Nekem van olya T alaku bizbasz a karbihoz! Megrendelték és nem vitték el! Nem tudom mennyibe került már nem emlékszem! de 1000 Ft-ért odaadom darabját! Holnap dobok képet róla! Még nincs bontva a csomagolása!
Hali!
Köszi az infót! A fejidom ilyen sebességnél már biztos számít, hogy nem mellbe kapja az ember a szelet. Minél többet gondolkodom azon amit Zöldi mondott, annál inkább érzem benne az igazságot, mert tényleg húzza a karom nagy tempónál.
Szeva Pali!
Rendszeresen csapatunk 180 felett, sokszor nyélen, (óra szerint 250 környéke) és még soha nem éreztem instabilnak. Lehet, hogy azért mert idomos. Érdekes, hogy ha elengedem a kormányt akkor is stabil, ha nincs rajta a doboz.
Ha fent van a Givi doboz, előfordult hogy elengedett kormánynál beszitált.
Mert a rugót sem árt cserélni.....ha gondolod elmondom merre csináltatom őket és ha az öreg vállalja olyan rugót rittyent, hogy csúfosan elbújhat mellette bármiféle jóképűnek mondott....
Tegnap letört a kipuffról a középső sztendert kitámasztó lemez gumibakostó,hogy rohadna meg! És ráadásul menet közben,szóval kovácsolhatunk rá egy újat! Csak azt nem tudom,hogy olyan gumibakot miből,vagy hogy faragjak?
Nem mondom, hogy megoldhatatlan, de én igazán normális megoldást még nem igazán láttam! Ha valaoh belebotlasz egy képbe amint bandin van gátló, oszd meg velünk légyszi! Nagyon kíváncsi vagyok minden megolásra!
Ja, nekem vagy 10éve olyan motorjaim voltak, amin gyárilag volt a kormánygátló . De több Banditon is láttam már, tehát megoldható .
Megjegyzem, ezt inkább csak a magyar utak kívánják meg jobbára .
Már a Bandittal is voltam ausztriába motorozni nem kis tempóval a megszokott csapattal, és azokon az utakon valahogy nem hiányzott semilyen kiegészítő .
Na ez a kormánygátló projekt egy elég érdekes dolog. A viszonylag lapos villaszög és a szűk helyek igencsak behatárolják a dolgot. Én lassan csak az egyedileg magamnak legyártott telóban látom a megoldást.
220-at mentem az óra szerint, és ezt hamar el is érte. Talán még valamit gyorsult volna, de nekem elég volt.
Kéne nekem egy első gumma, 5-6ezerért, ami elmegy 4-5 ezret.
Help!
Köszi az infót! A fejidom ilyen sebességnél már biztos számít, hogy nem mellbe kapja az ember a szelet. Minél többet gondolkodom azon amit Zöldi mondott, annál inkább érzem benne az igazságot, mert tényleg húzza a karom nagy tempónál.
Egy 600S-nek(2000)mennyit kell hogy mennyen végsebességre?
http://2perc.blog.hu/2011/06/2...
Rendszeresen csapatunk 180 felett, sokszor nyélen, (óra szerint 250 környéke) és még soha nem éreztem instabilnak. Lehet, hogy azért mert idomos. Érdekes, hogy ha elengedem a kormányt akkor is stabil, ha nincs rajta a doboz.
Ha fent van a Givi doboz, előfordult hogy elengedett kormánynál beszitált.
Megjegyzem, ezt inkább csak a magyar utak kívánják meg jobbára .
Már a Bandittal is voltam ausztriába motorozni nem kis tempóval a megszokott csapattal, és azokon az utakon valahogy nem hiányzott semilyen kiegészítő .