Pietet szoktam cseszegetni - aki nem megy sokat de még igy is többet mint 3000.....
És ez nem csak menet hiány miatt...
Évente cserélsz olajat (az olaj is öregedik)......mivel nincs állandó olajzás mennek (száradnak) szét a tömitések, gumik....stb.....
Szóval nem azét mondom hogy KEVÉS a 3000 mert ezt általában 1 hét alatt letudom egy nyári túrán - hanem mert számomra tényleg fölösleges lenne kifizetni úgy évente 12000-ret biztire, 18000-ret adóra, müszakira....stb.... hogy szinte nem is használom a motort.
Persze ilyen is van..... Ezt egy haver írta be:
"a mesélte az alábbi történetet az 1ik haverom.
Össze trombitáltak néhány srácot 1 kis délutáni gurulásra. Elindultak Hortobágy felé. Ahogy kiértek a városból 3 motoros lemaradt. megálltak vártak de nem jöttek felhívták őket.
- helló hol vagytok?
- benn a városban.
- Mikor jöttök mert itt várunk rátok!
- Mi nem megyünk ki a város ból mert kinn BOGARAS LESZ A MOTOR! "
szóval ezeknek persze hogy nem lesz több 3000-nél:-)
Lehet belsővel használni. Csak ha lyuknál elkezdett repedni, az már felejtős! Egyébként ezek a ragasztott gumik azért nem jók, mert nem szabad tartósan 150felett menni.(már aki akar ). Autónál mindegy. Ott ez a gombás megoldás a végtelenségig bírja. De ahllottam már olyat, h egy gixeres srácnak nagy sebességnél levállt a futófelület a ragasztás miatt.
Szevasztok Banditák!Zöldi!Én speciál nagyon ráb...-tam a használt gumival.Vettem a 750-es Banditra elöre
Michelin Pilot Sportot 60-70%-ost 5000 ft-ért.Semmi baj nem volt vele,hátra 170/60Pilot Sport szinte új
15000 ft + csomagküldés nézem: meg volt "gombázva" azaz javitva.Felteszem szuper, két hétig áll, nehéz
kitolni a garázsból,nézem lapos,nyomás 1 bar.Felhivom a pesti csókát ereszt a gumi,küldjem fel majd ő
megcsinálja.Itthon csináltattam meg a környék legprofibb gumisával +2000ft.Újból ereszt.Felhivom a pesti
gumist azt vettem ki a szavaiból hogy itt vidéken mindenki balf...!Úgyhogy nem erölködtem tovább van egy
80%-os hátsó gumim ,nem tudom ezeket belsővel lehet-e használni vagy nem illdomos.A lényeg amikor a
gumi defektet kapott a lyuk hosszirányba egy kicsit berepedt és a kör alakú "gomba" nem tömit teljesen.
Buktam egy 20-ast,inkább veletek bugyborékolnám el egy motoros találkozon.Egyébként az előzöekhez szolva elképzelhető az évi 3000 km futás én is a városban a 70-es Apriliámat használom vagy a muter
kocsiját/tankolásig/ és csak hosszabb utra a Banditát vagy a saját kocsimat.Bár fiatalabb főiskolás koromban havasesőben jöttem haza Karácsonykor Pécsről.Az erő legyen veletek!
Nekem kb 30 éve vették ki, de már akkor is el tudták b@szni. Az unokatesómmal együtt mentünk a kórházba. Neki kellett volna az egyik fajta manduláját, nekem a másikat. Hát persze, hogy fordítva csinálták. Aztán mindkettőnknek kivették a másikat is.
így jártunk. Még mindig jobb, mint a múltkori agyműtétes eset.
Nem tudom miért kevertek össze minket, mert nem egyforma a vezetéknevünk sem, és korban is van két év különbség, ami 5-6 évesen még elég számottevő.
Tudod több okból ad hamar tul valaki a gépen:
- mert kinövi (uj GS500-ast másfél év után adtam el, de még meg kellett volna tartani egy darabig)
-mert szar a motor és kezd rájönni (ilyen nekem is volt: ZZR 250-es soha nem volt jó, és nem tudta senki megcsinálni)
ja vagyis hazudtam, mert van egy csaj ismerősöm aki 4évig használta, vagy lehet h megvan már 5 is
most 355ért árulja, fekete színű, és fehér csík van benne, hasznaltauto.hu-n asszem fönt van, ő is nagyon szerette, csak most lett neki sv650je
4-5évig sztem senki nem használ egy kisbanditot, mert ezt nem 40-50éves emberek szokták megvenni,akiknek mellette van egy ezres gépük...szal nem jellemző
amúgy ennyi pénzért (3-400) sztem megérik...
Ne keseredj el! Én is szeretnék egy kisbanditot, de elötte szeretném hallani a jó tapasztalatokat olyantól akinek 4-5 éve megvan a gépe, ment vele 40-50 e km-t.
Én egy Bandit felujitását kisértem végig amit a barátom csinált, nagyon jó lett a gép!Jobban megy mint egy GS.Csak hát elég sok bibi volt vele.
Ez még a lég-olajosokra vonatkozik, nem tudom, hogy az újaknál érvényes-e.
1. megoldás: a nyíllal jelölt csatit kell széthúzni. (az ülés környékén a bal oldali fedél alatt)
2. megoldás: az 1-essel jelölt érzékelőt kell kiszedni (1 csavar fogja)
3. megoldás: az ülés alatt 1 biztosítékot kell kivenni, ami a műszerfalé, de akkor semmi nem lesz se óra, se benzin, se fordulat, stb.
Ez utóbbira véletlenül jöttem rá, mikor a riasztó kiverte azt a biztit. Le is sápadtam, mert azt hittem tönkrement az egész műszerfal, ugyanis félúton megállt a fordulatszámmérő, és minden sötét volt. Szerencsére csak egy bizti volt a bűnös.
3000-ért meg minek vesz az ember motort?
Pietet szoktam cseszegetni - aki nem megy sokat de még igy is többet mint 3000.....
És ez nem csak menet hiány miatt...
Évente cserélsz olajat (az olaj is öregedik)......mivel nincs állandó olajzás mennek (száradnak) szét a tömitések, gumik....stb.....
Szóval nem azét mondom hogy KEVÉS a 3000 mert ezt általában 1 hét alatt letudom egy nyári túrán - hanem mert számomra tényleg fölösleges lenne kifizetni úgy évente 12000-ret biztire, 18000-ret adóra, müszakira....stb.... hogy szinte nem is használom a motort.
Persze ilyen is van..... Ezt egy haver írta be:
"a mesélte az alábbi történetet az 1ik haverom.
Össze trombitáltak néhány srácot 1 kis délutáni gurulásra. Elindultak Hortobágy felé. Ahogy kiértek a városból 3 motoros lemaradt. megálltak vártak de nem jöttek felhívták őket.
- helló hol vagytok?
- benn a városban.
- Mikor jöttök mert itt várunk rátok!
- Mi nem megyünk ki a város ból mert kinn BOGARAS LESZ A MOTOR! "
szóval ezeknek persze hogy nem lesz több 3000-nél:-)