Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmm. Ebbe lehet valami mert hosszabb vágta után kinyúlik a karom mint a gibbon-nak Kipróbálom! Köszi a tippet!
Én 99-es görbe vázassal még olyan 2001 táján mentem óra szerint 250-el két személlyel, azt hiszem doboz is fent volt rajt, és semmi gond nem volt vele .Az állandó csapatban is van két görbe, és 200 felett még bőven szoktak jönni velünk (aztán persze mellélyük érve,egy gang vissza, és elhúztam tőlük , ááh semmi gonoszság, csak úgy) Enyém most egy K5-ös talán két hónapja, még nem vallattam meg, de azért 230-240 körül már mentem vele .Egyenesben semmi gond vele, de váltós kanyarban nem tetszik a 190-es hátsó gumi miatt . Mondjuk tettem rá a gyárinál emberesebb alu kormányt, meg tervbe van hogy teszek rá kormánystabilizátort .
Ezt az enyém is csinálta. Aztán kezembe került a Twist of the wrist, és megvilágosodtam. Én voltam a béna. Lazán ültem a motoron, szorítottam a kormányt- mer' fúj a szél- a szél rángatta a rugám, én meg a motort. Azóta ha ilyen galád tempót megyek, derékból dőlök a szélbe, térddel szorítom, mint állat, kézzel meg épp csak fogom lazán. És nem kígyóz. Hosszú nyújtott kanyarban sem, múlt héten nyomtam tesztet, mindig okosodik az ember. Remélem nálad is ennyi a baj.
Aham, vágom. Hát nem túl szép remények. Hátha lesz valaki más aki tud jó tanácsot adni.
Ja, nem is feltétlen gyárira gondoltam
Nem.............de nem is kellett.Egyszerűen elkönnyült. Kígyózott mint az anakonda...............hozzáteszem majdnem normálisan ültem...........nem szokom nagyon hajolni...............akadályoz a TV néző izom.
650-en nincs csak az 1000-en...
A sövödön nem volt kormánygátló?
Köszi! Azért gondolom az én 2000-es évjáratúm és a te 2009-esed között azért volt bőven fejlesztés!
Köszi! Sajna addig nem tudok várni mert szerdán viszem a szervizbe. Ha nem kapok meiwát akkor rendelek a Bárditól championt. Remélem ez megfelelő minőségű.
Villával elboldogulnak................csak keverik a sütist a sülthusossal.
Ne legyé mán annyir oda a felfordított telódtól
Triumph-ék még azt se tudják, hogy kell egy villát összerakni
Nem mindíg száguldozok, de ha kell odateszem neki!
Óra szerint 180 km/h van jó hosszú húzós kanyarban 2 személlyel stabil, nem billeg, nem csúszkál stb...
Óra szerint 220-nál 2 személlyel egyenesben hátsó dobozzal stabil, nem ráz, nem billeg, nem csúszkál.
Mindez K9-es 1250S-es Bandit.
Én atomstabilnak...................de nem is bandi...... ...........viszont az esvé aminek naggyából ugyanolyan faék eccerűségő a futóműve 180-nál azé szitált pöttyet.
Remélem csak ez..................me kinyírom.
Kérdésem főleg a száguldozókhoz szól: mennyi érzitek stabilnak a gépet nagyobb tempónál? A sajátom óra szerinti 180 felett (ami a valóságban inkább közelebb van a 160-hoz, szvsz ) olyan billegős érzésem van. Több dolog is eszembe jutott nagyjából ebbe a sorrendbe: 1. szar a gumi, 2. nincs jól beállítva a futómű, 3. ez ilyen Azt már előre tudom, hogy a 3. lehetőségbe nem nyugszom bele, mert bár nem megyek sűrűn ilyen sebességgel, de aztér mégiscsak jobb lenne ha nagy sebességnél is stabil lenne.
Ha a szelep rossz vagy nem ahhoz a nyomáshoz való akkor igen.......nem ritka...
Nem én, illetve nem csak én mondtam, de nem kizárt, hogy érzékeny rá.....majd kiderül egy másik szűrővel, ha mégsem az akkor jobban utána kell járni, hogy mi...
Oké,köszi a z infót.
Zöld, fog kelleni egy olyan cucc, hogy
tank alatt, a karbinál van, a karbilevegőzéshez csatlakozik, T alakú, gumibiszbasz...elmállott, nem csatlakozik, ott tud kosz bekerülni a karbiba így
huh...hm, veszed?
Több forrásból halottam már, hogy a Hiflo gyári beszállító pl. a Suzukinál is.
Sandor mast mondott........proba cseresznye.
Nem hiszem, hogy a szűrő miatt...
Van lent a garázsban 4 féle használt szűrő. Este úgyis szerelek, szétvágok párat.
Belenézel és középen...........van ahol fedél van de van olyan is ahol lehet látni a rugót.Mi máeért lenne benne rugó?