Egy teljesen ugyan ilyet, csak hibátlan állapotban már szereztem innét egyik barátomnak kb 3 éve 450-ért . Ráadásul el is hozták neki Kanizsáig ingyen, mert épp mentek olaszba másik motorokért .
Nem kell félni a nagytól sem, legalább nem érzed kevésnek hamar.
Én több mint 10 év kihagyás után vettem 1,2-est, még itt vagyok, igaz sajnos többet van a garázsba mint az úton.
Ne hallomásból indulj ki.Tapasztald meg.SV-nek nagyon jó kezdésre a teljesítményleadása.Nem kell nógatni hogy meginduljon.Sornégy pont fordítva.
Na jó a motorfék/terhelésváltást meg kell szokni.
És az életben nem kell venned hátsóféket.
És 5-6 kilóból olya inyektorost lehet venni hogy semmi gondod nem lesz évekig vele.
Rosszul tudod, mert az SV 650-es kéthengeres . De a sor négyes véleményem szerint tanulni is jobb, mert kiegyenlítettebb a teljesítmény leadása .
Azt viszont jól érzed, hogy a kerek lámpás csupasz a szebb !
Köszönöm a segítséget!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit-51
24391
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit_600-513256
4
ezt a kettőt nézegettem!
ill még a hornetek...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_hornet-483333
8
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-5175288
fontos, h egyszerű fényezése legyen, semmi felesleges "csicsa" rajta és ha lehet a hagyományos kerek lámpás...
ha van még ezen kívül ötlet, szívesen várom!
Lehet, hogy Én túl sokat fékezek. A kisbandin is elfogyott a Conti RA 9000-nél, pedig vannak akik elmennek vele 20000 km-ert. A BT 6500 km-nél így nézett ki: (az utolsó 30 km. pálya volt.)
csak igy tovább,ha megvan a kiszemelt,linkeld ide,vagy a megfelelő topikba,és "megszakértjük"a képek alapján,és ha szerencséd van tudja valaki az előéletét
minden mást,csak 400-as banditot ne,már töbször leírtuk miért,ha érdekel olvass vissza,valahol megfogod találni
(japán belpiacos,alkatrész probléma stb.,ha sok manid van és szertsz szerelgetni vagy szervízbe vinni ,vegyed),itt majdnem mindenki le fog beszélni róla
600-as ill.650-estől ne félj,amugy is fejben dől el a dolog,tiszteld a gépet,Ő többet tud mint TE
a tapasztalatotokra lennék kíváncsi...
190cm magas, közel 100kg vagyok...
kényelmes lesz egy 400-as bandit, mind méretben, mind teljesítményben akár két személlyel kisebb túrákra?
első, tanuló motornak szeretném, "félek" picit a 600-astól!
Honda Cb-n, Horneten gondolkoztam, de 5-6 kilót tudok rászánni csak...
előre is köszönöm a segítséget... :)
Nekem a BT012-es elment 6000 km-t ( most néztem meg a feljegyzést ), és az nagyon jónak számított akkor . Pedig utas nélkül motoroztam, csak hétvégente mindig az Alpokba menni 4-600 kilómétereket, az megette . Utána 020-asom volt, de 2400 km után levettem, és eladtam másnak, mert megcsúszott néha, volt hogy esőben kanyarban át kellett eresztenem a sziklafalnak a motort, mert különben padlót fogok, míg a többiek simán elmentek utánam, akkor megelégeltem, és lecseréltem .
Ma levittem a motoromat téli álmot aludni a cégemhez. Idáig azzal jártam mindenhová, de most már kicsit "cúgos" az idő. Nem is a fázással van a bajom, hanem a csúszós úttal.
Hű, akkor ez tényleg nem sokáig tart!
Akkor inkább maradok a Z6nál!
9.300 km van benne, és még minimum 3-4.000 km van benne.
És az is csak 20.500 Ft volt!
A BT012-est nem tudom milyen, Nekem a 21-es volt az előző is, soha nem csúszott, csak hamar elfogy ha abálod neki(kb. 6500 km.), de fog mint a zöld festék.
Én több mint 10 év kihagyás után vettem 1,2-est, még itt vagyok, igaz sajnos többet van a garázsba mint az úton.
Te miről beszélsz? Ültél te már banditon? Az enyém kettesbe, 2000 fordulattól gázadásra emeli az elejét. Mit kell ezen nógatni?
http://www.grandemoto.com/
Hol is találtad azt az olcsó Bandit 1200-őt?
Na jó a motorfék/terhelésváltást meg kell szokni.
És az életben nem kell venned hátsóféket.
És 5-6 kilóból olya inyektorost lehet venni hogy semmi gondod nem lesz évekig vele.
Azt viszont jól érzed, hogy a kerek lámpás csupasz a szebb !
sok helyről azt hallom, h inkább 4 hengerest vegyek...
egyébként tetszik az is...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit-51
24391
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit_600-513256
4
ezt a kettőt nézegettem!
ill még a hornetek...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_hornet-483333
8
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-5175288
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-5032913
de ezek picivel drágábbak...
fontos, h egyszerű fényezése legyen, semmi felesleges "csicsa" rajta és ha lehet a hagyományos kerek lámpás...
ha van még ezen kívül ötlet, szívesen várom!
(japán belpiacos,alkatrész probléma stb.,ha sok manid van és szertsz szerelgetni vagy szervízbe vinni ,vegyed),itt majdnem mindenki le fog beszélni róla
600-as ill.650-estől ne félj,amugy is fejben dől el a dolog,tiszteld a gépet,Ő többet tud mint TE
majd jönnek a többiek és esetleg kiegészítenek
Ne félj a haccáztól.Vagy vegyél egy sv-t kezdésre.
190cm magas, közel 100kg vagyok...
kényelmes lesz egy 400-as bandit, mind méretben, mind teljesítményben akár két személlyel kisebb túrákra?
első, tanuló motornak szeretném, "félek" picit a 600-astól!
Honda Cb-n, Horneten gondolkoztam, de 5-6 kilót tudok rászánni csak...
előre is köszönöm a segítséget... :)
Akkor inkább maradok a Z6nál!
9.300 km van benne, és még minimum 3-4.000 km van benne.
És az is csak 20.500 Ft volt!