sokat költöttem gumi alkatrészek vételére. Most már drága dolgok következnek. Gyáriban 50000ft kompletten . A Suzukis lehet véletlenül elszólta magát mikor az ottani gumi alkatrészt rendeltem mert rákérdezett, hogy "kompletten kell házzal?"
Lehet ők tudják mi szokott a hiba leni csak jobb nekik ha apránként rendelem, mert kompletten benne van az is amit idáig rendeltem.
De titokban én is a fékmunkahenger házára gondoltam.
Kézzel nem érezni semmi rovátkát sem.
"Kormány szélesség 73 cm.
Oldaldobozok szélessége 90 cm.
Vagyis oldalanként (+8,5 cm)"
Ezt írtam, vagyis nem keskenyebbek!
A betét festése tervben van, csak arra már nem futotta, és így sem volt olcsó!
A terhet valóban jól bírják, hisz dupla falúak!
Azzal vitatkoznék, hogy nem sok minden fér beléjük, hisz 35 literesek fejenként!
Amibe nem sok minden fér, az az N21-es oldaldoboz!
Amiben meg semmi, az a "nulla" literes!
Még a fényezhető betétet lefújatod fehérre, és tökéletes! Ezek nagyon okos kis dobozok, ha jól néztem, így keskenyebbek, mint a kormány. Néhányak szerint sok minden nem fér beléjük, de a terhet bírják.
Ne is mondd,2 hete a bandittalin épp,hogy megúsztam az osztrák rendőrnél,3-an így is fizettek,35 euro,50 helyett 82-vel.......engem nem tudott megállítani mert felszívódtam......
Nekem tapasztalatom volt a gumival, méghozzá nem a legjobb. Vadásszal akkor sem értettünk ebben egyet. Ő azóta is ennek utódjával nyomul a Z8-al, bár a legutóbb fontolgatta a Conti néhány termékét is.
Vadász egy olyan kvalitású motoros, akinek a lendületét csak a kedve határozza meg. Messze a legképzettebb és legjobb képességű motoros akivel eddig együtt motoroztam.
Jelenleg a neten nem aktív, mivel a rendőrség kötelékében várja, hogy járőr motort kapjon
Legtöbbünknek megpróbálni is felesleges lenne a menekülést
Az,hogy vettem egy garnitúrát,csak tudnám minek?
Vissza kellett volna olvasnom a banditos topicban,de nekem is az rémlett,hogy Vadász dícsérte,bár sosem sikerült együtt motoroznunk,így nem ismerem a lendületét.......
azt tudom de ez miatt vettem fém fék csövet de nem változott semmi sem. A hétvégén cserélgettem oda vissza. És arra jutottam ez a befektetés nem volt gazdaságos. inkább eladom majd a fém fékcsövet.
Nagyon pofás. Elfogadsz egy tanácsot? Nívó Kft, hátsó kerékhez belső sárvédő láncvédővel együtt, feketére fényezve 17e kipostázva, csak fel kell szerelni és a hátsó kerék nem vár tele mindent dzsuvával.
Amúgy elkészült a mű!
Feldobozoltam a vasat.
PLX539-es tartók, V35-ös dobozok, persze mindez Givi.
Kormány szélesség 73 cm.
Oldaldobozok szélessége 90 cm.
Vagyis oldalanként (8,5 cm)
Felugrottam gyorsan a pályára vele, igaz üresen, és 165-tel "teszteltem".
Semmi rázás, imbolygás stb...
Bár azért terhelve biztos más lesz kicsit.
A városban ugyan úgy lehetett szlalomozni az autók között, mint eddig, csak a sorok közép problémásabb bemenni, de azt amúgy sem sűrűn csináltam.
Hát...én is hallottam róla hideget/meleget, de tapasztalatom csak jó van vele!
És szerintem más hallani, meg tapasztalni!
Mi nt írtam, 9.300 km-t mentem eddig vele, nem is mond6nám, hogy kíméletesen, és mégis kb a harmada megvan!
Tapadása esőben, melegben tökéletese, vész fékeztem is vele sajnos, de ott is tette a dolgát.
Akkor?
sokat költöttem gumi alkatrészek vételére. Most már drága dolgok következnek. Gyáriban 50000ft kompletten . A Suzukis lehet véletlenül elszólta magát mikor az ottani gumi alkatrészt rendeltem mert rákérdezett, hogy "kompletten kell házzal?"
Lehet ők tudják mi szokott a hiba leni csak jobb nekik ha apránként rendelem, mert kompletten benne van az is amit idáig rendeltem.
De titokban én is a fékmunkahenger házára gondoltam.
Kézzel nem érezni semmi rovátkát sem.