezető feladata, hogy felhívja a figyelmet indulás előtt (de ez motoros íratlan törvény is) hogy túra indulási pontra tele tankkal, hassal, üres hólyaggal érkezünk és csak a közös, tervezett megállóhelyen állunk meg -vékonyfosást kivéve természetesen