Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem kockáztatnék rendszámlevételt, arról nem is beszélve, hogy kifolyatja szembejövő szemét sötétben.
Mindíg somolygok ahogy mondjátok.Én tudom hogy jó.
Akinek meg más jön be annak meg az.
Vagy csak pont ő az igazi.
De vagy V2 vagy ez.
És igazából ez az ami nekem a legjobban bejön.
Talán ha majd ezt elhasználom jó soká akkor egy ezresre benevezek.Ha még gyártanak olyat.
Ha még lesz benzin.
"pont félúton van a V2 és a sornégy közt"

Akkor majdnem motor!
Nöm.
Véletlen leflexeltem a 4.-et.








Amúgy a vicc hogy nagyon igaz az hogy pont félúton van a V2 és a sornégy közt.
Ja értem már! Ezért váltottál sorháromra!
Még valami: pucoltad már belülről a lámpát? Állítólag ebbe a típusba félelmetesen sok piszok lesz egy idő után valamiért. Ha frankón kipucolod az sokat segít.
A Night Braker Plus-t? Zöldi szerint olvasztja az aszfaltot.
A profilodba nem nagyon látszik, de leírásodból gondolom, hogy fejidomos géped van. Annak olyan bumburnyák foglalata van, hogy nem kapni bele +X%-os izzót, sajnos.
A xenon jó megoldás lehet, de mint tudjuk szabály ellenes.
Vannak különbségek a V2 és a sornégy közt amit lehet finomítani a hangolással de áthágni azért nem.

A legegyszerűbb ha növeled a sornégy hengerűrtartalmát és noproblem.
Na persze, de a 600-as bandi se egy lusta jószág alul sem.
A +90%-os Osram izzót használom,sok változást nem tapasztaltam a "sima" izzóhoz képest,ha sok fényt szeretnél akkor XENON.
A +90%-os Osram izzókat tudnám ajánlani,vagy xenont! Valamint a 31760-as beírásomban szereplő 2x55W-os kiegészítő lámpát!
Sziasztok.
Abban kérném a segítségetek, hogy valamiképp erősebb fényt tudjak varázsolni a banditomra. Egy 2003 évjáratú lég-olajos gépről van szó, aminek a projektoros világítása enyhén szólva xart sem ér. Keresnék valamiféle kiegészítő lámpa lehetőséget, ami javítana a fényerőn, de a gépen azért elfogadhatóan néz ki. Ha valaki tud efféle megoldást, örülnék, ha megosztaná velem.
Én tudok rosszat is
Szerintem pont ez a jó a 600-ban, hogy alapjárattól indul bármelyik fokozatban, 6000-ig elég fing, se igazi harapás, se motorfék(persze az autók már akkor rég lemaradtak, mikor 3-ba kapcsolsz), viszont felette már szépen szedi a lábát aránylag.
Nem sértegetni akartalak, csak mintha má' láttam vóna rajta!
De ennyiért tényleg ajándék!
daty! Jóvan na! Van,csak 2 ezer pézé párban nem sok az ára,és azért csak 2x55 Wattos halogényes pilács!
He-he......pont a múlt héten vezettem egy Fendt traktort,az előtt sincs sok akadály....
Eccer vezettem egy Rába-steigert is.Az megindult 1000 nél 6-os ekével a földben.

Na szóval ha 1200 köbcentiben gondolkodunk az megint más tészta.De mivel itt 600-as kategória a kívánt meg a 400 így bátorkodtam beleszólni.
Szórol szóra!
Ha majd az enyém is karcolja a 100e km-t, én veszek egy ilyent. Vázat, lengővilllát, kerekeket és idomot, lámpát ,vázat egyből passzolnám, a többit meg lecsírozva talonba :)

Olvasd, mit írtam az előbb erről !
A számból vetted ki a szót .
Ráadásul SV-ét már hallottam szidni, hogy nehéz vele kanyarodni a szerpentinen a két henger miatt, de Banditról még csak jót hallottam, illetve láttam évekig a saját szememmel .
Talán így: link

Ennyi pénzért ajándék!
Köszi Tarzan!
Hát ez nem esett jól! Nagyon kevés km-el alkatrésznek megvettem volna! Na mindegy.
Az autóm jelenlegi taxértékét sem merem megnézni. Az is ütős lehet!